Skocz do zawartości

pawkog

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335i

Osiągnięcia pawkog

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ja swoje auto zhamowałem przed i po wymiana tego filtra- w sumie nie widać różnicy w N54 - wiec szkoda wydawać tyle gotówki ;)
  2. Wymieniałem u siebie w e90 - 335i nr filtra to 16117163295 - zamienia się z 228-242-005-002Z VDO. Trzeba zdemontować kanapę, zdemontować przewody elektryczne zasilające i zaślepy podłogi po 4 nakretki m6 na jeden zaślep, zdemontować przewód zasilający w paliwo idący do przodu auta, odkręcić moduł z filtrem - lewa strona auta, odkręcić moduł z pompa w baku po prawej stroni auta, wyciągnąć pompę - elektryczną ze zbiornika, odpiąć 3 przewody idące do modułu, wyciągnąć moduł, później kolejność montażu odwrotna. czas wymiany ok godziny we dwie osoby na spokojnie, Producent VDO robi ten moduł tylko dla BMW, w zestawie znajdują się nowe oringi pod oba moduły aby paliwo nie ciekło... Aso ceni ten moduł-filtr +/- 1000 zł ja kupiłem połowę taniej, czekałem 2 miesiące na przesyłkę z Niemiec. Widać ze to oryginał, ma zamazane znaczki BMW.. Czy wymiana coś dała? nie wiem, wkrótce sprawdzę na hamowni to dam znać :) Zdjęcia poniżej... http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8f7ed520b748.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/00d38d9511a4.jpg Pasuje do: Część 16117163295 (Zest.napr. filtra paliwa z reg. ciśn.) została znaleziona w następujących pojazdach: E81: Informacje szczegółowe E81 E81 130i 3-drzwiowy, Europa E82: Informacje szczegółowe E82 E82 125i Coupé, Europa E82 135i Coupé, Europa E82 M Coupé Coupé, Europa E84: Informacje szczegółowe E84 E84 X1 25iX SAV, Europa E84 X1 28iX SAV, Europa E87N: Informacje szczegółowe E87N E87N 130i 5-drzwiowy, Europa E88: Informacje szczegółowe E88 E88 125i Cabrio, Europa E88 135i Cabrio, Europa E90: Informacje szczegółowe E90 E90 323i Limousine, Europa E90 325i Limousine, Europa E90 325xi Limousine, Europa E90 330i Limousine, Europa E90 330xi Limousine, Europa E90 335i Limousine, Europa E90N: Informacje szczegółowe E90N E90N 323i Limousine, Europa E90N 325i Limousine, Europa E90N 325xi Limousine, Europa E90N 330i Limousine, Europa E90N 335i Limousine, Europa E90N 335xi Limousine, Europa E91: Informacje szczegółowe E91 E91 323i Touring, Europa E91 325i Touring, Europa E91 325xi Touring, Europa E91 330i Touring, Europa E91 330xi Touring, Europa E91 335xi Touring, Europa E91N: Informacje szczegółowe E91N E91N 323i Touring, Europa E91N 325i Touring, Europa E91N 325xi Touring, Europa E91N 330i Touring, Europa E91N 335i Touring, Europa E91N 335xi Touring, Europa E92: Informacje szczegółowe E92 E92 323i Coupé, Europa E92 325i Coupé, Europa E92 325xi Coupé, Europa E92 330i Coupé, Europa E92 330xi Coupé, Europa E92N: Informacje szczegółowe E92N E92N 323i Coupé, Europa E92N 325i Coupé, Europa E92N 325xi Coupé, Europa E92N 330i Coupé, Europa E92N 335i Coupé, Europa E92N 335xi Coupé, Europa E93: Informacje szczegółowe E93 E93 323i Cabrio, Europa E93 325i Cabrio, Europa E93 330i Cabrio, Europa E93N: Informacje szczegółowe E93N E93N 323i Cabrio, Europa E93N 325i Cabrio, Europa E93N 330i Cabrio, Europa E93N 335i Cabrio, Europa
  3. obecnie moment jest jeszcze fajniejszy :) Za 1600-1800 zł (po tyle można kupić używane JB4) chyba nie ma nic lepszego. Zawsze też przed ewentualna sprzedażą można wyciągnąć z samochodu go i sprzedać osobno:)
  4. Polecam JB4. Mamy 2 x 335i pędzone na JB4. Jedna cooler+downpipy+JB4+ nowy filtr paliwa+czyszczenie kanałów ssących na paliwie 100 oct - wynik +/-400km Druga JB4+czyszczenie kanałów ssących dało 350+ wykresy załączę w wolnym czasie po ostatnich hamowaniach.. Wykres przed coolerem, czyszczeniem zaworów i wymiana filtra paliwa. 1.- chip 2. - program 5 jb4 3. - program 7 jb4 http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95174361f7c4.jpg
