Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Podczas jazdy nawet po niewielkich koleinach mam problem z utrzymaniem auta w linii, myślę że to wina przekładni. Auto samo "ucieka" w bok. Na postoju gdy poruszam kierownicą w lewo i prawo słychać lekkie stukanie. Czy można zlikwidować luz? A jeśli to nie to, to co?

 

Pozdrawiam

jaroy

Opublikowano
Witam ja mam to samo ale to wina jest duzych kół i szerokich ,wydaje mi sie ze nic na to nie poradzisz chyba ze zmienisz kółka pozdrowionka :lol:
Opublikowano
A guzik prawda,jesli slyszysz stuki to tzw.okularki sie skonczyly lub sworzeń wachacza(ten co wlazi w karoce) do wymiany.radze wkulaj sie pod autko i to sobie posprawdzaj(np.krotka breszka i na zasadzie ramienia sprawdzasz wszystkie elementy zawiechy)pozdro
Opublikowano
Chodzi mi oto ze u mnie nic nie puka zbieznosc kąty ok .A jak miałem załozone 195/65/15 było miękko i komfortowo nie prowadzało a teraz mam 225/45/17 i jest całkiem odwrotnie
Opublikowano
Ja mam z przodu 215/40 tył 245/40 i mam to samo ... lekka koleina i fiuuuu na bok ... tez myslalem ze to zbierznosc, bylem sprawdzic i zbieznosc idealna :wink:
www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Także dołączam sie do męki jazdy na szerokich kapciach w BMW bo w przednim napedzie nie było zbytnio róznicy zawielkiej.Nic nie kombinuj bo jak magiel wymieniłem i reszte podzespołów i nic to ne dało.

Pozdrawiam wszystkich laciarzy.

Opublikowano
ja mam gumy 225/60/15 nie nie mam problemów. bo dobrałem oidpowiednio felgi. fabryka pisze ze ET20 mi dopiero dobrze działa na ET18. jak bedziecie nieodpowiednio kombinowac z rostawem kół szczególnie z tyłu bedzie nosic , nie da sie jezdzic.
e39 3.0D
Opublikowano
Chodzi mi oto ze u mnie nic nie puka zbieznosc kąty ok .A jak miałem załozone 195/65/15 było miękko i komfortowo nie prowadzało a teraz mam 225/45/17 i jest całkiem odwrotnie

 

U mnie tak samo :evil: mam 225/55/16 a na dodatek szumią jakby się łożyska kończyły :mrgreen:

Miesiąc temu miałem 205/60/15 i było cicho i komfortowo :norty:

Opublikowano
Witam

Mam gumy 225/55/16 i po wymianie drążka kierowniczego środkowego ,likwidacji luzu na przekładni kierowniczej i dokręceniu śruby na kolumnie kierowniczej jest wszystko ok.

 

Kurcze to może moje opony dają w d... :doh:

W czoraj na próbę włożyłem zimówki 205x60x15 i cichutko a na letnich (Fulda Carat) 225x55x16 koszmar nie dość, że nosi w koleinach to jeszcze szumi jakby łożyska się kończyły. Opony zostały mi po poprzednim aucie (E34 525 TD) i tam miałem tak samo.

Jeżeli ktoś ma doświadczenie z oponami Fulda niech napisze czy u niego też jest tak głośno :modlitwa:

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Mam gumy 225/55/16 i po wymianie drążka kierowniczego środkowego ,likwidacji luzu na przekładni kierowniczej i dokręceniu śruby na kolumnie kierowniczej jest wszystko ok.

 

Kurcze to może moje opony dają w d... :doh:

W czoraj na próbę włożyłem zimówki 205x60x15 i cichutko a na letnich (Fulda Carat) 225x55x16 koszmar nie dość, że nosi w koleinach to jeszcze szumi jakby łożyska się kończyły. Opony zostały mi po poprzednim aucie (E34 525 TD) i tam miałem tak samo.

Jeżeli ktoś ma doświadczenie z oponami Fulda niech napisze czy u niego też jest tak głośno :modlitwa:

pozdrawiam

 

Z tego co piszesz to stawiam na to ze masz WYZABKOWANE opony.

Mialem okazje jezdzic na takich: czy wyzabkowane czy nalewane chucza jak skonczone lozysko :duh: szybko sie pozbylem...

Opublikowano
Kurcze Dziwne to BMW :) z tymi oponami nie lepiej montować to co fabryka zaleca ? jak takie jaja sie dzieją z bmw na innych oponach ..
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

Ja mam zrobione cale zawieszenie wszystko na naprawde dobrych czesciach wiekszosc to orginaly i prawie nic to nie dalo autko lata po koleinach ale jak ma wygladac ladnie to niestety na drodze trzeba sie troche pomeczyc :)

FULDA CARAT tragedia mam je z tylu zalozone i strasznie sa glosne przodu wogole nie slysze opon tylko tyl myslalem ze to tylko moje tak maja ale widze ze jednak nie, trzeba to zdjac i jakies inne zalozyc.

Opublikowano

Cześć!

Dzięki mecik, okulary - masz na myśli gumę w metalowej tulei, w którą wchodzi wachacz? Niedawno wymieniłem. Jeśli chodzi o opony to mam 185/65, w zeszłym sezonie lepiej się jeździło. Stuki podczas ruszania kierownicą dochodzą gdzieś w okolicy maglownicy (nawet mi się zrymowało:)

 

jaroy

Opublikowano
Ja mam zrobione cale zawieszenie wszystko na naprawde dobrych czesciach wiekszosc to orginaly i prawie nic to nie dalo autko lata po koleinach ale jak ma wygladac ladnie to niestety na drodze trzeba sie troche pomeczyc :)

FULDA CARAT tragedia mam je z tylu zalozone i strasznie sa glosne przodu wogole nie slysze opon tylko tyl myslalem ze to tylko moje tak maja ale widze ze jednak nie, trzeba to zdjac i jakies inne zalozyc.

