Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

To mój pierwszy post więc witam wszystkich.

 

Rozważam zakup 5tki f11 520D, automat z roku 2010 od dealera BMW. 169000km przebiegu, jeden właściciel, serwisowany w ASO. Według historii z ASO to w zasadzie nic się z autem nie działo oprócz wymiany oleju (z tego co widzę to olej wymieniany co około 25tys - nie za rzadko?), filtrów, jakaś kamerka, wahacze(to już dawno). To co mnie kusi to bardzo bogate wyposażenie m.in. night vision, domykanie drzwi, dach panoramiczny, wentylowane fotele, kamery, jasne skóry, hud itd. W zasadzie chyba wszystko co było do wzięcia. Sprzedawca powiadomił mnie, że nie działa automatyczne odblokowywanie drzwi

 

Chcą za niego 90tys zł. Czy według Was warto? Czy nie zacznie się teraz wszystko psuć? Co należałoby wymienić/naprawić bezpośrednio po kupnie? Z tego co wyczytałem to wymiana rozrządu to podstawa, zgadza się?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak wymienisz rozrząd, interwał olejowy skrócisz do 15tys. to ten silnik nie powinien sprawiać większych kłopotów.Jeżeli przebieg autentyczny to na ten rocznik nieduży.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chcą za niego 90tys zł. Czy według Was warto? Czy nie zacznie się teraz wszystko psuć? Co należałoby wymienić/naprawić bezpośrednio po kupnie? Z tego co wyczytałem to wymiana rozrządu to podstawa, zgadza się?

 

Pozdrawiam

Jak masz trochę większy budżet to poszukaj jeszcze, ja właśnie trafiłem 535d z drugiej połowy 2013 przebieg 72tys za 150k z bardzo bogatym wyposazeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Rozwijajac pytanie od Marcych.

Nie jestem specem od samochodow. Ale zwyklym użytkownikiem. Dlatego moje uwagi sa, podkreslam mocno, SUBIEKTYWNE.

Moim zdaniem w F10, 535D jakosc zdecydowanie nie odpowiada cenie. Auto ma teraz 95 tys km, kupione nowe.

Minusy- Od nowosci dwa razy spalona grzalka adblue, skrzypi zawieszenie ( od jakis 40 tys km) ASO twierdzi, ze tak ma byc. Skrzypia tez elemnty tapicerki. Tak, tak, to BMW, wersja jeszcze Luxury czy jakos tak. Zaczyna poszarpywac automat. Zapowiada sie wymiana AKK, no ale to akurat wynik automatycznego start stopu. Ten guzik to dopiero porazka. Nie mozna go wylaczyc na stale. Kolejny minus-szwankuje elktronika. Znika na przyklad HUD. Po wylaczeniu i wlaczniu pojawia sie. Poteznym minusem jest slabej jakosci -chyba krzyzak w ukladzie kierowniczym. Kazda "dziure" czuc jako szarpniecie na kierownicy. Znow ASO twierdzi, ze ten typ tak ma. Brak slow. To, ze ma to wiem, tyle, ze wczesniej nie mial.

Podsumowujac minusy, auto jest po prostu niedorobione i delikatne. Szczegolnie zawieszenie, a to troche dziwne, jak sie ma 313 km do dyspozycji.

Plusy- auto przemyslane. Jesli cos sie na poczatku wydaje dziwne, to znaczy, ze sie nie wie dlaczego. Ogromnym plusem jest silnik. Szkoda tylko, ze dzwiek "szostki" jest z glosnika pod maska. Ale nie mam tu pewnosci. Kupujac auto z takim silnikiem nie stawialem na pierwszym miejscu zuzycia paliwa. Ale przyznam, ze jestem mile zaskoczony. Bardzo mile. Auto w normalnej eksplatacji z duuuuuzum udzialem miasta, przy normalnej jezdzie nie wyskakuje ponad 8,5 l. Przy okazji ktos z formowiczow pytal o zachowanie w miescie. Normalne, nawet bardzo. Tylko sporo panow w czapce z daszkiem probuje przekonac sie na swiatlach, czy to faktycznie szybkie auto. Otoz jak na diesla to szybkie auto.

 

Auto kupowalem jako wola roboczego na dlugie trasy- i tu sie sprawdza. Jakiekolwiek wyprzedzanie czy omijanie stalo sie zdecydowanie bezpieczniejsze. Ale w stosunku do E61 jakosciowo gorsze.

 

Pozdrawiam

Mariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Start/stop można wyłączyć albo aktywować mu pamięć ostatniego ustawienia, to żaden problem i nie ma wpływu na gwarancję itd. Co do wad jakie pojawiły się, to po prostu wymagaj ich usunięcia, bo ten typ tak nie ma i ASO Cię po prostu zbywa, bo wie, że będą mieli problem ze zdiagnozowaniem usterki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z masażu korzystamy wraz z żoną na długich trasach. Myślę, że w 550i nie jest on już przydatny :lol:...... Dlaczego? Ponieważ często zjeżdża się na stacje po paliwo :). U mnie można na baku przejechać z południa na północ Polski bez postoju, więc gdzieś po 350-400 km włączam masaż, aby rozluźnić uda i tyłek. Po 2-4 minutach czujesz taką świeżość w ciele, jakbyś przespacerował się podczas takiej normalnej przerwy. To nie jest taki masaż, jak w S classie czy nowej 7, gdzie wybierasz rodzaj masażu i jego intensywność etc... Nic z tych rzeczy. W F10 za masaż odpowiada taki wałek, który unosi się w siedzisku i przesuwa od kolan do pleców, rozmasowując/walcując, aż podnosi Cię na fotelu. W zasadzie nie wiem czy fizycznie jest to wałek, tak go sobie wyobrażam :)

