Skocz do zawartości

E92 335i. Automat vs. Manual


Zenek pestka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

warto wgrać ten alpine flash do at?

 

Warto bardziej niż Ci się mogłoby wydawać. Ja mogę od siebie powiedzieć, że nie rozumiem jak można się nad tym zastanawiać ;)

Przejechałbyś się raz po flashu i zapomniałbyś na wieki o OEMie ;)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieżko kupić w dobrych pieniądzach 335i po 04.2007 roku :norty: ceny trzymają sie mocno :mad2:

A cs lekko prźetartego niestety nie ma od 4 miesięcy jak juz to skasowane pol. auta :cry2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
flasha zrobiłem tylko ciekawe czy odbije się to na skrzyni :) Wrażenia z jazdy na +

 

A dlaczego miało by się odbić na skrzyni skoro to tylko modyfikacja softowa , skrzynia z alpiny właściwie niczym się nie różni od tej w zwykłym 335i

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem, czy tak znacznie więcej pali :roll: Zacznijmy od tego, co rozumiesz przez "znacznie", bo dla jednego 1-2l, a dla drugiego 10l/100km :wink: Z drugiej stron masz ten luksus,, że całe 306KM zostanie na asfalt przeniesione - chyba, że szukasz auto do zabawy.

Z innej beczki, jeśli szukasz auta sportowego z mocą ponad 300KM, to raczej te kilka lirów więcej nie powinno robić różnicy (chociaż odkąd żyję nie słyszałem o takiej różnicy). Pytanie jeszcze, czy szukasz auta na co-dzień i ile robisz km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj okazje przejechać sie 335 w manualnu bez 4x4 i jestem juz przekonany ,zabawa przy zmianie biegów i jazda bokiem na rondzie :mrgreen: i dużych lukach :cool2:

 

Automat fajny ale dla kogoś kto spokojnie chce jeździć no chyba ze łopatki ale myśle ze mniej kłopotliwa ręczna skrzynia przy naprawie no chyba ze sprzęgła bedzie częściej do wymiany.

 

Adaalbert w szwajc nic nie ma z335i ? :?:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj okazje przejechać sie 335 w manualnu bez 4x4 i jestem juz przekonany ,zabawa przy zmianie biegów i jazda bokiem na rondzie :mrgreen: i dużych lukach :cool2: :

 

Wreszcie ktos normalny i wie do czego BMW słuzy, bo jak tak slysze o zachwalaniu tych automatów to myślałem że ze mną coś nie tak :) .

Bo teraz automat a następny krok autopilot i drzemka podczas jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenek, jak szukasz 335i to w stanach jest na pęczki, i nie mówie tu o autach po mega dzwonie tylko takich które spokojnie możesz brać. Ja tydzień temu kupiłem 335 tyle że cabrio za dwa tygodnie mam ją u siebie. Nie muszę pisać że cenowo wyszła dobrze....

Tak więc jak chcesz dla siebie to sam bierz się za import i tyle jaką wybierzesz taką będziesz miał, sprawdź tylko po vinie rok bo oni lubią przekłamywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tylko nie mam nikogo juz znajomego kto Sciaga z USA auta :|

Nie powiem ze wolałbym z Niemiec ale za pare dni wybieram sie na poszukiwania do szwajcari moze cos tam znajdę :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Pozwolę sobie lekko odświeżyć temat.

 

Stoję przed wyborem 335i. Jak się trafi w dobrym stanie do może 335D. Jednak nie wiem z jaką skrzynią szukać auta. Zawsze jeździłem manualem. Raz przejechałem się Passatem w automacie i nie byłem zadowolony. Jednak słyszałem, że automat w 335i jest ok. Tylko jak on się sprawuje w ekstremalnych warunkach? Auto ma mi dawać frajdę, więc nie będzie przewoziło z punktu A do B. Czasami wyskoczę nim na tor.

Niestety w przypadku manuala jest znacznie mniejszy wybór. Dlatego zastanawiam się nad tym automatem. A znowu nie chcę mieć "wykastrowanego" auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie lekko odświeżyć temat.