 

Kurcze a miałem właśnie sobie dwie nowe zapodać bo z markowych to chyba tylko Fulda mieści się w granicach 500 zł :?

Ale od początku podejrzewałem, że to wina opon bo testuje je już w drugim aucie i zachowują się tak samo, na szczęście na tyle już są prawie łyse więc niedługo zmienię tylko na jakie :?: :?: :?: :doh:

 

jack325e na 100 % nie były ząbkowane ani nadlewane przywiozłem je razem z autem z niemiec a tam nikt się nie bawi w takie rzeczy. Za 30 Euro kupiłem dodatkowo komplet rocznych Continentali razem z felgami.

Opublikowano
Chodzim mihttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=31_0242&hg=31&fg=05 o czesc 6,wywala sie tam tuleja nr5,a okularki to nr4 :lol: pozdro
Opublikowano
zomol a moze to tylko ten model ogolnie slyszalem dobre opinie o tej firmie te moje sa faktycznie bardzo glosne ale to moze jakis nieudany model tylko.

 

Fulda - Niemiecka technologia :mrgreen:

Sam nie wiem :doh: moje obecne to tak jak u Ciebie Fulda Carat ale swoje latka już mają.

Może w tej chwili robią już lepsze niż kiedyś.

Opublikowano
Witam

Mam gumy 225/55/16 i po wymianie drążka kierowniczego środkowego ,likwidacji luzu na przekładni kierowniczej i dokręceniu śruby na kolumnie kierowniczej jest wszystko ok.

 

Kurcze to może moje opony dają w d... :doh:

W czoraj na próbę włożyłem zimówki 205x60x15 i cichutko a na letnich (Fulda Carat) 225x55x16 koszmar nie dość, że nosi w koleinach to jeszcze szumi jakby łożyska się kończyły. Opony zostały mi po poprzednim aucie (E34 525 TD) i tam miałem tak samo.

Jeżeli ktoś ma doświadczenie z oponami Fulda niech napisze czy u niego też jest tak głośno :modlitwa:

pozdrawiam

 

Witam Wszystkich.

Ja właśnie przed chwilą wymieniłem Fuldy na Goodyeary z tego właśnie powodu. Tak hałasowały że aż radio zagłuszało. Wulkanizator jak tylko usłyszał że chcę wymienić Fuldy to od razu się skapnoł o co chodzi. Jak je ściągnął i zobaczył to mówił, że bieżnik z boku jest nierównomiernie starty (jeden zombek większy drugi mniejszy), że to może być wina amorków, ale stawiał na to, że to wada fabryczna. A w czyjąś ingerencję nie wierzę bo samochód jest z Niemiec, poza tym Fachmen mówił że te typy tak mają.

 

Nikomu nie polecam tych opon - od razu będziecie chcieli je wyrzucić i nie powiedziałbym że Fulda to jakaś markowa firma, prędzej porównywał bym ich do nasze Dębicy.

 

Co do jazdy w koleinach to na tych nieszczęsnych Fulda Carat 205/60 znosi jak cholera, a na 185/65 całkowicie NIC

P.S. Wytłumaczcie mi dlaczego w mojej besi na ma wspomagania :cry2: i to jest drugi powód zmiany opon 205 na 185 o NIEBO lepiej się kieruje przy małych prędkościach.

E39 TOURING - i nic mi więcej nie potrzeba (narazie :-)
Opublikowano
To byly e36 bez wspomagania??

 

No niestety TAK :? . Sam się zdziwiłem gdy samochód na lawecie wjechał na podwurko. Wcześniej jeździłem nią ale w prowizorycznych warunkach po śniegu (brak tablic) sprzedawca twierdził że jest, a kierownica chodziła tak lekko że nie zauwarzyłem nawet braku hydrauliki pod maską.

A po drugie NIGDY do głowy by mi nie przyszło, że taki nie lekki samochód może nie mieć wspomagania.

E39 TOURING - i nic mi więcej nie potrzeba (narazie :-)
Opublikowano

Przy okazji i ja sie podpytam :)

Ucieka mi auto w koleinach. Ustawiłem komputerowo zbieżnosć i kąty kół, nic w awieszeniu nie puka (zero luzów) jedynie delikatnie puka tulejka w maglu ale po załączeniu silnieka luz ten jest napewno niwelowany płynem. Mam pytanie czy te ucieczki w koleinach moga być spowodowane kiepską jakością opan? Mam jakieś dziwne oponki 185/65/R15 na których przyjechałem z Niemiec. Są juz wiekowe chyba bo pojawiaja się na ocznych ściankach peknięcia.

Opublikowano
Jak najbardziej mogą byc to opony.Jak jeszcze miałem 316i to strach było nią wyprzedzać strasznie rzucało na koleinach zawieszenie miałem bez luzów była prosta zbierzność ok.Po wymianie starych good yearów na inne jazda po koleinach bez porównania rozmiar chyba 195/65/15.a teraz w mojej mam 225/45/17 pirreli pzero rosso z tamtego roku a na koleinach trzeba uważać :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.