Skocz do zawartości

[E90] 325i B-T-K OEM+ SPRZEDANA s.34


B-T-K

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ładnie to wygląda i zachęcająco to opisałeś :cool2:

Jak kiedyś będę mieć do wymiany to też się skuszę na takie rozwiązanie :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kawał porządnej roboty :cool2:

Dzięki :cool2: Starałem się, żeby wszystko było zrobione jak najlepiej, inaczej nie dawało by mi to spokoju.

Ładnie to wygląda i zachęcająco to opisałeś :cool2:

Jak kiedyś będę mieć do wymiany to też się skuszę na takie rozwiązanie :mrgreen:

Polecam, nie będziesz zawiedziony, różnica jest odczuwalna. BMW samo w sobie prowadzi się bardzo dobrze, ale teraz prowadzenie jest o klasę lepsze :mrgreen:

Mam jeszcze Kilka fotek po montażu (na zdjęciach widać nowe końcówki drążka kierowniczego i łączniki stabilizatora):

http://i.imgur.com/N4QPzQr.jpg

http://i.imgur.com/980kcyp.jpg

http://i.imgur.com/Zgk4Xek.jpg

małe porównanie przed i po obniżeniu, tak było:

http://i.imgur.com/CJopTNq.jpg

obecnie jest tak:

http://i.imgur.com/ODNyWZq.jpg

jeszcze raz przód przed/po zmianach:

http://i.imgur.com/yQdd9v7.jpg

http://i.imgur.com/8icxYr7.jpg

tył po zmianie zawieszenia:

http://i.imgur.com/wpgdUl4.jpg

Edytowane przez B-T-K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

profi robota :cool2: tylko co to za pomysł z chlapaczami z przodu ?

A to już stary pomysł, mniej więcej sprzed dwóch lat :norty: spełniają swoją funkcję, wiem że wielu osobo się nie podobają, muszę z tym żyć :mrgreen:

Miales seryjne zawieszenie czy "M"?

Zawieszenie standardowe, ale było już mocno uklepane. Tak naprawdę trzeba byłoby porównać wysokość auta z dnia 23.06.2005 r. i dnia 16.07.2016 r., jednak amory i sprężyny miały 11 lat, a Bilstein jest świeżutki i porównanie jest poglądowe, zupełnie niemiarodajne. Zobaczymy jak B12 będzie wyglądać w 2027 r. :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

profi robota :cool2: tylko co to za pomysł z chlapaczami z przodu ?

A to już stary pomysł, mniej więcej sprzed dwóch lat :norty: spełniają swoją funkcję, wiem że wielu osobo się nie podobają, muszę z tym żyć :mrgreen:

Miales seryjne zawieszenie czy "M"?

Zawieszenie standardowe, ale było już mocno uklepane. Tak naprawdę trzeba byłoby porównać wysokość auta z dnia 23.06.2005 r. i dnia 16.07.2016 r., jednak amory i sprężyny miały 11 lat, a Bilstein jest świeżutki i porównanie jest poglądowe, zupełnie niemiarodajne. Zobaczymy jak B12 będzie wyglądać w 2027 r. :8)

 

Tak tez myslalem ale B12 jeszcze usiadzie jak troche pojezdzisz ;) Ja u siebie przechodzilem z "M" na B12 to praktycznie nie było różnicy wysokosci ale juz zrobilem ponad 3k i widac ze troszke siadlo :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie zmiana wysokości rzeczywiście była kosmetyczna. Może coś tam jeszcze siądzie, ale sądzę że minimalnie. Za jakiś czas z ciekawości zmierzę czy jeszcze opadło. Jestem już po geometrii, pojeżdżę jakiś czas żeby się trochę uklepało, a później jestem wstępnie umówiony na badanie kontrolne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
. Za jakiś czas z ciekawości zmierzę czy jeszcze opadło. Jestem już po geometrii, pojeżdżę jakiś czas żeby się trochę uklepało, a później jestem wstępnie umówiony na badanie kontrolne.

 

Siądzie na pewno. U mnie zeszła w dół jak trochę pojeździłem.

I jak się jeździ ? Bo ja po 6 miesiącach jazdy na B12 jestem bardzo zadowolony. Ludzie, którzy piszą o B12 że to beton chyba nigdy na takim zawieszeniu nie jeździli.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Za jakiś czas z ciekawości zmierzę czy jeszcze opadło. Jestem już po geometrii, pojeżdżę jakiś czas żeby się trochę uklepało, a później jestem wstępnie umówiony na badanie kontrolne.

 

Siądzie na pewno. U mnie zeszła w dół jak trochę pojeździłem.

I jak się jeździ ? Bo ja po 6 miesiącach jazdy na B12 jestem bardzo zadowolony. Ludzie, którzy piszą o B12 że to beton chyba nigdy na takim zawieszeniu nie jeździli.

 

Do betonu daleka droga ale ostatnio jak bylem zapakowany w 4os + full bagaż + box to juz sie lekki beton robil :lol:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak się jeździ ? Bo ja po 6 miesiącach jazdy na B12 jestem bardzo zadowolony.

To tak jak ja, mimo że mam przyjemność jeździć na B12 raptem trzeci dzień :D Zawieszenie nie jest twarde, jest bardziej komfortowe niż standardowe. Na poprzecznych nierównościach, koleinach i studzienkach (które i tak staram się omijać) nie ma żadnych stuków jak poprzednio. Mam opony Runflat i myślałem, że przyczyna leży właśnie w nich. Sprężyny Eibach mimo sportowej charakterystyki są komfortowe. Zdarzają się co prawda momenty, że cały samochód podskoczy na nierówności (a nie jak poprzednio przód i tył niezależnie), ale jest to moim zdaniem normalne, całe auto w końcu się usztywniło. Plusem jest to, że nie przechyla się już na zakrętach jak wcześniej. Dla ciekawości powiem, że miałem ostatnio sytuację gdy na szybko pokonywanym zakręcie uskoczył mi tył (dwa koła jednocześnie przy suchej nawierzchni), jednak w tym przypadku sądzę, że to sprawa opon, które są nie ma co ukrywać twarde,opony wzmacniane zachowałyby się pewnie inaczej, lepiej.

