Skocz do zawartości

Głośno, głośniej, f30


kimi

Rekomendowane odpowiedzi

Widze niezla dyskusja na temat glosnosci wynikla. No ja na probnej jezdzie moze tak az sie nie wsluchiwalem ale fakt slyszalem przy 150 ze jest glosno ale to kwestia raz przyzwyczajenia i czesto jednak muzyka gra a nie bez radia sie jezdzi jak na probnej jezdzie ale to moja tylko opinia jak pojezdze dluzej to sie wypowiem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 523
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja nie porównuje siódemki do f30 tylko ogólnie stwierdziłem. Powiem ci wcale nie jest tak że większa klasa samochodu oznacza niesamowity komfort. Dla mnie np: audi a8 mimo że duży samochód to wyciszony jest do dupy. Jeżeli chodzi o f30 to klasa wyciszenia jest podobna jak w audi a4, natomiast e90 jest o wiele bardziej wyciszony i lepiej dlaczego ? nie mam pojęcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bo aplikacje do pomiaru decybeli na Androida sa miarodajne.... :duh: juz nie wspomnę o rożnych telefonach i mikrofonach i rożnych miejscach pomiaru....

 

:mad2:

 

sonomtery kosztują kolo 300 i więcej złotych (nie ultrachina) a upraszczając 3dB to dwa razy "głośniej"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na subiektywne odczuwanie hałasu duży wpływ ma tzw. psychoakustyka oraz barwa dźwięku, nie tylko sam wymierny poziom hałasu wyrażony w dB. Wyjaśniając, czasami odgłosy naszego auta wydają nam się zbyt natarczywe, bo np. jesteśmy w złym humorze. Często wyniki pomiarów są zgoła odmienne od naszych odczuć.

Poza tym wydaje mi się, że niektórzy na tym forum, szczególnie Ci co kupili nowe auta sami wymyślają sobie problemy. Ja uważam, że bmw są bardzo dobrze wyciszone i na pewno nie uznałbym ich za głośne. Ostatnio dostałem Golfa 5 tdi na 2 dni i po przesiadcze do swojej e91 poczułem się jak w kościele podczas adoracji, więc nie piszcie, że klasa kompaktowa równa się z bmw 3er.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko jak ktos tam wkleil zdjecie uszczelek z benzynki i diesla dolozenie takich uszczelek jak w klekocie orientujecie sie jaki koszt. Bo jak bedzie mi to bardzo przeszkadzac moze warto zrobic taki zabieg ale czas pokaze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na subiektywne odczuwanie hałasu duży wpływ ma tzw. psychoakustyka oraz barwa dźwięku, nie tylko sam wymierny poziom hałasu wyrażony w dB. Wyjaśniając, czasami odgłosy naszego auta wydają nam się zbyt natarczywe, bo np. jesteśmy w złym humorze. Często wyniki pomiarów są zgoła odmienne od naszych odczuć.

Poza tym wydaje mi się, że niektórzy na tym forum, szczególnie Ci co kupili nowe auta sami wymyślają sobie problemy. Ja uważam, że bmw są bardzo dobrze wyciszone i na pewno nie uznałbym ich za głośne. Ostatnio dostałem Golfa 5 tdi na 2 dni i po przesiadcze do swojej e91 poczułem się jak w kościele podczas adoracji, więc nie piszcie, że klasa kompaktowa równa się z bmw 3er.

 

Co do wyciszenia Bmw tez sie zgodze jezdzilem sam 5 w tdiku glosno bylo mialem okazje pouzytkowac 320d e90 cicho fajnie no a zobaczymy co bedzie w f30 troche nagadane jest ale sie przekonam sam.. i jak juz o tym mowa to:

Pytanko jak ktos tam wkleil zdjecie uszczelek z benzynki i diesla dolozenie takich uszczelek jak w klekocie orientujecie sie jaki koszt. Bo jak bedzie mi to bardzo przeszkadzac moze warto zrobic taki zabieg ale czas pokaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F30 to katastrofa jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie wiem co oni zrobili ale mój kolega ma e90 i jest o wiele ciszej. Byłem na jeździe próbnej F30 w benzynie i jadąc 140 także odruchowo łapałem za guziki od sterowania szyb bo myślałem że coś jest nie tak. Sorry ale jakbym miał jechać takim autem przez 5 godzin nonstop to bym wysiadł i zamówił taryfę najlepiej marcedesa.