 

Stoję przed wyborem 335i. Jak się trafi w dobrym stanie do może 335D. Jednak nie wiem z jaką skrzynią szukać auta. Zawsze jeździłem manualem. Raz przejechałem się Passatem w automacie i nie byłem zadowolony. Jednak słyszałem, że automat w 335i jest ok. Tylko jak on się sprawuje w ekstremalnych warunkach? Auto ma mi dawać frajdę, więc nie będzie przewoziło z punktu A do B. Czasami wyskoczę nim na tor.

Niestety w przypadku manuala jest znacznie mniejszy wybór. Dlatego zastanawiam się nad tym automatem. A znowu nie chcę mieć "wykastrowanego" auta.

 

mialem intensywnie uzytkowane 335i,

jesli pojedziesz na tor w upalny lipcowy dzien, to nie zrobisz ani w automacie ani w manualu jednego pelnego kolka nawet na torze poznan - auto sie grzeje, zarowno olej w skrzyni jak i w silniku, trzeba montowac dodatkowe chlodnice - wtedy jest ok.

Oprocz tego automat (ZF) w 335i - nie ma wiekszych wad - dziala szybko i w szybkosci zmiany biegow nie zobaczysz roznicy miedzy DKG a tym ZF.

ZF bardziej odporna na mody niz DKG.

jedyna roznica jaka mozesz odczuc to szybkosc reakcji na np: ruch łopatką... :) w dkg jest ta reakcja szybsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. A jak w automacie wygląda zabawa poza torem? Da się coś, czy juz jest to niemożliwe? Z tego co widzę to dość intensywnie używasz auta.

Dkg raczej odpada, bo nie ten budżet. Głównie zastanawiam się jeszcze nad manualną.

Miałeś okazję porównać te skrzynie? Która byś polecał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma 335i w manualu - jezdzi juz chyba 3 rok i nadal nie narzeka ;)

 

Generalnie, manual ma zalety i wady - największą wadą jest poruszanie się w korku i możliwość szybkiego ruszenia. W automacie jest znacznie łatwiej.

Manual też o wiele mniej się grzeje podczas ostrych zabaw, podczas gdy automat dość szybko dostaje temperatur - ale tą różnice zobaczysz raczej na torze.

 

Tu skrzynia to kwestia preferencji wydaje mi się. Nie ma lepszej/gorszej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym spróbować czegoś nowego, ale z drugiej strony nie chce mieć "wykastrowanego auta". W trybie zmiany biegów łopatkami, automat sam zmienia bieg na wyższy przy czerwonym polu, czy cały czas trzyma bieg który ja chcę?

A jak wygląda jazda zimą? Często mam lekkie zaspy i czasami muszę starać się rozbujać auto, żeby wyjechać. Jak w takiej sytuacji sprawuje się automat?

Jak już jestem przy tej zimie, to w automacie można się coś pobawić w takich warunkach czy to wyklucza całkowicie?

Czy przy dość dynamicznej jeździe (szybkie starty, hamowanie, przyśpieszanie) automat daje radę?

 

Szczerze mówiąc to ten automat kusi również z powodu wygody, głównie w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisał kolega wyżej, przy czerwonym polu automatycznie zmienia bieg - ale nie jestem pewien czy tego nie da się zakodować... inaczej ;)

 

W zimę można się bawić, tryb Manualu, drugi bieg i bez problemu można kręcić się po śniegu... świetnie to działa bo 335i ma dół nisko ustawiony więc nie musisz go kręcić do niebotycznych obrotów... ja kiedys jak się bawiłem to 2-3 tyś obrotów na 2 biegu to była właśnie granica mojej zabawy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie mogę podjąć decyzji. Niestety nikt ze znajomych nie automatu w BMW, nie wspominając już o 335i. Dlatego będzie problem żeby przetestować.

Chyba wezmę automat, bo nigdy nie miałem dłuższej okazji nim jeździć. Najwyżej następne auto będzie w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz automat będzie wygoda i można trochę powariować :D , ja akurat mam manual w 335i ale na pewno w następnej będzie dkg ,

w 1er mam automat i jest super :!:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.