Skocz do zawartości

[E90] 325i B-T-K OEM+ SPRZEDANA s.34


B-T-K

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżeli jesteś fanem chromu to zakładaj! Na zdjęciach powyżej wygląda to dobrze :cool2:

Listwy wokół szyb chrom są, grill chrom jest, w sumie może by się to jakoś specjalnie nie gryzło, chociaż do końca przekonany nie jestem. Moim zdaniem wygląda to całkiem ok, muszę jeszcze pochodzić z tymi kratkami przy aucie, poprzymierzać i popatrzeć :?

 

kto co lubi ;) ja osobiście za chromami nie przepadam

to zależy w głównej mierze od stylu auta, mnie bardzo podoba się shadowline w samochodach o bardziej sportowej sylwetce, zderzaki, progi itp., u mnie przez ten chrom i oem zderzaki auto jest grzeczniejsze, ale nie chciałbym przedobrzyć bo o to czasem nie trudno :wink:

 

ja bym też nie zakładał, będzie wyglądało źle chociażby dlatego że nikt nie ma pojęcia o istnieniu takowych więc wyjdzie jakbyś znalazł rolkę chromu która została po chromowaniu grilla w fabi i na siłę wychromował zderzak :))

rzeczywiście ktoś mógłby tak pomyśleć, chcociaż szczerze mówiąc większość osób (kierowców innych pojazdów), nie ma większego pojęcia o motoryzacji, mylą 3kę z 5tką i na odwrót, myślą że e9x to nowy model trójki itp. tym bardziej nie zorientowali by się, że coś jest nie tak z grillem :mrgreen: Z innej beczki, ostatnio na stacji benzynowej podszedł do mnie koleś, ogląda auto, przód, tył i mówi do mnie tak: ze 150 koni to to ma nie? a ja na to, że ma..., czyli potwierdza się to o czym wcześniej napisałem.

 

Jak tam z wydechem? W swojej 328i z 2011r. też planuję zmienić cały wydech. Zastanawiam się nad Eisenmann'em lub Performance. Znam mniej więcej cenę pierwszego, ale nie mam pojęcia ile kosztuje Performance

Wydech to jedna ze zmian, które zrobię na pewno, chociaż po zmianie dolotu na Performance dźwięk się poprawił na plus, 325ka brzmi teraz bardziej basowo, można powiedzieć jak seryjne 330i (no może minimalnie lepiej). Ceny w Niemczech to 600 ojro za Performance do 325i i 700 eur dla 330i (ale tylko końcowy, nie ma środkowego także spawanko), a Eisenmann kosztuje około 900 ojro za sam końcowy (wtedy tez cięcie i spawanie). Możesz dokupić za 700 eur środkowy Eisenmanna i masz wtedy komplet. Nie wiem tylko jak w przypadku twojej wersji, 328i ma trochę inny układ wydechowy i w przypadku Performance wychodził końcowy i środkowy (w Europie ciężko dostać). Tak samo w przypadku Eisenmanna, robią w Europie wersje dla 323/325/330i, nie wiem jak z dostępnością układu dla 328i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na sprzedaż oryginalny spoiler dachowy do BMW e90 firmy AC Schnitzer. Jakby ktoś był zainteresowany proszę o PW :D

http://i.imgur.com/SYgvf4A.jpg

http://i.imgur.com/0rmePmU.jpg

http://i.imgur.com/nsD8aif.jpg

http://i.imgur.com/WNb9oZl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

W międzyczasie pojawiły się problemy ze spojlerem tylnej klapy. Jakiś czas temu był klejony, niestety w niektórych miejscach klej się poddał i spojler zaczął piać. Przy każdym otwieraniu klapy przeżywałem stres. Starałem się przymykać oczy, niestety nie pomagało :mad2: Zimą mogłoby być gorzej, woda prawdopodobnie wygięłaby go jeszcze bardziej:

http://i.imgur.com/Ng4ItJ6.jpg

http://i.imgur.com/PZ11lLx.jpg

 

Jako,że jestem pedantem i nie podobało mi się to, postanowiłem pomalować drugą klapę, którą miałem w zanadrzu z fabrycznie przyklejoną lotką. Klapa w drodze:

 

http://i.imgur.com/ydGERRC.jpg

 

jestem bardzo zadowolony z efektu, kolor dobrany idealnie no i w końcu wygląda to tak jak od razu powinno wyglądać. Klapa nie ma oznaczeń modelu silnikowego, jak dla mnie ok:

 

http://i.imgur.com/w0N0XIw.jpg

http://i.imgur.com/Oa1LxCV.jpg

http://i.imgur.com/2ogEJH0.jpg

http://i.imgur.com/k710tyg.jpg

http://i.imgur.com/s2i4gmw.jpg

 

poprzednia klapa w całości, żeby ktoś nie pomyślał, że dostałem strzał w tył i coś kombinowałem:

 

http://i.imgur.com/Kx24t7t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Albo mi się zdaje albo klapa wygląda ciemniej. Kolega ma ten sam kolor i też chciał robić poprawki na klapie ale lakiernik powiedział że to ciężki kolor i lepiej zostawić jak jest.