 

A propo wyciszenia to jeździłem naprawdę wieloma autami dla ludu i według mnie najbardziej wyciszone auta to BMW 7, Mercedes S-klasa, VW Phateon i takimi autami mogę jechać nawet do hiszpanii. Audi A8 niby duża limuzyna ale beznadziejnie wyciszona.

 

Miesiąc temu jechałem F30 z Niemiec do Hiszpanii. W Niemczech gniotłem do oporu, i nawet powyżej 220 km/h nie ma tragedii. We Francji i w Hiszpanii gdzie średnio sie jedzie 120-130 żona spała jak zabita. Kumpel ma Audi A4 z 3.0 TDI i jest tak samo... S-Klasa, 7er czy A8 jako auta dla ludu to nawet w Niemczech przesada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Auto młodzieżowe dla dzieciaków zza Zachodniej granicy:)

stereotypy widziane oczyma Polaka,moja córka jeździ Fiestą i też jest dobrze :cool2:

 

Prawda to jest co mowisz jezdzilo sie autami klasy duzo nizszej bylo ok. Jak czlowiek zasmakuje luksusu to wtedy zaczyna sie czepiac taka prawda. Ostatnio wsiadlem w auto duzo nizszej klasy to nie wiedzialem o co chodzi taki maly szok ale uswiadomilem sobie czym jade.:) Wiec temat rzeka heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam. Kupilem BMW 320xd f30. Wszystko jest super, ale wyciszenie tego auta to porazka. Przy predkosci 130 km/h ma sie wrazenie ze okna sa rozszczelnione. Poza tym nawet jak stoi sie na swiatlach i przejezdza obok samochod ma sie wrazenie otwartego okna. Porownywalem to z innymi modelami, przysluchiwalem sie jaka jest roznica w audi a4, mercedesie cla i bez porownania. Uwazam ze jest to NAJWIEKSZA porazka tego modelu. Zupelnie niedopuszczlny blad, oszczednosc na....no wlasnie na czym, na okladzinach w drzwiach? Cienszych szybach przepuszczajacych wiecej dzwieku do srodka pojazdu?

BMW RADOSC Z JAZDY. Przyznam ze jej nie mam. Do predkosci 80 km/h jest ok. Powyzej ogarnia mnie wscieklosc ze kupilem auto za 200 tys pln, w ktorym tak slyszalny jest szum powietrza. Przy trasie 500- 1000 km chyba bym oszalal w tym szumie.

Serwis powiedzial ze jest ok. No i co z tym? Macie jakies swoje spostrzeznia czy tylko ja mam nadwrazliwe uszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno odebrałem takie same auto. Żona jeździ i jeszcze się nie poskarżyła, nie marudzi, nie grymasi a maluchy z tyłu na razie z ciekawością odkrywają nowe autko. Na pewno nie jest tak cicho jak w F10. Przejechałem się co prawda F30 raz czy dwa ale jakiejś niesamowitej porażki czy hałasu nie doświadczyłem. Muzyka gra i nic nie zagłusza przekazu z głośników. Zobaczę co będzie gdy wyjedzie poza Wawę i przyśpieszy :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, poniewaz F30/31 jest na moim celowniku, czytam wszystkie opinie i wrazenia z jazd. Glownie na niemieckich forach, gdzie jest wiecej uzytkownikow.

Problem wydaje sie ogolnie znany wszystkim i niektorzy juz na sama reke poprawiaja "fabryke" wyciszajac auto z dobrym skutkiem (od strony 34 do minimum 37):

http://www.motor-talk.de/forum/windgeraeusche-bei-euren-f30-f31-t4237600.html?page=33

Jesli ktos nie rozumie niemieckiego, mozna to zobaczyc na niektorych zdjeciach :)

 

Sam osobiscie odbywalem jazde probna bmw f31 320xdA w M-pakiecie i szczerze dla mnie auto nie bylo zbyt glosne przy predkosciach 150-200. Faktem jest, ze pokonalem tak tylko 20-30km, takze zdaje sobie sprawe, ze dluzsze trasy moga zmienic zdanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oczywiście, że F30 jest głośniejsze od F10, ale bez przesady. Pisanie, że powyżej 80 km/h jest męczarnia jest niedorzeczne w ogóle.

