Skocz do zawartości

Jaki zarnik xenonowy podróbka czy oryginał


grzesiek_w4

Rekomendowane odpowiedzi

Ja Ci polecam tylko oryginały, Philips ewentualnie Osram. Sam używam Philipsa i jestem zadowolony, wytrzymają na pewno dłużej niż podróbki i są bardziej odporne na wstrząsy, a o to poruszając się na polskich drogach nie trudno. Płacisz 300 zł. za komplet i masz spokój na kilka lat (chyba, że robisz 50-60 tys. km. rocznie, ja robię 15 tys. :wink: ). Myślę, że warto :wink: i koniecznie wymień komplet, a tą drogą używaną sztukę co Ci zostanie to na zapas.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Popieram opinie bobi-ego. tydzien temu tez padl mi jeden zarnik, w znajomym warsztacie mieli tez Philipsa po okazyjnej cenie 150PLN za sztuke wiec sie nie zastanawialem i jestem zadowolony z jakosci swiatla. Auto mam od 2,5 roku i byly zamontowane zarniki Wegierskiej(znanej) firmy (nie pamietam w tej chwili nazwy)i nie wiem kiedy byly ostatnio wymieniane (moze wcale?).

A jeszcze jedno. dla oszczednosci zarnikow i calych lamp zamontowelem ledy i w dzien juz nie musze jezdzic na xenonach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zamiast podróby lepiej jakiejś mniej markowej firmy np.tu http://sklepowisko.com/oswietlenie-xenonowe/zarowki-xenon-bixenon/HiD%20%C5%BBarnik%20xenonowy%20typu%20D2S

no i lepiej oba palniki wymienić razem.

Nawet "mniej markowej firmy" jak to określiłeś nie warto kupować,gdyż i tak spalą się szybciej od markowych a wydatek się zsumuje na niekorzyść.

Ja kiedyś kupiłem Xenotec,pojeździłem pół roku i koniec (choć cena to około 85zł za sztukę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie chcę polecać konkretnie, ale tak się stało, że mam porównanie z oryginalnymi i "oryginalnymi" philipsami. Znajomy kupił te "oryginalne" w promocji i trochę poświeciły, ale niedługo i niejasno. Jak znowu szukał umówiliśmy się, że dam mu swoje używki a sobie zmienie na nówki. Moje używki dały mu światło kilka razy lepsze niż jego podróby, a u mnie nowe zdecydowanie lepiej niż moje stare bez + w nazwie, a zamówiłem sobie 85122+ i jestem zadowolony od jakiegoś pół roku. Nie chcę robić reklamy, ale zdecydowanie mogę polecić, jak ktoś coś to wywalę linka:

http://allegro.pl/ksenon-xenon-d2s-philips-85122-bmw-e46-e39-e60-i3844110441.html

 

BTW, ksenon powinien świecić jakieś 2800 godzin, więc w porówaniu do zwykłych H4 czy H7 to chyba jednak na korzyść ksenonów pada, bo H7 kiedyś co 3-6 miesięcy musiałem wymieniać, przy przebiegu 12k rocznie.

 

Przy założeniu średniej prędkości 40km/h H7 miało u mnie żywotność żywotność 75 - 150h, a że jest jakieś 10 razy tańszy to mamy w wariancie optymistycznym 1500h za 150pln. W porównaniu do teoretycznych 2800h ksenonu wnioski chyba nasuwają się same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam 4300K i mi to wystarcza, z tym że ja głównie jeżdżę krótkie trasy i po mieście, więc 4300 jest ok :) Jeżeli jeździsz głównie po większych trasach (wiadomo, że porę po zapadnięciu zmroku mam na myśli :mrgreen: ) to może i warto zainwestować w coś mocniejszego :wink:

Tu masz ciekawy link:

http://www.xenonowe.pl/index.php?MENU=warto-wiedziec&id=4&temat=Jak%B1%20barw%EA%20xenonu%20wybrac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj broń Boże 6000K! Ja kupiłem i bardzo żałowałem... Jazda zimą? MASAKRA. Mówiąc za siebie nie zdecydowałbym się dzisiaj na nic mocniejszego jak 5000K... 6000K może są ładne dla pieszych jak ich mijasz ale to jedyna ich zaleta bo w nocy nic nie widziałem.

 

Gdzieś kiedyś czytałem, że dopuszczalną barwą jest 4500K ale czy to prawda to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez stawiam na orginaly,tez palnik mi poszedl .osram lub philips

kupilem 8000k jakies chinskie to myslalem ze pod berlinem wdeszcz w nocy sie zabije,taki slepy bylem ze pasöw nie bylo widac na autobanie.

sä tez wersje jak chcesz jeden jakby uzywany kupic chyba osram.sprzedaje z kolorem aby pasowal do tego co masz juz uzywany chyba orginalnie masz 4700 ..a te nowe niby swiatlo jako "Uzywane" sa 4300Kl

to takie info dla oszczednych-nowa jest troszkie zölztsza i pasuje do starego ksenona swiatlem.

ja se tek kupile, + zapasowo 2 pfilips 42122 takie jak z pierszego montazu.

a najlepiej jak slabo swieci to se odblysniki napryskaj (metalizacja prözniowa) ja se tak zregenerowalem + nowe regulatory bo popekane mialem.

a na koncu zaprogramowalem sobie NCS swiatla dzienne (18% dlugie)

i teraz xenon mam napewno 5 lat spokuj

:norty:

z mojä bee nie idzie sie nudzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o zamienniki to przerobiłem już wszystkie możliwe w swojej e39 i jedyne które działają i z których naprawdę jestem zadowolony bardziej niż z oryginałów osram to te firmy Prime

http://allegro.pl/xenon-d2s-prime-6000k-ksenon-zamiennik-philips-vat-i3844468539.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.