Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

gdzie mógłbym naprawic lub kupić silnik do E 38 4,4 litra ?

jeśli kupić to z gwarancją,szukam już prawie rok i niestety nic nie moge znaleźć

Edytowane przez KapitanNemo
Opublikowano
Witam

 

gdzie mógłbym naprawic lub kupić silnik do E 38 4,4 litra ?

jeśli kupić to z gwarancją,szukam już prawie rok i niestety nic nie moge znaleźć

 

a co się stało twojemu silnikowi ?

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano
Witam

 

gdzie mógłbym naprawic lub kupić silnik do E 38 4,4 litra ?

jeśli kupić to z gwarancją,szukam już prawie rok i niestety nic nie moge znaleźć

 

a co się stało twojemu silnikowi ?

 

 

zepsuł sie :)

 

były do wymiany gumki zaworowe ,nie chciałem przy nim grzebać przejechałem tak 70 tkm dolewając oil ,ale widocznie za mało bo pewnego dnia silnik sie zagotował i wywaliło oil kolektorem ssącym

Opublikowano
slabo szukasz - ja w ciagu 5 min znalazlem ze 3 takie silniki...

 

moze nie wiesz - ale czasem ludzie sprzedaja rzeczy na - www.allegro.pl

 

czy wyczuwam drwine ? :nienie:

 

na allegro jest jeden silnik v8 4,4 alez 2001 r i przeróbek jest za dużo,poza tym klient który go sprzedaje kupił go tez do e38 i zrezygnował z przeróbek

Opublikowano (edytowane)

a jakie to przerobki? nie wystarczy tylko komp od modelu 2001 ?

 

ten silnik rozni sie vanosem ktory dodali w 99 roku

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Spróbuj tu:

 

NAPRAWA BMW MIKOŁAJCZAK

Poznań, ul. Strzeszyńska 227

tel. (061) 822 18 16

 

PZDR.

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
a jakie to przerobki? nie wystarczy tylko komp od modelu 2001 ?

 

ten silnik rozni sie vanosem ktory dodali w 99 roku

 

z vanosem czujnikami itp. co utrudnia sprawe ,

 

większość silników jest bez papierów i choc nie potrzeba numerów silnika przy rejestracji to nie znaczy ze silnik moze być ze stodoły pana stefana :)

Opublikowano
witam, a skad diagnoza gumek zaworowych? OLEJ W KOLEKTORZE SSACYM MOZE BYC Z INNEGO POWODU.

 

zawiozłem samochód do mechanika i powiedział że najprawdopodobniej zatarł się tłok ,a gumki ? jak go odpalałem jak chwilę postał to ostro sie dymiło z rury ,ale tylko po rozruchu ...

Opublikowano
Witam!

Spróbuj u tego gościa:

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=3059940

Pozdro!!!!!!!!!!

 

niestety on nie ma silnika

 

w zasadzie można bez problemu kupić silnik ,ale jest on często wyciagniety z bmki jednego z nas,na około 20 silników które znalazlem przez prawie rok 2 miały papiery,ale co z tego jak sprzedawał go własciciel bmki z której go wyciagnął ,czyli nie nadawał on się już zapewne do jazdy.

 

niby nie potrzeba już dokumentów bo silnik jest traktowany jako część zamienna ,ale mimo wszystko numer jakiś ma ,jeżdżę dużo za granicę i niechciałbym zostawić gdzies samochodu na parkingu policyjnym bo silnik okaże sie kradziony ...

Opublikowano

Poradzilbym Tobie, zebys zasiegnal opini jeszcze jednego mechanika. Nigdy nie widzialem, zeby m62 mial problemy z uszczelkami na zaworach. Bardzo czestym powodem kopcenia tych sinikow, jest PCV valve(Positive Crankcase Ventilation). Zawor jest czescia tylnej pokrywy kolektora ssacego, wymiana jego wymaga zdjecia kolektora, mozna to zrobic na silniku ale nie doradzam, jesli tego nie robiles. Jesli milalbys zatarty tlok, to na pewno pomiar kompresji bylby pomocny. Osobiscie wymienialem wiele m60, m62, m62TU,

nigdy jednak nie bylo to z powodu uszczelek na zaworach, a nawet przegrzania silnika. PCV zawor byl przyczyna wielu zniszczonych silnikow,

tzw hydrolocking. Dealer BMW powinien miec narzedzie do mierzenia cisnienia w skrzyni korbowej

Powodzenia.