 

A co do Golfa, to przejedźcie się panowie VI generacją. Między Golfem V a Golfem VI jest przepaść. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Panowie czy w F30 na 2014r poprawili uszczelki drzwiowe i jest coś ciszej niż w modelach 2012? Ja rozumiem że jak ktoś chce mieć cicho to kupuje 7-ke ale bez jaj ,mam zamiar kupić 320d i jak sobie pomyśle że będe miał takie "przewiewy" przy 140km/h jak w firmowej Insignii to naprawde żal wydawać i 150tyś.zł i może lepiej kupić 3 letnie e90 za połowe tej kwoty :roll:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F30 to nie F01 i nawet nie F10. Ale na pewno jest ciszej niz w Insygnii. Akurat mam mozliwosc porownania i nie ma co nawet dyskutowac. Insygnia brzmi i halasuje jak diesel. F30 na niskich daje sie slyszec zwlaszcza zimna. potem jest lepiej. Do F10 jednak moze nie daleko ale roznica jest.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Tak rzeczywiście czwórka 28i nie jest jakoś super cicha ale po zmianie wydechu chociaż przyjemniejsza.

Ale i tak przyjemniejsza niż 520d (184 KM) jak dla mnie.

Ale tak naprawdę teraz po założeniu opon zimowych nie runflat Michelin P4 w końcu spod kół nie dobiega taki hałas (słabe wyciszenie nadkoli).

Ewentualne jako takie brzmienie silnika i tego wydechu jest bardziej przyjmne przy tych nie runflatach.

Letnie runflat Bridgestone ( w sumie miałem nadzieję,że je nie dostanę ale sie przeliczyłem przy nowym samochodzie) to jednak porażka jeśli chodzi o hałas.

Zastanawiam czy nie zrobić sobie prezentu na wiosnę i założyć Michelin Super Sport?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Letnie runflat Bridgestone ( w sumie miałem nadzieję,że je nie dostanę ale sie przeliczyłem przy nowym samochodzie) to jednak porażka jeśli chodzi o hałas.

Zastanawiam czy nie zrobić sobie prezentu na wiosnę i założyć Michelin Super Sport?

Zgadza się, kiedy zakładałem zime to się mnie w serwisie opon pytali czy bardzo szumią te Bridgestony ,mówie facetowi że w sumie to się nie nasłuchiwałem ale nie mam tez porównania do innych bo auto ma 3 tyś.km przebiegu ,mówie żę słychać w aucie odgłos nawierzchni ale tłumaczę że to nie 7-emka i coś szumieć musi ;),a on że niech Pan założy Michelin lub Dunlop opone premium to -3db zejdzie hałas bo te opony które Pan ma to klasa ekonomiczna za małym + i są to jedne z najtaszych runflatów na rynku,dziwne troche bo w salonie mi mówili ze to nowy typ opon runflat i najlepszy wybór do aut klasy premium :roll:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony mają bardzo duży wpływ na hałas. Właśnie wyrzuciłem zimówki Blizzak z przebiegiem ok 15 tys km z dobrym bieżnikiem z tego powodu. Wjechały Micheliny Alpin 5 ZP( zero pressure - czyli run flaty) jest miękko , cicho i spalanie 0,7 ltr/100 mniejsze, prowadzenie świetne..Jeśli zdecydowałbym się na nie runflaty - byłoby jeszcze lepiej(oprócz precyzji prowadzenia).Michelin jest super. Dunlop zimowy też ok;-). naprawdę nie ma co oszczędzać na oponach. Sprawdzajcie etykiety na oponach- tam piszą czy gośna czy nie. A jesli chodzi o komfort to Michelin zawsze najnaj;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.