Teraz przynajmniej nie odpadnie :cool2:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ale lakiernik powiedział że to ciężki kolor i lepiej zostawić jak jest.

 

To raczej znaczy ze lakiernik jest slaby i nie czuje sie na silach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo mi się zdaje albo klapa wygląda ciemniej.

 

Na zdjęciach może tak wyszło, robione telefonem. Jak auto zostanie umyte i pogoda zrobi się ładniejsza zrobię zdjęcia lustrzanką. Tak jak napisałem wyżej, jestem pedantem, nie zaakceptowałbym różnicy kolorów albo podobnych bubli, wolałbym już jeździć z krzywo przyklejonym spojlerem poważnie :mrgreen:

 

Teraz przynajmniej nie odpadnie :cool2:

 

nie ma mowy, przytwierdzony jest na amen, jak odpadnie to tylko z klapą :norty:

 

...ale lakiernik powiedział że to ciężki kolor i lepiej zostawić jak jest.

 

To raczej znaczy ze lakiernik jest slaby i nie czuje sie na silach.

 

to prawda, często słyszałem że kolory srebrne i pokrewne są największym wyzwaniem dla lakierników. Na szczęście facet u którego malowałem klapę jest fachowcem, zajmuje się "lepszymi samochodami" jeżeli wiecie co mam na myśli i restauruje zabytki. Czekałem długo, momentami się niecierpliwiłem ale było warto, wszystko jest naprawdę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak ze na zachodzie szkoly profesjonalne sa zazwyczaj na wysokim i dosyc rownym poziomie i oddajac cos w rece fachowcy z dyplomem wiesz czego sie spodziewac. W polsce szkoly zawodowe to raczej zart, mlodzi sie ksztalca na zywo... i tak jak sa dziedziny gdzie mozna sie ksztalcic samodzielnie i nie potrzebuje sie tak naprawde wykladowcy (np. wszystkie nauki humanistyczne jak historia, nauki mn, socjologia, jezyki itd i dalej sie mozna zastanawiac po co takie kierunki na studiach moze z wyjatkiem filozofii) to juz nauki scisle i profesjonalne wymagaja solidnego nauczania i porzadnych wykladowcow a to u nas zawodzi dosyc czesto i masz wlasnie pseudo lakiernikow tuzinami dla ktorych nawet czarny moze stanowic problem...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest tak ze na zachodzie szkoly profesjonalne sa zazwyczaj na wysokim i dosyc rownym poziomie i oddajac cos w rece fachowcy z dyplomem wiesz czego sie spodziewac. W polsce szkoly zawodowe to raczej zart, mlodzi sie ksztalca na zywo... i tak jak sa dziedziny gdzie mozna sie ksztalcic samodzielnie i nie potrzebuje sie tak naprawde wykladowcy (np. wszystkie nauki humanistyczne jak historia, nauki mn, socjologia, jezyki itd i dalej sie mozna zastanawiac po co takie kierunki na studiach moze z wyjatkiem filozofii) to juz nauki scisle i profesjonalne wymagaja solidnego nauczania i porzadnych wykladowcow a to u nas zawodzi dosyc czesto i masz wlasnie pseudo lakiernikow tuzinami dla ktorych nawet czarny moze stanowic problem...

 

Ja jestem zdania, ze majac dostep do materialow mozna sie nauczyc wszystkiego co sie obija o wiedze stricte abstrakcyjna badz teoretyczna - jak najbardziej tez nauki scisle. Praktyka to inna sprawa - tutaj pozostaje kwestia ilosci czasu ktora sie na to poswieca. Jest jeszcze kwestia pomocy, bo z wlasnego doswiadczenia nie wszyscy chca dochodzic jakie praktyki beda najlepsze, wiec czasem lepiej prewencyjnie je wpoic ;)

 

Niemniej +1. Dlatego szukanie dobrego fachowca praktycznie w kazdej dziedzinie to szukanie igly w stogu siana, a cena uslugi absolutnie nie jest wspolmierna do jakosci. Co do lakierowania, znalem lakiernika ktory potrafil zepsuc czarny, a znalem takiego co potrafil tez sie idealnie wstrzelic w pigmentacje British Racing Green i pomalowac drzwi bez cieniowania okolicznych elementow tak, ze nikt nie widzial roznicy ;)

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z drobiazgów założyłem w międzyczasie dymione kierunki Depo (smoke). Jakość/spasowanie ok:

 

http://i.imgur.com/Uy3wo3g.jpg

http://i.imgur.com/7hGyxVL.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
od jakiegoś czasu mam dylemat czy nie będzie tego chromu "za dużo".

http://i.imgur.com/hanbmMJ.jpg

Mi się podoba :p

Wybrałeś wersję SE i do niej pasuje. Tylko komplet, wraz z tą centralną. Nie każda musi być czarna z czarnymi nerkami :roll: :lol:

Kierunki mam chyba te same, ale lamp bym na Twoim miejscu nie ruszał, pasuje odcień dymienia.