  5. kolega miał podobnie w 525i e60 n52b25 , auto dostało nową odmę, czyszczone przewody odmy - brak rezultatów, po odpaleniu delikatnie puszczało dyma - wymienił silnik na N52B30a
  6. podepnę się do tematu - szukam kogoś w Małopolsce, kto ma do tego sprzęt ?
  7. Obecnie zamówiłem cooler :) Zrobię jak radzicie, ściągnę kolektor ssący, wyczyszę zawory, oraz nowy filtr paliwa :) I jadę shamować :)
  8. 335i + DOWNPIPES + VP RACING 100 OCT. TEST1 - SERIA+CHIP V-TECH TEST2 - JB4 MAP#5 TEST3 - JB4 MAP#7 http://naforum.zapodaj.net/thumbs/cec1f4515f3f.jpg
  9. Mam nadzieje ze pomoże: Mapy łatwo przetłumaczyć - 5 chyba najczęściej wybierana... 1.1 Czytaj błędy 1.2 Usuń błędy (działa tylko po odczytaniu kodów błędów) 1.3 1.4 1.5 ? 1.6 Usuwa błędy poduszek AIRBAG 1.7 Resetuje adaptacje sond lambda, pedału gazu oraz oktanów(?) do użytku diagnostyki zaawansowanej 2.0 Wyłącza funkcje na wskaźniku paliwa 2.1 Doładowanie na wskaźniku paliwa: min=0psi, połowa=10psi, max=20psi 2.2 2.3 Temperatura powietrza dolotowego na wskaźniku paliwa: min= 60F, połowa=120F, max=180F 2.4 2.5 2.6 Temperatura wody na wskaźniku paliwa: min-max= 160-340F 2.7 Wskaźnik mieszanki powietrzno-paliwowej na wskaźniku paliwa: min-max= 10:1-20:1 3.0-7 ? 4.1 Dane funkcje ustawione na wskaźnikach(paliwa,oleju) uruchamiają się po wciśnięciu pedału gazu na 50%. (Włączenie/wyłączenie) 4.2 4.3 4.4 Wyłącza wymuszenie otwarcie klapki wydechu 4.5 Wymusza otwarcie klapki wydechu cały czas 4.6 – 4.7 Wlącza/wyłącza transportmode(?) 5.1 konfiguruje zegary dla 135i 5.2 konfiguruje zegary dla 335i/535i 5.3 konfiguruje zegary dla 335i/535i (Wartości metryczne) 5.4 konfiguruje zegary dla 135i (wartości metryczne) 5.5 konfiguruje zegary dla 1M (wartości metryczne) 5.6 konfiguruje zegary dla 1M 5.7 ? 6.1 Włącza funkcje „maksymalnego chłodzenia” (poprawia chłodzenie silnika) 6.2 Wyłącza funkcje „maksymalnego chłodzenia” 6.3 Ostrzeżenie o temperaturze oleju – mrugnięcie światłami awaryjnymi, kiedy temperatura oleju przekroczy 160F 6.4 Włącza/wyłącza funkcje automatycznego wyłączenia całkowitego kontroli trakcja przez jedno naciśniecie przycisku przy uruchamianiu silnika 6.5 ? 6.6 ? 6.7 ? 7.0 Wyłącza funkcje na wskaźniku oleju 7.1 Doładowanie na wskaźniku oleju: min=0psi, połowa=10psi, max=20psi 7.2 Timing? Na wskaźniku oleju 7.3 Temperatura powietrza dolotowego na wskaźniku oleju: min= 60F, połowa=120F, max=180F 7.4 7.5 7.6 Temperatura wody na wskaźniku oleju 7.7 Wskaźnik mieszanki powietrzno-paliwowej na wskaźniku oleju: min-max= 10:1-20:1 13.0-8 Ograniczenie doładowania na 1 biegu w celu uzyskania trakcji. Wartość jest podwojona o 2. Np. 4000obrotów to 8psi. 14.0-8 Ograniczenie doładowania na 2 biegu w celu uzyskania trakcji. W funkcji nr 13 oraz 14 wartość 0 wyłącza funkcje.
  10. Jeżdżę e90 335i po programie ( załączam wykresy) , obecnie auto dostało downpipies oraz JB4. Na dniach będziemy hamować. W planach porządny IC, jakiś dolot ? http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c5b56d8a3f17.jpg
  11. pawkog

    E60 525i Ginacy Olej

    W naszym warsztacie w ubiegłym tygodniu E60 dostało nowe serce. Znaleziono motor z Z4 3.0 i wykonano swap z n52b25 na n52b30. Auto przejechało około już około 2 tys km! Teraz nie ubywa oleju.
  12. pawkog

    E60 525i Ginacy Olej

    Witam! Odma wymieniona, spływ podobno drożny, podczas wymiany pokazał się olej w kolektorze ssącym. Niestety 525i i jego N52B25A wciąga ogromne ilości oleju w tym aucie. Dziś dla świętego spokoju - czy to nie czujnik zlaliśmy dziś z miski olej i było w niej około 2,5L. Auto kopci od razu po odpaleniu, kolega Pisak mówi ze wydaje mi się ze ma mało mocy, chyba jedyne rozwiązanie to poszukanie słupka? Może jeszcze dla pewności zmierzyć kompresje, ale to już chyba formalność ? Ktoś przerabiał podobne tematy z N52 ? Z góry dziękujemy za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.