Skocz do zawartości

335i czyszczenie zaworów


nonam3k

Rekomendowane odpowiedzi

witam. Szukam osoby która zajmuje sie czyszczeniem układów dolotowych w samochodach z bezpośrednim wtryskiem na Śląsku . Moze ktoś polecić sprawdzona firmę ?

Napewno MOTOSPA Bielsko Biała :idea:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz dawno sie interesowalem tym tematem, polecacie kogos na mazowszu?

 

Orientuje się ktoś może jaki jest tego przybliżony koszt?

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz dawno sie interesowalem tym tematem, polecacie kogos na mazowszu?

 

Orientuje się ktoś może jaki jest tego przybliżony koszt?

Mautoczęści Legionowo ul.Warszawska 121 , koszt ok 300,-zł :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mautoczesci legionowo, bardzo fachowa robota.

edit : 150 km to okolicalodzi jeszcze ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jak w temacie postu, jestem już po zabiegu wykonanym osobiście metodą piaskowania , powiem tylko tyle jest różnica i trzeba to zrobić :D Zdjęcia zaworów przed czyszczeniem przy przebiegu 138600km

http://s2.ifotos.pl/img/IMG7663JP_sphanqh.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/IMG7656JP_sphanea.jpg

tak wyglądały zawory we wszystkich 6 ciu kanałach , a tak wyglądają po czyszczeniu

http://s2.ifotos.pl/img/IMG7684JP_sphansh.jpg

http://s2.ifotos.pl/img/IMG7680JP_sphansr.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica jest odczuwalna , auto szybciej się wkręca jest jakby żwawsze , zresztą nie trzeba być mega znawcą żeby wiedzieć że w autach do sportu poleruje się kanały dolotowe i zawory , wszystko dla szybszego i optymalnego napełniania się cylindrów . :shock:

Zrobię pomiary na hamowni i zobaczę jaka jest różnica , może będzie ok 415KM :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Korzystał ktoś z tej usługi?

 

http://www.czyszczeniezaworow.pl

 

Albo może poleci jakiś serwis?

 

Wykonuję taką usługę jest całkowicie bezpieczna :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi kolego #its77 od czego jest taka mala dziurka w głowicy widoczna na twoich zdjęciach przed prawym zaworem?

Czy przypadkiem tamtędy również nie dostaje się środek użyty do czyszczenia zaworów? bmw1.png

 

Mam wrażenie, ze jednak trochę go tam zostaje, a wraz z pierwszym odpaleniem silnik go zassie, turbo może oberwać i problem gotowy. Jakie masz doświadczenia z tym?

N57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi kolego #its77 od czego jest taka mala dziurka w głowicy widoczna na twoich zdjęciach przed prawym zaworem?

Czy przypadkiem tamtędy również nie dostaje się środek użyty do czyszczenia zaworów? bmw1.png

 

Mam wrażenie, ze jednak trochę go tam zostaje, a wraz z pierwszym odpaleniem silnik go zassie, turbo może oberwać i problem gotowy. Jakie masz doświadczenia z tym?

 

Te małe dziurki są w każdym kanale ssącym z tego co wiem służą do wyrównania ciśnienia w kanałach dolotowych , kiedyś sprawdzałem wszystkie są ze sobą połączone i pompując powietrze w jeden uchodziło przez wszystkie na pewno nie mają innego połączenia. Co do środka używanego do czyszczenia jest organiczny i nawet jeśli "przeskoczy " przez zawór i dostanie się do komory spalania po prostu się spali , metoda jest całkowicie bezpieczna dla silnika i nie ma możliwości uszkodzenia czegokolwiek . Dla spokoju Twojego ducha ścierniwo to mielone łupiny orzecha włoskiego ( czyli całkowicie organiczny materiał podlegający całkowitemu spalaniu , nie myślałeś chyba że do piaskowania kanałów głowicy na silniku używa się piasku :oops: )

A tak na bieżąco to tu masz zawory po przebiegu 15000tyś od czyszczenia , akurat mam taki silnik na warsztacie na "małe" modyfikacje :D

http://s5.ifotos.pl/img/201702011_awpxexp.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/201702011_awpxehw.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/201702011_awpxerx.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/201702011_awpxers.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wyjasnienie :cool2:

 

Co do piaskowania to przegladajac internet natknalem sie na nazwe "walnut blasting" ale sam nie potrafilem tego przetlumaczyc na nasz jezyk - stad nazwalem go srodkiem.

