Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piękne autko, gratuluje!

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Odpowiedzi 234
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pięknie dziękuję! Miło słyszeć.

 

Wczoraj znajomy przechodził ulicą i ustrzelił takie cudo ;)

 

http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/20/f99c8e7063d026f0334df0a1b54b5d70.jpg

 

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy okazji zrobię małą ankietkę.

 

Czarny grill M-Performance: TAK / NIE?

 

Dzięki za głosy :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie, że najfajniejszy... Tylko ten cholerny znaczek M5 będzie na kilometr wrzeszczał "village tuning"

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
Da się go zdjąć ... ;) Zobacz fotki u mnie. A miałem gorzej, bo mam night vision.
Opublikowano
Przy okazji zrobię małą ankietkę.

 

Czarny grill M-Performance: TAK / NIE?

 

Dzięki za głosy :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Kolega Slawomir trafia w mój gust ;) M performance niekoniecznie ale M5 LCI (najlepiej bez znaczka ;) ) - perfekt :cool2:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popatrzę. Jeszcze zobaczę, co IND proponuje

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
A ja bym jednak dał czarną w połysku, masz shadow line w połysku to i nerka będzie pasować. Nie zastanawiałbym się nawet przez chwilę. Każda nerka czarna w porównaniu do chromu wydaje się optycznie większa i bardziej agresywna. Wiem co mówię bo w swojej też robiłem taką zmianę.
Opublikowano

To może was pogodzę, nerki od m5, czarny środek, ramka srebrna.

Mam akurat takie do sprzedania :) jak coś to priv.

 

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=680326&stc=1&d=1335181083

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Salesman ;). Pytanie poszło.

 

Ps. Dodam tylko, że nie wyświetla mi się zdjęcie tych nerek :/

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowy wątek do przemysleń. KW w końcu wypuszcza zawieszenia do F10 z x-drive. Co sądzicie?

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowe plany: Intercooler Wagnera (w końcu jest) i KW v3 (wreszcie się pojawiło w ofercie).

 

Nerki zostaną seryjne

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podzielę się pewną historią, która ostatnio mi się przytrafiła.

 

Być może niektórzy z Was widzieli zdjęcia mojego auta wiezionego na lawecie. Można je zobaczyć np. w tym wątku. Opowiem, co zaszło. I mam nadzieję, że ustrzeże to choćby jedną osobę przed podobnym kłopotem.

 

W połowie maja zaaplikowałem mojemu autu zmianę map w ECU ("chip tuning"; nie mylić z "cheap tuning"...). Wynik wyszedł rewelacyjny: 360KM i 730 Niuta. I to pomimo bardzo słabej serii, która wynosiła 293KM i marne 610 Nm. Efekt prac "magików od programowania" widać na zdjęciach. W aucie kompletnie umarł komputer. Obecnie mam już fabrycznie nowy z seryjnymi ustawieniami.

 

Co się stało? Komuś przy rozpruwaniu puszki z komputerem chyba powinęła się ręka, bo "coś fizycznie się uszkodziło". Najciekawsze jest to, że objawy pojawiły się dopiero po rozgrzaniu auta, w drodze powrotnej do Warszawy (program robiłem poza stolicą). Komp padł po 3 tygodniach od ingerencji. Auto po prostu umarło i nie reagowało na nic. Nawet po ostygnięciu.

 

Palec Boży w tym, że byłem w Warszawie. Było niedzielne popołudnie. Miałem być wtedy w drodze powrotnej z Mazur. Coś jednak pokrzyżowało mi plany i zostałem. Wolę nie myśleć, co byłoby, gdyby problem spotkał mnie w trasie. Auto zgasło W CZASIE JAZDY. Samo zaciągnęło hamulce. Skrzynia zblokowała się w pozycji "D". Dobrze, że turlałem się wtedy po parkingu warszawskiej knajpy, a nie wyprzedzałem jakiegoś tira na trasie... :shock:

 

Anyway, kilka godzin czekania na lawetę. Półtora tygodnia czekania na nowy komputer. Reanimacja i auto żyje.

 

Mądrość płynąca z mojej lekcji? Jeśli robić komputer, to tylko u kogoś, kto WIE, WIDZIAŁ, UMIE, ZROBIŁ dużą liczbę F10 z różnych lat produkcji (podobno są różne komputery...). A takich miejsc w Polsce jest, co kot napłakał... Ja pojechałem do miejsca, które tak właśnie twierdziło, ale mi zabrakło jaj, żeby poprosić o wydruki z wykresami z hamowni. Jak nie pokażą minimum 10 i nie przyznają się do tego, że spieprzyli przynajmniej jeden komputer - szukajcie dalej.

 

Ja drugie podejście zrobię mądrzej...

 

m.

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupili mi nowy komputer. Trudno narzekać.

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
te sterowniki są faktycznie trudne do otwierania ponieważ bez odpowiednich przyrządów ( bardzo często dorabianych na własne potrzeby ) i co najważniejsze TECHNIKI otwierania tego ecu , bardzo łatwo uszkodzić płytkę ponieważ jest sklejona z dwóch stron do obudowy plus na samym środku płytki ; jeśli ktoś zaczyna ze złej strony płytki to podczas odklejania powstają bardzo duże napręzenia na płytkę i powstają mikropękniecia i po czasie taka ścieżka pęka całkowicie ; oczywiście nie dzieje sie to odrazu ale po kilku dniach , tygodniach ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Dzięki Maciek za cała historie, nie kazdy potrafi podzielić sie takimi sytuacjami.

Każda informacja jest cenna, wielkie dzieki. Niestety producent coraz bardziej utrudnia jakiekolwiek ingerencje, a bedzie tylko gorzej. Ehhh kiedys to było prostsze ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki Maciek za cała historie, nie kazdy potrafi podzielić sie takimi sytuacjami.

Każda informacja jest cenna, wielkie dzieki. Niestety producent coraz bardziej utrudnia jakiekolwiek ingerencje, a bedzie tylko gorzej. Ehhh kiedys to było prostsze ...

Tak, czekałem z opisem do czasu, kiedy auto przeszło całą ścieżkę zdrowia. Wygląda na to, że jest już ok

 

A kiedyś... W E91 mojego brata (330d) program wgrali przez wtyczkę przy kierowcy. Zero stresu i ryzyka fizycznego uszkodzenia czegokolwiek

 

Idziemy z duchem czasów :/

 

 

sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.