Skocz do zawartości

Przegrzewanie


dieseljoe30

Rekomendowane odpowiedzi

czy to M40 :?:

 

- po pierwsze sprawdz czy jak wskazówka minie środek to wisko się załącza, tzn. jak dodasz gazu powinno wydmuchiwać piasek spod samochodu a odgłos jest jakby samolot starował :mrgreen:

- po drugie sprawdz czy dolna rura od chłodnicy jesy gorąca jeśli nie to termostat do wymiany

- po trzecie może korek od chłodnicy nie trzyma ciśnienia

- jeśli to wszystko nie to może pompa już umarła

 

nie wspominam o poziomie płynu chłodniczego, a jeśli niedawno zmieniałeś go to może układ zapowietrzony jest,

i to by było na tyle chyba :mrgreen:

jak sprawdzisz to wszystko to pomyslimy dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie visko, zrób testa jak nie jesteś pewien czy załącza się. Przywiąż delikatnie jedno skrzydełko wiatraka cienką nicią, odpal auto(nie zagrzane mocno) i czekaj, aż się zagrzeje. W momencie jak temperatura na wskaźniku będzie trochę +- przed połową powinno zerwać nić i zacząć się kręcić.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam pytanie co do visko. W moim 324td wiatrak zawsze sie kręci po odpaleniu nawet zimnego silnika. To znaczy ze mam cos nie tak? co to jest to visko? w nowszych autach wiatrak na chlodnicy kreci sie tlyko jak silnik osiagnie pewną temperature a u mnie zawsze
Radość z jazdy!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez tam mialem i okazalo sie ze za malo plynu jest w chlodnicy polecam tez sprawdzic czy chlodnica nie jest zamulona i termostat tez sprawdzic czy sie nie zawiesil bo to czeste zjawisko w e30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie visko, zrób testa jak nie jesteś pewien czy załącza się. Przywiąż delikatnie jedno skrzydełko wiatraka cienką nicią, odpal auto(nie zagrzane mocno) i czekaj, aż się zagrzeje. W momencie jak temperatura na wskaźniku będzie trochę +- przed połową powinno zerwać nić i zacząć się kręcić.

Pozdrawiam

 

ODRADZAM :!: :!: :!: W zeszlym roku gdy motor spadl mi z poduszek i przesunalsie do przodu, wiatrak zablokowal sie na oslonie wiatraka, po tym incydencie wisko siadło, poprostu jakby stracilo drugi bieg, strasznie sie grzal motor nawet przy mrozie :!:

 

M10 nie miał wiskozy wiec odrazu kreci sie tak jakby mial wisko zalaczonena drugim biegu.

 

Spradź po kolei takjak napisał Piotr323 a powinienes znalesc przyczyne. jesli dalej bedziesie grzał proponuje przeczyscic styki czujnika temp lub go wymienic. a najlepiej podmienic zegary i sprawdzic czy wskaźnik sie nie "zestarzał" ;)

 

Powodzenia!!!

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.