 

Masaż pomaga też w podróżach objazdowych, gdy robisz za kółkiem spoooooro kilometrów, aktywnie zwiedzasz (dużo spacerując, chodząc po górach) i później trzeba jeszcze wrócić tego samego dnia do hotelu, lub w inne miejsce, gdzie jest nocleg. Miałem taki wyjazd, gdzie każdego dnia robiliśmy od 300 do 900km samochodem aktywnie zwiedzając, chodząc po Alpach. To był DUŻY wysiłek dla organizmu pasażerów, nie mówiąc o kierowcy. Bez foteli comfort nie wyobrażam sobie, aby taka podróż była w ogóle możliwa :). Naprawdę często korzystałem z masażu oraz wentylacji, aby utrzymać rześkoś organizmu - dobrą koncentrację, samopoczucie etc. W nocy po 14-15h w ciągłym ruchu włączałem tylko dlatego, aby coś się działo. Austriackie autostrady może nie usypiają - nie mam z tym problemu za kierownicą, ale są piekielnie nużące - 120km/h, tempomat i tak przez 240 km na wprost, pusta droga, ciemna noc, tunele robią za atrakcje.. NUDA! :twisted:.

 

 

Podsumowując:

jeśli jeździsz do pracy samochodem, a rekreacyjnie podróżujesz samolotem - nie będziesz korzystać z masażu. Jeśli często pakujesz familię w weekend do samochodu i na spontanie zwiedzacie Europę, szybko polubisz tę opcję :). Jeśli kupujesz diesla, który robi na baku ponad 1000 km i kręcisz trasy bezpostojowe - przyda się z pewnością. Jeśli paliwożerną benzynę, odpuść. I tak wyjedziesz zatankować.

 

 

Ważne:

Gdy włączasz opcje masażu wypoczęty i rześki, to może wydać Ci się ona słaba. Ale uwierz mi, gdy jesteś zmęczony i zamykasz 14h na nogach........ Docenisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Was, jako właścicieli/chcących kupić F10/F11. Czy za auto z PL salonu (F11 520d z automatem), od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO, po wymianie rozrządu, z pełną fakturą VAT, przebiegiem 200 000 km i raczej podstawowym wyposażeniem, ale z wszystkim co musi być czyli podgrzewane fotele, duża navi, skórzana tapicerka i inne xenony kwota 69 000 brutto jest adekwatna ? Mam F11, ale ani nie PL salon, ani nie kupioną na pełną fakturę i nie od I własciciela, stąd chciałbym się dowiedzieć, jaka jest opinia. W aucie było wszystko na bieżąco robione, więc żadnego większego wkładu finansowego nie wymaga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Was, jako właścicieli/chcących kupić F10/F11. Czy za auto z PL salonu (F11 520d z automatem), od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO, po wymianie rozrządu, z pełną fakturą VAT, przebiegiem 200 000 km i raczej podstawowym wyposażeniem, ale z wszystkim co musi być czyli podgrzewane fotele, duża navi, skórzana tapicerka i inne xenony kwota 69 000 brutto jest adekwatna ? Mam F11, ale ani nie PL salon, ani nie kupioną na pełną fakturę i nie od I własciciela, stąd chciałbym się dowiedzieć, jaka jest opinia. W aucie było wszystko na bieżąco robione, więc żadnego większego wkładu finansowego nie wymaga.

 

Staralem sie to zrozumiec co napisales

Czytam trzy razy i..........

Nie rozumiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mam do Was prośbę o opinie. Chce zmienić auto z 3 f30 na 5 i potrzebuję Waszej opini odnośnie ceny, silnika itd.

 

 

Rok: 2013

Kraj: Polska

Stan: serwis do końca, 100% lakier oryginał, 100% bezwypadkowy

Silnik: F10 525D 218km

Przebieg: 149 000

Cena: 95 900 brutto

Automat, skóra, aktywny tempomat, hud, szyberdach, podgrzewane fotele + wszystko co w zestawie.

 

Co myślicie o tym przebiegu, cene i silniku? Robię rocznie z 20.000

 

dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Was, jako właścicieli/chcących kupić F10/F11. Czy za auto z PL salonu (F11 520d z automatem), od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO, po wymianie rozrządu, z pełną fakturą VAT, przebiegiem 200 000 km i raczej podstawowym wyposażeniem, ale z wszystkim co musi być czyli podgrzewane fotele, duża navi, skórzana tapicerka i inne xenony kwota 69 000 brutto jest adekwatna ? Mam F11, ale ani nie PL salon, ani nie kupioną na pełną fakturę i nie od I własciciela, stąd chciałbym się dowiedzieć, jaka jest opinia. W aucie było wszystko na bieżąco robione, więc żadnego większego wkładu finansowego nie wymaga.

 

Staralem sie to zrozumiec co napisales

Czytam trzy razy i..........

Nie rozumiem :mrgreen:

 

Mogę jeszcze spróbować narysować, ale kiepski ze mnie grafik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę, że Chemik nie zrozumiał tej części "Mam F11, ale ani nie PL salon, ani nie kupioną na pełną fakturę i nie od I własciciela, stąd chciałbym się dowiedzieć, jaka jest opinia. W aucie było wszystko na bieżąco robione, więc żadnego większego wkładu finansowego nie wymaga.". Ja szczerze mówiąc, też nie zakumałem tej części w kontekście reszty wypowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.