 

Kiera tez spoko. Ile tak btw naszej rozmowy dałeś wraz z blendą jeśli to nie tajemnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do listew chrom jeszcze się zastanawiam. Jak już, to zamontuję je na wiosnę (mam komplet razem z listwą centralną). Sądzę, że będzie to wyglądać dobrze i ze smakiem.

 

Kierownicę kupiłem nową (promocyjnie) w ASO BMW Smorawiński Poznań, całość razem z blendą wyszła mnie około 2200 zł (blendę dokupowałem osobno, nie było jej w komplecie koszt 240 zł). Jestem z niej bardzo zadowolony, polecam :cool2: Nie wiem jaką wycenę zrobią Ci w Carsdream, ale możesz sobie później porównać obie ceny (oem vs custom).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co do listew chrom jeszcze się zastanawiam. Jak już, to zamontuję je na wiosnę (mam komplet razem z listwą centralną). Sądzę, że będzie to wyglądać dobrze i ze smakiem.
Tylko z ciekawości - gdzie i za ile dorwałeś te kratki z listwą US?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kratki kupiłem już jakiś ładny czas temu na allegro, pochodzą z rozbiórki e90tki sprowadzonej ze Stanów. Z tego co pamiętam, płaciłem coś koło 300 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajny gadżet z tym. Mały smaczek który będzie wyróżniać na tle innych. Sam chętnie bym takie do siebie wrzucił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak przeczytałem cały temat :)

 

Auto masz zadbane i wychuchane aż miło :)

 

Mody zajefajne.

 

podoba mi się kiera Performance /dziś nawet w salonie w Długołęce podobną oglądałem / ale bał bym się że alcantara się wytrze :(

 

Co do gwintu to też miałem dylemat z dobraniem zawieszenia do siebie ale ja poszedłem w BC racing i w sumie nie żałuje bo dobrze się sprawuje. Kolega z germanii ma własnie Bilsteina kit jak ty w e60 i też nie narzeka ale nie miałem okazji jeszcze przetestować jego auta na tym zawieszeniu /on jechał moją i mówił że u mnie na nastawach 9 przód i 12 tył jest bardziej komfortowo ale podobnie w zakrętach/.

 

No i jak czytałem o malowaniu klapy to aż włos mi się jeżył jak sobie przypominam co u mnie się działo a kolor twój jak i mój nie jest ulubionym kolorem lakierników.

 

A ze spoilerem i jego klejeniem to dwa razy u siebie poprawiałem swój i teraz jest przyklejony na klej do szyb i trzyma się solidnie i jestem spokojny śmigając po obwodnicy Wrocka.

 

Czekam na dalsze mody bo same grubasy tu wpadają :)

 

No i może do zobaczenia na drodze bo czasami przelatuję przez Ostrów :)

 

Oli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowo :cool2:

 

Co do kierownicy Performance jestem bardzo zadowolony, ale tak jak mówisz alcantara jest podatna na szybsze zużycie niż skóra. Przy regularnym dbaniu i impregnowaniu powinna posłużyć dłużej, ale przyznaję rację raz na jakiś czas trzeba o tym pamiętać i ją odświeżać.

 

Co do zawieszenia długo zastanawiałem się nad gwintem ale wybrałem jednak zestaw ze stałym obniżeniem. Jest sztywniej, jednak mnie to odpowiada, reakcja na ruchy kierownicą jest szybsza a w zakrętach auto prowadzi się bardziej precyzyjnie, jedzie jak po sznurku. Mam nadzieję, że niebawem ponownie wpadnie rozpórka i zrobi się delikatnie sztywniej :mrgreen: BC Racing robi naprawdę niezłe gwinty, plusem jest to, że w zależności od potrzeb możesz ustawiać docelową wysokość. Ja niestety nie mam warunków żeby to robić a i zdolności w mechaniczno manualne nie te :wink:

 

Mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, także w niedalekiej przyszłości mam nadzieję, że prace będą postępować :D

 

BTW Muszę zajrzeć do BMW Team w Długołęce, o którym wspomniałeś, jeszcze mnie tam nie było a daleko w sumie nie mam. We Wrocławiu jestem w miarę często, droga z Ostrowa jest całkiem przyjemna i szybka, także może kiedy będzie okazja do spotkania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem już czy pytać u Ciebie czy u siebie? :D

Czy alkantara na kierownicy jest tego samego koloru co na mieszkach? Wygląda na grafitową a moje M Performance mieszki są czarne jak węgiel.

Przy okazji czym czyścisz i pielęgnujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kolor alcantary na wszystkich elementach Performance jest taki sam, w tym na kierownicy. Do alcantary używam impregnatu firmy Sonax (pianka). Przed nałożeniem preparatu czyszczę szczoteczką z naturalnego włosia (do skóry), a później przecieram delikatną mikrofibrą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.