Skocz do zawartości

piotr323

Zarejestrowani
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia piotr323

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. cholera Madcar nie ma u Cibie mechaników i speców od silników, czy nie mogą sobie poradzić, może autoryaowany serwis a silnika nie wywalaj ( a jeśli już to powiedz gdzie leży heheheh ) to naprawdę dobre silniki a to nie wina silnika przecież :duh:
  2. dodam jeszcze jedno - chyba nikt o tym nie wspomniał- nieekonomiczne jest wolne przyspieszanie, powinno sie przyspieszać energicznie do zadanej prędkości - nie chodzi o kręcenie do odcinki - aby czas rozpędzania był w miarę krótki, bo rozpędzanie zużywa najwięcej energii a na utrzymanie stałej prędkości zużywa sie jej bardzo mało, mój M40 1,8, ale w budzie E30 spalała średnio około 9,5 litra benyny na 100 km, wystarczyła mała/duża zmana i teraz pali 8,2-8,5 w mieście................. wycięcie katalizatora :duh: a nie jeżdźę starasznie ekonomicznie , raczej szybko ale zdecydowanie, jak trzeba to przekraczam 4000 obr. np. żeby zdążyć na światłach :mrgreen: a za najgorsze w kierowcach uważam zbyt wolne ruszanie spod świateł, niech sobie marnują paliwo tylko dlaczego moje :mad2: także koledzy..... więcej gazu i zdecydowania :mrgreen:
  3. :shock: nie wiem , wtrysk rozruchowy, czujnik czasowo - termiczny :?: :?: ale jak cieply jest to zapala i chodzi normalnie :?:
  4. sorry ze tak póżno, jutro zrobie foty bo właśnie mam tylny zderzak zdjęty
  5. :shock: no to zabijasz wałek , dzwignie i popychacze :mad2: :duh: sprawdź drożność rurki doprowadzającej olej nad wałkiem, mech powiniem sprawdzić ciśnienie oleju a nie mówic że coś "przetkał" :duh: w M40 należałoby czyscić tą rurkę przy każdej zmanie oleju, często zatykają się w niej otworki
  6. może czas kompa podmienić :mad2:
  7. piotr323

    Przełożenia dyfrów w E30

    a tu można sobie zrobić symulację różnych prędkości dla różnych przełożeń dyfrów i skrzyń ( dyfer to "final drive") w połączeniu z wielkością kół i opon :norty: :jawdrop: http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
  8. mozna zejść poniżej 15 spokojnie, moja E30 323 w mieście delikatnie jadąc spala 12 benzyny, ale jak się chcesz pobawic to wyszło mi 25 hehehehehe :roll:
  9. piotr323

    Olej w filtrze powietrza

    nie wiem jak u innych, u mnie w M20B23 tez przepływomierz był zasyfiony olejem, to raczej normalne część oleju wracając z odmy nie wchodzi do dolotu tylko osadza się na gumie, przepływomierzu, filtrze, wymień filtr i wyczyść przepływomierz żeby się nie zacinał
  10. kup E30 nie będziesz miał takich problemów :jawdrop: :mad2:
  11. :shock: jaką przeróbkę, to jest '84 i właśnie takie były, czyli bez uśmiechu, to jakie masz a jakie chcesz :?: stare lampy: http://img46.imageshack.us/img46/310/stareyu7.jpg nowe lamnpy: http://img141.imageshack.us/img141/2779/nowenu5.jpg a tu np. black hella : http://img60.imageshack.us/img60/2223/blackpn6.jpg
  12. to ja nie rozumiem, albo chcesz mieć klasyczne i nic nie zmieniasz tylko dążysz do serii, albo.......... przerabiasz ją jak dusza zapragnie, ale wtedy nie ten topik :evil:
  13. piotr323

    Temperatura silnika

    a jaki silnik :?: to na 100% termstat :|
  14. piotr323

    Czujnik temperatury

    w M40 nie ma wtryskiwacza rozruchowego :duh:
  15. piotr323

    ROZRZAD

    jaki silnik masz :?: M40 :?: :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.