siema jeżeli pytasz o wymianę uszczelniaczy zaworowych to słyszałem że jest to do zrobienia. Niewiele warsztatów się tego podejmuje, albo powiem inaczej podejmówją się wszyscy takiej wymiany tylko większość każe płacić sobie tak jakby zdejmowali głowicę. Kaszt tych uszczelniaczy jest śmieszny. Napewno robocizna przewyższy koszt tych uszczelniaczy. Jeżeli pytasz o wymianę popychaczy hydraulicznych to można je wymienić bez ściągania głowicy. Wystarczy rozpiać rozrząd, zdjąć dekiel i do roboty. Wymienia się to jak silnik klekoczealbo nie wkręca się prawie do końca. Ja proponowałbym wymienić odrazu wszystko:popychacze hydrauliczne, dźwigienki zaworowe i wałek rozrządu. Tylko wtedy jest efekt. Jestem właśnie po wymianie tych części i musze powiedzieć że nawet silnik M40 może pracować zeje..... . Wkreca się bez problemu prawie do 7 tyś. i przede wszystkim nie klekocze. koszt to ok. 1100 częśsi i 150 wymiana. nie wiem dokładnie o to Ci chodziło ale jak tak to w razie jakichkolwiek pytań pytaj śmiało.