Skocz do zawartości

[SPRZEDANE] e39 530iA //M-pak Shadow-line Sterlinggrau


madseason

Rekomendowane odpowiedzi

Nietuzinkowy krok, zapewne nie spotka się z uznaniem większości "bo nie ///M-Pakietowa" :mrgreen:

A czemu zmieniłeś? Bo opcji grzania nie widzę...

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 274
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Chciałem się poczuć jak w latach 90' i dokładnie tak się tym jeździ :8) Pierwsze wrażenie to - przerażenie, jak coś takiego można było zaprojektować i kazać ludziom z tym jeździć :lol:

 

A tak na poważnie to musiałem na coś wymienić, albo to, albo stałaby do powrotu kiery, a to akurat udało mi się wygrzebać z graciarni części (a już myślełem, że nic pożytecznego tam nie mam ;) ).

Oddałem moją do renowacji, wraca w czwartek - skórka pierwszego gatunku i nici w kolorze m-pak :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

yampik, mogę Ci tą jelczową sprzedać, w dobrej cenie ;)

 

A moja po obszyciu wygląda bardzo ładnie, ale to nic w porównaniu z uczuciem miękkiej skóry pod ręką ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5314874/13602129.jpg?1417130914

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5314874/13602131.jpg?1417130914

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

DISA zrobiona na dożywocie zestawem full aluminium. :twisted:

 

Porównanie mojego druciarskiego zestawu naprawczego i nowego z ebaja, a poniżej efekt finalny.

O dziwo druciarz trzymał do dzisiaj i miałem trochę problemów z rozkręceniem tego. Tak na oko to pewnie spokojnie rok by uciągnął. Nie było to takie słabe jak się obawiałem ;)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5403965/13666421.jpg?1417714313

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5403965/13666422.jpg?1417714317

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Nic się nie psuje, to znowu czas coś podrutować :8)

 

Tym razem sposób na subwoofer - tuning fabrycznego - w 4 krokach. Jakość? Po zmianie ilość basu wzrosła i spokojnie ciężkie brzmienie leci bez pierdzenia, które wcześniej się zdarzało, tak więc jak na moje oko - warto :D :

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5442568/13764290.jpg?1418588052

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5442568/13764291.jpg?1418588052

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5442568/13764292.jpg?1418588052

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5442568/13764293.jpg?1418588052

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak dla mnie jest git :clap: !

Czarna skóra - moje niespełnione marzenie, a nerki przy tym kolorze.. lepiej wybrać nie mogłeś. Powiedz co do kiery to w mpaku oryginalnie jest skóra taką dwukolorową nicią zszywana czy sam to obszywałeś bo u mnie jest czarna nić. A co do Twojego "drutowania" widzę, że wszystko co robisz sam robisz porządnie i dokładnie, a to nie wszyscy potrafią :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dzięki Panowie, komplementy zawsze mile widziane :8)

 

Kolor nici to pakiet "indyvidual" 3-kolorowa jak na logo //M ;) w e39 standard to czarne, ale obszywając na zamówienie już można sobie już wybierać, łącznie z perforacją i kolorem skóry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przygotowania do starcia z układem chłodzenia. Taki oręż wystarczy? :twisted:

 

http://static.pokazywarka.pl/i/5479046/628400/woda.jpg?1419970976

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mniej niż taki jeden mechanik chciał za robotę, teraz tym bardziej muszę to zrobić, inaczej żona mnie pogoni za zdublowane wydatki :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak komuś trzeba coś z narzędzi to mogę załatwić DUŻOOO rzeczy ;)

 

pracuję w branży narzędzi / elektronarzędzi więc na jakiejś niskiej marży mogę przerzut przez firmę zrobić - ofc FV lub paragon ;)

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Yampik, szkoda, że teraz, wszystko już mam oprócz blokady. Czescidobmw.pl na urlopie do 01/01 więc mam czas przyswoić trochę wiedzy. Już na sucho wszystko przerobione, koleś wszystko tłumaczy łatwo i przystępnie. Grunt to Visko na zimno odkręcać :8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką blokadę? Do wisko? Jeśli o to chodzi to nie trzeba blokady. Wystarczy klucz (ale musi być długi żeby wystawał nad silnikiem wtedy jest łatwiej) Jak nei masz możesz płaskownik dospawać czy cokolwiek i odkręcasz.

Moje i tak nie poszło jak uderzałem więc wziąlem tempy przecinak i uderzyłem 3 razy 2kg młotkiem w śrubę i puściło. Szybkie mocne uderzenie. Dalej odkręcało się ręką. Grunt to zerwać tą nakrętkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego się męczyć w jakieś uderzania, długie klucze itd? Za viscem masz bodajże 5 śrub na kole od pompy wody. Między nie z prawej lub z lewej strony wkładasz śrubokręt na krzyż (zależy czy dokręcasz czy odkręcasz visco), następnie klucz najzwyklejszy i odkręcasz bez niczego. Prościej się chyba nie da. Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Krys, kope lat! Wróciłeś już do marki?

Dzięki za radę, właśnie się zastanawiałem czym by to zblokować i też o śrubokręcie myślałem, albo żabce. Ale to jutro (jak za bardzo się nie sponiewieram) albo w weekend dopiero znajdę czas, żeby trochę porobić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i się kłaniam. Ja forum cały czas przeglądam i czytam. Zawsze pomogę radą. Zresztą sporo na PW mam wiadomości w różnych tematach. Pomagam ile mogę i co wiem. Niestety na razie kupiłem auto, które podobało się Adze i zostanie. A ja odkładam na moją markę. Jednak nie będzie to E39. Chcę spróbować z E90. Zastanawiam się nad 330i lub 335i. Zobaczymy co czas pokaże. Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W sumie wisko poszło ładnie, tylko jeden krzywy śrubokręt ;) a najbardziej przchlapane z wyciąganiem plastikowej obudowy. Termostat na złom, pompa by jeszcze pochodziła, ale chyba trochę już puszczała dołem, wszystko jeszcze z logo BMW, napinacze INA. Ale jak robić to komplet i będzie spokój na długo :D

 

Jeszcze jedna rzecz, do filtra odmy teraz jakoś łatwiej się dostanie? EDIT - widzę, że jednak nie.

 

A grzebanie wygląda tak - w oczekiwaniu na części :)

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/5485346/13900936.jpg?1420306898

Edytowane przez madseason
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Specjalnie kupiłem takie za 9,90 komplet z carrefoura - jedyne z kwardatowym przekrojem jakie znalazłem (uznałem, że lepiej się będą trzymać wisko), z zestawu zostało jeszcze 5 prostych :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.