Ja jeżdżę sam i czasami chciałbym, żeby było trochę twardziej :D

Jedyne wyjście w twoim przypadku to pewnie inne stabilizatory/anti roll kit. No i możesz założyć runflaty jakbyś bardzo chciał (będzie sztywniej) :mrgreen: Pamiętaj, że masz dodatkowo rozpórkę tylnego zawieszenia, a same sprężyny sportline mają nieco sztywniejszą charakterystykę. Tak czy inaczej też wolę jak jest sztywniej :wink:

Do betonu daleka droga ale ostatnio jak bylem zapakowany w 4os + full bagaż + box to juz sie lekki beton robil :lol:

U mnie do takiej konfiguracji raczej nie dojdzie, chociaż wierzę, że było sztywniej :wink: Na szczęście same Bilsteiny mają taką budowę, że raczej nie grozi im dobijanie na dziurach i koleinach przy takim obciążeniu podczas szybkiego pokonywania trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak to prawda, mało jest takich egzemplarzy u nas a trafić coś fajnego obojętnie czy 325i czy 330i graniczy z cudem. Czasem z czystej ciekawości przeglądam oferty na allegro albo otomoto i zdarzają się owszem pojedyncze sztuki, ale zazwyczaj w opłakanym stanie albo ze słabym wyposażeniem (ceny przede wszystkim dają dużo domyślenia i odzwierciedlają stan auta).

Rękawiczki zgadza się z firmy Kuc, ale ostatnio rzadko w nich prowadzę, jak już to zazwyczaj zimą :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doczekałem się paczki z DE, zamówiłem sobie kompletny układ dolotowy BMW Performance dedykowany do mojego silnika (137 204 44 750) :8) Zmiany mechaniczne ciąg dalszy :D

http://i.imgur.com/0679X7B.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo :)

Dawno zabierałem się do zmiany dolotu, najpierw myślałem o zmianie wkładki na filtr sportowy np. na K&N (który zmienia podobno dźwięk pracy silnika na bardziej basowy) i miałem jeszcze kilka innych pomysłów, ale doszedłem do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie jednak zmiana całego układu dolotowego, który nie tylko zmieni dźwięk ale doda także parę KM i Nm :)

Będzie pięknie pod maską! :cool2:

Dzięki, zobaczę jak chodzi ten dolot, przewertowałem wzdłuż i wszerz fora BMW i większość użytkowników go chwali, tak czy inaczej zastanawiam się cały czas nad łapaczami, które masz u siebie :wink: Zgadzam się, oprócz innych korzyści na pewno zrobi się ładniej pod maską :cool2:

Świetnie to wygląda, szkoda że teraz już nie robią takich dodatków :cry:

Dzięki :cool2: W sumie nie wiem dlaczego do nowej serii f3x nie ma takich rozwiązań. Plusem jest natomiast to, że w nowej serii 3 albo 4 jest możliwość zamówienia, na etapie konfiguracji samochodu, hamulców mperformance. Sam musiałbym pomyśleć nad zmianą swoich, talerzyk deserowy 300mm to jakaś pomyłka. Hamują efektywnie głównie na parkingach galerii handlowych albo w dużym korku :mad2:

Zauważyłeś różnicę po montażu ?

Montaż mam po weekendzie, rozmawiałem ze znajomym i mówił żebym wpadł do niego w poniedziałek. Po wymianie dam znać jakie są moje odczucia :wink: Mam nadzieję, że zmieni się delikatnie reakcja na gaz, silnik będzie lepiej wchodził na obroty no i liczę, że zmieni się delikatnie dźwięk pracy jednostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna sprawa, sam filtr wygląda pod względem budowy jak filtry sportowe K&N (filtr opleciony bardzo drobną metalową siatką). Nie wiem jak z ich czyszczeniem. Spotkałem się z opinią, że filtry takie powinno się czyścić co 10 tys. km, niektórzy piszą, że co 30 tys. km. O ile do filtrów K&N dostępne są zestawy czyszczące (cleaner i olejek do nasączania filtra), o tyle BMW nie oferuje do swoich produktów takich zestawów. Wiecie może jak postępować z takim filtrem w przyszłości? Użyć zestawu K&N albo podobnego, bo nie sądzę żebym miał go zamontować i używać bezobsługowo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Według mnie obsługa sportowych filtrów, które nadają się do mycia nie zależnie od producenta wygląda tak samo.

Ja mam K&N i myję go przy każdej wymianie oleju czyli co 6-7 tys km.

Jak chodzi o nasączanie filtra po umyciu to są różne oleje, nie tylko K&N. Do czyszczenia ostatnio użyłem preparatu do mycia silników. Miał zapach taki sam jak płyn K&N. Musi to być po prostu środek który rozpuszcza olej.

 

Podejrzewam, że sam filtr który wchodzi w skład dolotu Performance to filtr jakiejś znanej marki tylko bez loga, więc bez obaw możesz go umyć jak każdy inny.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTK musisz dac znac jak zamntujesz bo jest grono ciekawcow ktorzy tez sa zainteresowani i nie wiedza czy wziasc bmw czy AFE...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.