Skocz do zawartości

Spala mi jednocześnie gaz i benzyne


Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam samochód marki Bmw E36 325 coupe z instalacją gazową tą zwykła (nie sekwencyjną) i mam taki problemze wydaje mi sie ze jadąc na gazie spala mi jednicześńie troche benzyny (ostatnio jadąc na gazie zapaliła mi sie rezerwa). I ciagle co jakies 2 tygodnie musze dolewac za 50 zł benzyny. Co może być powodem spalania benzyny jadąc na gazie. Proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką konkretnie masz instalkę? Jeśli zapalasz na benie to normalne, że co jakiś czas będziesz musiał tankować. Chyba, że benzyny ubywa naprawdę dużo wtedy problem może leżeć po stronie instalki np. nie odcinającej wtrysków Pb podczas jazdy na LPG.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, ze powinieneś zajechać do fachmana od gazu i tam przedstawić problem, pierwszy raz słyszę, ze jeżdżąc na gazie trzeba dotankowywać (chodzi, że tak często) benzynę?! Coś jest nie halo z instalką jak na mój gust?

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi sie wydaje ze coś może być z instalacją, tylko teraz pytanie co jest nie tak ??:(

Myśle, że emulator jest felerny i nie odcina wtryskiwaczy Pb, które pracują podczas jazdy na LPG. Ale powinny być też inne objawy np. mniejsza moc, zalewanie samochodu itd. Trzeba jechać do warsztatu niech to sprawdzą.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno jeżeli paliłby ci benzynę i gaz jednocześnie odczułbyś to.

samochód by szarpał i rzęził.

zapalasz na benzynie zimny samochód a wtedy spalanie jest rzędu 20 l/ 100 km, dopiero potem spada.dlatego musisz czasem dolewać benzynę.

czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam inne wytłumaczenie...

mam podobnie mam sekwencjie pali na benzynie silnik jest wtedy zimni pali wiec duzo ale.....jak zaleje załózmy do 15l i jezdze na gazie to po pewnym czasie sie wskazowka sama przesuwa w dół szybciej niz zuzycie paliwa

wiec jak mi sie załaczy rezerwa jade na stacje i wydaje sie ze juz nie ma paliwa a dolewam 5l i znowu jest 15l w baku

moim zdaniem przeklamuje wskaznik z baku

mam nadzieje ze tak samo jest u Ciebie a nie mieszanie LPG/PB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam inne wytłumaczenie...

mam podobnie mam sekwencjie pali na benzynie silnik jest wtedy zimni pali wiec duzo ale.....jak zaleje załózmy do 15l i jezdze na gazie to po pewnym czasie sie wskazowka sama przesuwa w dół szybciej niz zuzycie paliwa

wiec jak mi sie załaczy rezerwa jade na stacje i wydaje sie ze juz nie ma paliwa a dolewam 5l i znowu jest 15l w baku

moim zdaniem przeklamuje wskaznik z baku

mam nadzieje ze tak samo jest u Ciebie a nie mieszanie LPG/PB

Heh też to zauważyłem szczególnie jak mocno depne na gaz a paliwa mam troche nad rezerwę to od razu wskazówka opada ale za chwile znów jest normalnie :duh:

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobny jak Michal przypadek ,tez ubywalo mi paliwa tyle ,ze w e 34 nie pamietam jak jest w twoim modelu ,ale mysle ,ze jest podobnie:listwa paliwowa jest caly czas zalana benzynka,nad listwa znajduje sie czarna banieczka ,wygladajaca jak starego typu filtr paliwa a jest to regulator cisnienia paliwa w listwie .Caly ambaras zaczyna sie w momencie ,gdy w owym regulatorze uszkodzi sie membrana(dziala on na zasadzie strzykawki jest polaczony przewodem podcisnieniowym z kolektorem dolotowym )w momencie kiedy dodajesz gazu w kolektorze wytwarza sie podcisnienie .ktore powoduje ze strzykawka zaciaga dodatkowe paliwo ( co by nie zabraklo w listwie )I teraz jezeli mamy uszkodzona membrane w owej strzykawce to paliwo zamiast pozostac w regulatorze i w listwie ,przedostaje sie przewodem podcisnieniowym do kolektora i od razu do cylindrow.U mnie nie bylo czuc zmiany pracy silnika,moze na zimnym byl troche niewyrazny,po wymianie regulatora ustapilo znikanie paliwa ze zbiornika :jawdrop: :mrgreen:
Bad toys 4 Bad boys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio miałem okazje pojechać do białej podlaskiej i z powrotem (ok. 300km) i wpatrywałem sie we wskażnik i nic. ale jak zgasiłem i odpailiłem to troche opadła. I wydaje mi sie ze kazde odpalenie silnika powodu je ze delikatnie wskazówka opada :(:( Tak jakby za kazdym odpaleniem pobierał wiecej paliwa niż normalnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak u poprzedników też wskazówka opada a jak doleję jest więcej niż dolałem.

myślę,że przyczyna leży w przelewie pomiędzy komorami zbiornika.tam są dwa niezależne pływaki i to też powoduje przekłamanie.

nie znam zasady pracy pompy w zbiorniku ale napewno po włączeniu silnika następuje przepompowywanie.nie wiem dlaczego tak jest ale jak regulowałem pływaki to zauważyłem tę sytuację.