 

U mnie dolot wyglada podobnie jak na Twoich ostatnich zdjeciach. Czy to jest n53?

N57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu jest N54, u Ciebie siedzi N53. Potwierdzam to co mówił kolega ITS77. Zabieg jest całkowicie bezpieczny dla silnika. Sam wykonuję taką usługę. W silnikach z bezpośrednim wtryskiem, zabrudzenie zaworów potrafi być przyczyną problemów z motorem. Nie dotyczy to tylko BMW, ale rownież np. VAG Tsi, PSA silników Thp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Twierdzą, że może usunąć do 46% nagaru. Jeśli nigdy nie było czyszczone, ja bym usunął mechanicznie, a potem raz np. na rok zaaplikował ten środek prewencyjnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co uważacie o chemicznym czyszczeczeniu zaworów ssących za pomocą np CRC Intake Valve Cleanera:

 

Czy to ma szansę zadziałać na solidny nagar czy raczej prewencyjnie?

 

 

Podczas czyszczenia widzę jaki jest szlam na zaworach i nie sądzę, żeby sama chemia pomogła. Głowica i zawory podczas pracy osiągają całkiem wysokie temperatury i mamy efekt zapiekania. Jeżeli mówimy o doczyszczeniu do stanu fabrycznego, to tylko wykorzystując piaskowanie lub, jak ktoś ma dużo czasu i cierpliwości mechanicznie szczotkami, a na końcu rzeczywiście taki środek czyszczący. Może prewencyjnie (po czyszczeniu mechanicznym), używając takiego środka, co zmianę oleju, rzeczywiście udałoby się utrzymać zawory czystsze przez dłuższy czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co uważacie o chemicznym czyszczeczeniu zaworów ssących za pomocą np CRC Intake Valve Cleanera:

 

Czy to ma szansę zadziałać na solidny nagar czy raczej prewencyjnie?

 

Po obejrzeniu tego filmu zadam tylko jedno pytanie :

Gdzie po takim psikaniu w filtr powietrza i po zadziałaniu tego CUDOWNEGO środka znajdzie się ten szlam i nagar po dopaleniu silnika ???

Nie sądzę że usunie takie coś

http://s5.ifotos.pl/img/IMG7659JP_awsqwan.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/IMG7659JP_awsqwae.jpg

http://s5.ifotos.pl/img/IMG7660JP_awsqwqn.jpg

i doprowadzi do takiego stanu :

http://s10.ifotos.pl/img/IMG7672JP_awsqwqe.jpg

http://s10.ifotos.pl/img/IMG7683JP_awsqwqw.jpg

 

Ja uważam że tylko mechaniczne czyszczenie ma sens takie gdzie cały ten brud jest odsysany na zewnątrz i nie dostaje się do komory spalania :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu tego filmu zadam tylko jedno pytanie :

Gdzie po takim psikaniu w filtr powietrza i po zadziałaniu tego CUDOWNEGO środka znajdzie się ten szlam i nagar po dopaleniu silnika ???

 

Najpierw do komory spalania, a później frakcje nieprzepalone polecą na katy. Ewentualnie zostaną na denkach tłokowych. Wspaniale :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moje 3 grosze do dyskusji:

Czyszczenie łupinami orzechów jest bezinwazyjne dla silnika, oczywiście na zamkniętych zaworach. Dla niecierpliwych - to nie jest chip tuning, ale przywrócenie rozmiaru kanałów do rozmiarów fabrycznych. W skrajnych przypadkach dupohamownia może wykazać progres, dla pozostałych powraca kultura pracy. ECU jest zaprogramowane na fabryczne nastawy, więc z czasem te wartości bywają znacznie rozbieżne. Po oczyszczeniu nagaru silnik ma możliwość pracy i moc jak z fabryki, dla jednych jest to szybsze wkręcanie się na obroty, a w trudniejszych przypadkach wracają zagubione źrebaki. Trudno tyłkiem porównać 240, 260, czy 308 KM.

Z praktyki - chemia jest dobra gdyby ją stosować od samego początku. Po 100 czy 200 tys km, a takie auta stanowią większość, nie daje się tego ruszyć chemicznie. Łupiny robią robotę jak piasek, ale z racji organicznego pochodzenia, nie stanowią zagrożenia dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.