Opublikowano
Poradzilbym Tobie, zebys zasiegnal opini jeszcze jednego mechanika. Nigdy nie widzialem, zeby m62 mial problemy z uszczelkami na zaworach. Bardzo czestym powodem kopcenia tych sinikow, jest PCV valve(Positive Crankcase Ventilation). Zawor jest czescia tylnej pokrywy kolektora ssacego, wymiana jego wymaga zdjecia kolektora, mozna to zrobic na silniku ale nie doradzam, jesli tego nie robiles. Jesli milalbys zatarty tlok, to na pewno pomiar kompresji bylby pomocny. Osobiscie wymienialem wiele m60, m62, m62TU,

nigdy jednak nie bylo to z powodu uszczelek na zaworach, a nawet przegrzania silnika. PCV zawor byl przyczyna wielu zniszczonych silnikow,

tzw hydrolocking. Dealer BMW powinien miec narzedzie do mierzenia cisnienia w skrzyni korbowej

Powodzenia.

 

co do uszczelniaczy zaworów to tylko domyslam się ze to mogło być przyczyną , objawy były takie że podnosiła sie temperatura,pewnego dnia na trasie doszła do czerwonego ,wyłaczyłem silnik i było z górki ok 2 km zjechałem z wyłaczonym silnikiem ,potem go odpaliłem silnik chodził w miare równo temperatura była troche powyzej srodka ,ale silnik bardzo dymił ,zatrzymałem sie i pod silnikiem było dużo oleju ,zawiozłem samochód na lawecie do mech ,a on stwierdził ze olej dostał sie do kolektora ssącego co według niego było przyczyna zatarcia się tłoka.

 

Inny mechanik poradził mi zdjęcie głowic w celu sprawdzenia czy tłok się nie zatarł,no chyba że jest inny sposób ,mam wszystko porozpinane i zdjęty kolektor ssący,można w tym stanie zmierzyć ciśnienie ?

Opublikowano
Cisnienie w skrzyni korbowej mozesz tylko zmierzyc na pracujacym silniku, miernik podlacza sie do korka wlewu oleju. Jesli stalo sie to podczas jazdy, to jest mozliwe ze silnik sie przytarl, moim zdaniem powinienes zdjac glowice i zobaczyc stan tlokow.
Opublikowano
Jesli przegrzales silnik, mozliwe ze poleciala uszczelka pod glowica, stad ten olej. Przeslalem Ci email z kilkoma rysunkami. Przy zatartym tloku, napewno poczulbys roznice w pracy silnika. W tym silniku maly spadek kompresji powoduje nie rowna prace, typowe dla m60 4.0l
Opublikowano
Jesli przegrzales silnik, mozliwe ze poleciala uszczelka pod glowica, stad ten olej. Przeslalem Ci email z kilkoma rysunkami. Przy zatartym tloku, napewno poczulbys roznice w pracy silnika. W tym silniku maly spadek kompresji powoduje nie rowna prace, typowe dla m60 4.0l

 

dzieki bardzo za fotki ,ale sam tego nie zrobie choć jestem elektromechanikiem z prostego powodu nie mam narzędzi :)

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

powiniene, zmienic tytuł na "zlecę uzbrojenie ,włożenie i odpalenie silnika w E38" zapewniam narzędzia,zwrot kosztów dojazdu,oczywiście zapłatę z w\w czynności,zapewniam również wygodna przyczepe campingową z łazienka i ciepła wode oraz wyżywienie :)"

i byc może wiele innych atrakcji :)

niestety chodzi o czas realizacji to do końca lipca musiałby samochód jeździc

 

oczekuje propozycji

 

pozdr

 

Mark1

 

0507 196 399

Edytowane przez KapitanNemo
Opublikowano

gdybym tylko mial czas..... chetnie zwiedziłbym trojmiasto. hehe.

silnik jak kazdy inny. poszukaj dobrego mechanika- zapalenca.

pozdro.

e39 3.0D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.