czasami się mylę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja napiszę wam jeszcze jedna uwagę,rozumiem że oszczedzacie na Pb-ja tez,po to zakładamy Lpg ale nigdy nie schodzcie z Pb poniżej 1/4poziomu benzyny w zbiorniku bo szlak trafi pompke paliwa,w zeszłym tygodniu kupowałem bratu bo skończyło mu sie przy odpalaniu Pb i podjechał dosłownie 3kilometry na stację dolać,to wystarczyło żeby w pompce ktora latała na sucho zmielił się wirniczek na amen.Facio od pompek paradził żeby utrzymywać stan 1/4 w zbiorniku.pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna sprawa. W zwyklych instalacjach gazowych odcina sie wtryskiwacze tak aby nie pracowaly podczas jazdy na LPG. Jedna istnieje cos takiego jak wtryskiwacz rozruchowy (pomocniczy), ktory jest wlaczany podczas rozruchu i pracy zimnego silnika (dziala tak jak ssanie w silnikach gaznikowych).

Wtryskiwacz ten nie jest przez gazownikow wylaczany. Efektem tego jest giniecie powolne paliwa w zbiorniku. I tu wlasnie pojawia sie problem gdy ktos czesto pokonuje krotkie trasy. Wowczas czesto jezdzi sie na zimnym silniku i ten wtryskiwacz pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Miałem dokładnie taki sam problem w swojej E30, Jak jechałem na paliwie wszystko HULAŁO, a jak przełączyłem na Gaz to chwile jechał normalnie, i zaczeło telepać autem... silnik często tracił obroty. I okazało się Że przełącznik gazu (taka czarna kostka koszt 15zł) była padnięta i podczas jazdy na gazie nie odcinała paliwa - Beemka dostawała benzyne + gaz... :cry: - Zmieniłem kosteczkę i do dzisiaj Śmigam :8) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna sprawa. W zwyklych instalacjach gazowych odcina sie wtryskiwacze tak aby nie pracowaly podczas jazdy na LPG. Jedna istnieje cos takiego jak wtryskiwacz rozruchowy (pomocniczy), ktory jest wlaczany podczas rozruchu i pracy zimnego silnika (dziala tak jak ssanie w silnikach gaznikowych).

Wtryskiwacz ten nie jest przez gazownikow wylaczany. Efektem tego jest giniecie powolne paliwa w zbiorniku. I tu wlasnie pojawia sie problem gdy ktos czesto pokonuje krotkie trasy. Wowczas czesto jezdzi sie na zimnym silniku i ten wtryskiwacz pracuje.

 

Tak, ale BMW 325 nie ma wtryskiwacza rozruchowego.

Miałem podobny problem z centralką, która nie odcinała trzech wtryskiwaczy. Spalał gaz i benzynę, ale było to lekko odczuwalne w pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio to samo tzn auto bardzo ciężko paliło ( miesiąc szukania , a może świece . a może pompa ,może cewka, a może przepływomierz itd i efekt był ze auto dalej cięzko paliło , a zawsze odpalam na benzynie ( i niestety mam uszkodzony wskaźnik paliwa). i co się okazało padł modulator od gazu i autko jeździło równocześnie na pb i na lpg i poszedł pełny zbiornik paliwa dopiero jak pompa zaczeła hałasowac i po sprawdzeniu dlaczego nie pali na pb po wyeliminowaniu wszystkich możliwości ( przejechałem w ciągu miesiąca ok 500 km) gazowniik zaglądną do baku i tam sachara pusto. cóż sie okazało przez uszkodzony modulator oprócz normalnego spalania gazu jestem uboższy o pełny bak paliwa gazownik odłączył modulator zrobił instalkę bez niego ale na przekażniku -koszt 30 pln i jest ok ( modulator kosztowałby ok 70- 100pln) tak więc sprawdż modulator teraz autko śmiga jak dawniej :dance:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli robiles cos z plywakami zagladnij pod siedzenie jeszcze raz i sprawdz czy wszystko poskrecałeś na max. Sprawa moze byc taka ze przy nie dokreconych plywakach niewielka ilosc benzynki zostaje wypluta na zewnatrz i pod siedzonkiem splywa Ci po baku na glebe.Moga to byc niewielkie ilosci i mozesz nie czuc tego wogole w aucie.Ja jezdze bez gazu przy wymianie plywakow jeden nie byl dokrecony autko chodzilo ok w srodeczku nic nie bylo czuc nie mowiac o garazu jak przyjechalem po zylowaniu to czulem ranojak nie wiem a jak delikatnie jezdzilem czesem nic. Wiec jesli cos zrobiles zajzyj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nie wiem czy to ci pomoze ale jest inne rozwiazanie!!!

mi tez sie wydawalo ze jak jeżdże na gazie to ubywa mi paliwa więc zamontowalem sobie takie urządzonko które wylancza calkowicie pompe paliwa po przelączeniu na gaz pompka sie nie męczy i paliwa nie ubywa.

a jednoczesnie zapiekaja sie wtryskiwacze i pewnie niedługo bedziesz sie pytał co sie dzieje no chyba ze nie uzywasz Pb wcale :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nie wiem czy to ci pomoze ale jest inne rozwiazanie!!!

mi tez sie wydawalo ze jak jeżdże na gazie to ubywa mi paliwa więc zamontowalem sobie takie urządzonko które wylancza calkowicie pompe paliwa po przelączeniu na gaz pompka sie nie męczy i paliwa nie ubywa.

Więcej szkody niż pożytku...

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.