Skocz do zawartości

LUKAS_E30

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki / Radom

Osiągnięcia LUKAS_E30

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. LUKAS_E30

    zlodzieje

    Wklejaj foty tej Bejki :!: Sam opis to zamało :!: Jesteśmy wkońcu samochodziażami i spora część z Nas jeździ sobie po giełdach komisach itp itd. Wklej fotki z zewnatrz, jaka felge miala, wnetrze wszystko co jest charakterystyczne dla tego egzemplarza, w ten sposob skuteczniej ktoś gdzies zauwazy Twój samochod i będzie mógł zareagować :!: Bardzo mi przykro że ktoś sprzątnął Ci Beemkę :zlosc:
  2. NO no no ;) Ładzie Felix ładnie sięzbroisz hehe ;) Brakuje tylko ładnego opisu auta i zdjęć silnika ;) Fajnie fajnie :8)
  3. Kubły Speed nie posiadają atestu drogowego. Jak na to patrzy diagnosta i policja podczas kontroli. Za takie coś mają prawo odholować auto $$$ poniewaz niemozesz jechać w takim fotelu... Dobrze to rozumiem :?:
  4. Zgłaszać można się do samego końca. Chcę porpostu oriętacyjnie wiedzieć ile osób przyjedzie. Wszystkie informacje, oraz lista zawodników w poniższym linku: KLIK
  5. Witam Co roku w połowie czerwca jest organizowana klasa BMW przy okazji zlotu starych samochodów odbywającego się na Torze Kielce w Miedzianej Górze. Tak i w tym roku pojedzie klasa BMW jesli oczywiście będą chętni do startów Dla tych którzy jeszcze nie byli na tej pojeżdżawce kilka info: -w piątkowe popołudnie odbywa się wolny trening który trwa z regóły około 2-3 godzin (trening jest nieobowiązkowy), -nocleg zamówiony jest w schronisku młodzieżowym w Kielcach, -w sobotę odybają się próby sprawnościowe na czas, -niema podziału na pojemności, wszyscy jadą w jednej klasie BMW, czy to jest 316i czy M3 (jedyna moim zdaniem niedogodność, ale to ustala Automobilklub), -w tym roku wprowadzono limit wiekowy dla aut marki BMW, będzie to prawdopodobnie 10 lat, czyli BMW młodsze jak 10 lat, czyli wyprodukowane po 1997 roku nie będą mogły pojechać. Koszt całej imprezy to 60zł, taka cena jest od 2 lat, myślę że nic nie powinno się w tej kwesti zmienić. Koszt noclegu to 15-20zł - 35zł w zależności od pokoju. Chętnych proszę o wpisywanie się w temacie, na tej podstawie zrobię listę startową. Pozdrawiam Lukas
  6. Slavo niewiem jak wypadł, ale ze mną 635CSi E24 niedaje rady ... ;) Manual rzecz jasna ;) Jaco, hamowałeś się :?: PZDR!
  7. Elektronika to np Motronic 1.1 lub 1.3 powinien podejsc... Paliwo to np M30B35 lub m50B25 maja okolo 185ccm wydajnosci a m20B25 ma 145ccm (okolo). Regulatro paliwa ite itd polecam poczytac forum ;)
  8. Dol od starej ety mozna podlozyc tylko pod czapki 200 i 731 wiec 885 (M20B25) nieda rady bo bedzie ZONK. Natomiast pod czapke 885 mozna podlozyc tylko dol od superety. Od starej ety bedzie lipa... Ten temat juz dawno rozkminiono na innym forum, ale niestety tu niemozna reklamowac innych for :lol:
  9. Ogladałem juz dwie 324td i w obydwu Bejkach niechodzil ekonomizer i obrotomierz ... Czym to moglo byc spowodowane, czy jest to jakas przypadlosc diesli :?: Jak to naprawic (pytam tak na przyszlosc zeby wiedziec :D ). PZDR!
  10. Spotkałem się z wieloma pochlebnymi opiniami otym motorze. Fakt pekaja glowice tak samo jak w M20B25, ale wiele osob twierdzi ze to tylko kwestia złej eksploatacji (wkoncu kupujemy auto po czesco 2-3 wlascicielu :? ). Jesli uda sie znalesc 324d badz 324td w BDB stanie to moze słuzyc dluugo i bez awaryjnie. Niestety niemialem takiego diesla wiec to tylko sa opinie osob z ktorymi rozmaiwalem na temat tego motoru (poniewaz rowniez szukam dla siebie 324 ale td). Teoretycznie M21 jest bardziej debiloodporny niz M51, a moze to tylko kwestia eksploatacji... Bolączka 324 polega n tym ze jak na swoja pojemnosc (w wersji Turbo) legitymuje sie stosunkowo małym momentem jak na diesla, chyba o to chodzio z tym ze to "niewypał...". Jesli chodzi o wal i korby td to podobno sa one zakute, wiec mocniejsze od ety...
  11. LUKAS_E30

    Niedogrzany silnik

    Nie kupowałem w ASO. Koszt około 20 zł.
  12. W najlepszym wypadku wydmuchało Ci uszczelke pod głowicą. To B20 a nie B25 więc o pękniecię głowicy ciężej. Planować głowice musisz przy wymianie uszczelki. Przynajmniej ją zabielić. Uszczelka niepamietam ile kosztuje. Ale najwazniejsze zeby uszczelka byla dobrej firmy (najlepiej ASO) i naprawa wykonana była w dobrym warsztacie. Pamiętaj że sknera traci dwa razy ... :nienie:
  13. LUKAS_E30

    skoki temperatury w 324d

    Hmm uklad chlodzenia jest nadcisnieniowy i tam przeciez zawsze panuje cisnienie, w zwiazku z tym przewody i tak są twarde... Mozesz sprecyzować swoją wypowiedź :?:
  14. Na korku od zbiorniczka wyrownawczego czy od oleju :?:
  15. Sprawdź czy olej jest czysty czy "musztardka". Najlepiej na bagnecie i pod korkiem z dekla od zaworów. Kopci Ci? Niezawsze jesli uszczelka pod głowicą padnie płyn spitala do oleju bądź na odwrot, czasem trafia do komory spalania, bądź rzyga na zewnątrz ... Zapowietrzenie ukladu raczej mozna darowac, poniewaz po ochlodzeniu motoru poziom wracalby do takiego stanu jak na począdku (ściśliwość powietrza) a Ty cały czas dolewasz tak jakby ubywało.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.