Skocz do zawartości

gażnik do gazu


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 148
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

laz - e30 zamierzasz zalozyc blosa do swojego m-40?? ja juz kiedys taki temat podalem na jakims forum, ale nie bylo odpowiedzi, tez mnie to zastanowiło, ale nie wiemczy nie byłoby problemu z instalka ii gen czy nie za duzo przerobke i pewnie moje 1.6 zaczelo by palic jak 2.5 :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie taniej i prościej jest przerobić zasilanie gazem na "rurkę"?

i osiągi na benzynie pozostają takie same.

tylko mało który gazownik będzie chciał to regulować

a co to jest to za patent na ''rurkę'' bo nie kumam :mrgreen: :wink:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laz - e30 zamierzasz zalozyc blosa do swojego m-40?? ja juz kiedys taki temat podalem na jakims forum, ale nie bylo odpowiedzi, tez mnie to zastanowiło, ale nie wiemczy nie byłoby problemu z instalka ii gen czy nie za duzo przerobke i pewnie moje 1.6 zaczelo by palic jak 2.5 :shock:

 

sprawdż sobie ten temacik gościu właśnie założył :mrgreen:

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?p=102502#102502

ja mam instalkę ''na kranik'' :mrgreen: i słyszałem że właśnie w takich najlepiej się sprawdza :twisted2:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie taniej i prościej jest przerobić zasilanie gazem na "rurkę"?

i osiągi na benzynie pozostają takie same.

tylko mało który gazownik będzie chciał to regulować

a co to jest to za patent na ''rurkę'' bo nie kumam :mrgreen: :wink:

"rurka" to nie nic nowego.takie były pierwsze miksery.miałem taki w e21, a gaz zakładałem 12 lat temu.wyglądało to tak, że w obudowie filtra była wmontowana rurka( 2 gardziele gaźnika 2szt.) skierowana do gardzieli gaźnika i robiło to zdecydowanie lepiej niż "palniki"

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądze, że do II gen nie ma sensu montować, ćzegoś takiego, u mnie, moze i osiągi lepsze, ale jakie osiągi mozna miec na 1.6 :) , pozatym, nie sądze, zeby spalanie zmalało...sory,ale większa moc nie bierze się z niczegoi uważam, że jak obecnie przy miejskiej jeżdzie autko spala mi 12 z hakiem gazu (dosc ostro) to przy blossie żarłoby spokojnie o litr albo i dwa wiecej, czyli jak 320 albo 325 na sekwencji...a kosmicznej rakiety z tego nie zrobimy, mowa o 1.6 m40 :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam BLOS'a w Punto II i jest o niebo lepiej niż na mixerze II generacji. Brak jakiejkolwiek dziury w obrotach, silnik na wolnych pracuje lepiej, równiej, bez dziwności jakie występowały przed BLOS'em; długo by opisywać. Ale ponieważ sterownika od II generacji nie odłączałem bardzo długo schodził z obrotów; odłączyłem silnik krokowy znajdujacy sie przy przepustnicy ( nie ten od gazu, on jest zdemontowany ) i jest git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem dlaczego tak dużo ludzi podnieca się blosem.dobra instalacja 2-giej generacji bije go pod każdym względem.monter też musi mieć mózg zamiast sieczki.ja mam w e30 m20 autronic-a AL 700, jest dobrze zestrojone i zap..dala jak dziki aż do odcinki, a różnica między benzyną a gazem jest ledwo odczuwalna.moim zdaniem niezadowolenie użytkowników gazu bierze się przede wszystkim z powodu braku wiedzy i niedbalstwa monterów. :doh:

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sie zgodzez przedmówcą, dobrze załozona i dostrojona instalka II gen. nie sprawia problemów i praktycznie nie odczuwalna jest zbyt bardzo różnica miedzy Pb. U mnie częto nawetwydaje mi sie, ze jeżdzi płynniej niz na PB i tez do odcinki wkręca siędobrze, bierzmy pod uwage ze to tylko 1.6, wiecmowa o jego ograniczeniach, nie wiem co z tym blosem, ale nie sądze, żeby te osiągi były warte dużo wiekszego spalania, bo przeciez jak chcemy pojechac moc nie bierze sie z kosmosu, wystarczy dobrze wyreglowac instalke i smiga podobnie i o ile pewnie mniej pali?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zwykłą bez komputera[ to chyba generacja pół pierwsza :mrgreen: :mrgreen: ] i też nienarzekam auto idzie równiutko aż do końca i trzeba uważać bo niemam na gazie odcięcia :norty: .poza tym różnica między benzyną a gazem jest prawie jeśli w ogóle nie zauważalna.chodzi mi jedynie o to czy wstawienie blosa coś daje bo dolot robi się taki jak na samej benzynie. wywala się przecież zwężkę która jest na zwykłej instalce z mikserem i dolot powietrza powraca do orginału.no ale myślę że do tego właśnie fajnie by było zrobić badania na hamowni przed i po założeniu tego ''cuda'' :norty:
klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestancie mowic ze przy dobrze zestrojonej instalacji 2 gen. prawie nie czujecie roznicy, przeciez dolot powietrza jest zwezony o polowe wiec nie ma ma mowy o przyblizonych parametrach ,jest to odczuwalne zwlaszcza przy duzych sinikach.Moze nie odczuwacie az tak duzej roznicy miedzy pb a gazem ale wywalcie mikser to zobaczycie ze przybedzie wam jakies 20km na benzynie i o to wlasnie chodzi w blosie ,dolot jest minimalnie zwezony co pozwala uzyskac pelna moc na benzynie ,co do wykresow to chlopaki z hondy juz to testowali i wyglada to bardzo obiecujaco http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=3933&highlight=lpg+wykresy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, chcesz zeby przybyło 20km :shock: wolne żarty, tyle to naprawdę niexle trzebaby było się namęczyć z tuningiem jakimś ,a nie kupowac blossa za400zeta i masz +20km, mówie o nowej instalce II gen i autko sprawne technicznie , nie mówie o padakach bo takim to nawet bloss nie pomoże bez obrazy, nie ma się co jarać tym blosem według mnie, pytałem gazownika który mi zakładał gaz , on też kiedyś miał to cos, i wywałił, osiągi ze tak powiem nieproporcjonalnie małe do wielkości spalania (miał 1.8)...pozatym gaz mając wyższa temp spalania, bardzo niszczy silnik, więc tego rodzaju udoskonalenia majace za zadanie podawanie wiekszej ilości gazu , nie wiem czy dobrze służą, poprawcie mnie jesli się mylę, nie chce czytac żadnych stronek producentów itp które zachwalają ten produkt, nie zalezy mi tez na opini szalonych młodych gniewnychm, którzy daliby sobie odrąbać prawą dłoń, za 5 km więcej, ale czy warto, to kazdy chyba sam ma swoje osobiste zdanie, według mnie jesli chodzi bynajmniej o instalke II gen NIE!! a odnosnie gazu i PB, mówiłem, ze płynniej jeżdzi a nie , że jest mocniejsza, to tylko moze takie wrażenie i tyle, pozatym z tego co wiem na mikserze tez mozna odkrecic kurek gazu żeby podawał więcej...chyba ...więc gaźniki gazu okej ale moze lepiej do instalekstarszej generacji a w instalce gdzie mamy doczynienia z kompem lepiej nie kombinowac, a przykłady typu:"moj kumpel ma i jest zajefajnie, albo ja mam i inne stronki producentow itd, nieprzemawawiają do mnie...." Chcę miec mocnijesze autko zmieniam silnik,albo kupuje w wiekszym, sam gaz z natury jest czyms sztucznym wiec czemu jeszcze obciążać silnik dla 5 km które tylko pratycznie wyrównują stratu co do benzyny...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym drugo sprawa zakladajac gaz i później kupujac blossa plus robicizna i regulacje liczne, mowie tutaj o profesionalnym założeniu i dostrojeniu tego, nie o domowej robocie..wiec te koszta to dolozylibyscie z 500 zeta i macie sekwencje a tutaj to juz niebo do ziemi, i niech nikt nie mowi ze bloss jest lepszy niz sekwencja...przykladowo, ja za swoja instalke dalem 2tys teraz powidzmy chce kupic bloss 400 zeta zaokrąglajac plus robocizna strojenie itd...nie wiem co jeszcze to sami policzcie...a za 3tys mialbym juz sekwencje do dwojego autka..wynik prosty...bez zabawy w zadne wynalazki. Spalanie w normie i moc w normie i jak przystało porzadnie na instalke sekwencyjna. pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puntkiem II przejechałem na gazie 120 kkm i tylko 1 rok od zamontowania iinstalki II gen., było dobrze. Później zaczęły się takie oto przyjemnostki:

- wypalił się zawór wydech 2 cyl.

- zaczęły się strzały w dolot

- rozpieprzyło obudowę filtra powietrza

- silnik zaczoł nierówno pracować na wolnych obr.

- "dziura" w obrotach taka, że były 750 i od razu > 2500, nic pośredniego

Najciekawsze , że żaden mechanik gazowy nie chciał tego zrobić, a Domański, który to montował, nie umiał.

I takim syfem bujałem się dość długo, aż założyłem BLOS'a i zaprawdę powiadam wam jest nieporównywalnie lepiej.

Zmierzona za pomocą stopera moc na kołach to 52 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, chcesz zeby przybyło 20km :shock: wolne żarty, tyle to naprawdę niexle trzebaby było się namęczyć z tuningiem jakimś ,a nie kupowac blossa za400zeta i masz +20km, mówie o nowej instalce II gen i autko sprawne technicznie , nie mówie o padakach bo takim to nawet bloss nie pomoże bez obrazy, nie ma się co jarać tym blosem według mnie, pytałem gazownika który mi zakładał gaz , on też kiedyś miał to cos, i wywałił, osiągi ze tak powiem nieproporcjonalnie małe do wielkości spalania (miał 1.8)...pozatym gaz mając wyższa temp spalania, bardzo niszczy silnik, więc tego rodzaju udoskonalenia majace za zadanie podawanie wiekszej ilości gazu , nie wiem czy dobrze służą, poprawcie mnie jesli się mylę, nie chce czytac żadnych stronek producentów itp które zachwalają ten produkt, nie zalezy mi tez na opini szalonych młodych gniewnychm, którzy daliby sobie odrąbać prawą dłoń, za 5 km więcej, ale czy warto, to kazdy chyba sam ma swoje osobiste zdanie, według mnie jesli chodzi bynajmniej o instalke II gen NIE!! a odnosnie gazu i PB, mówiłem, ze płynniej jeżdzi a nie , że jest mocniejsza, to tylko moze takie wrażenie i tyle, pozatym z tego co wiem na mikserze tez mozna odkrecic kurek gazu żeby podawał więcej...chyba ...więc gaźniki gazu okej ale moze lepiej do instalekstarszej generacji a w instalce gdzie mamy doczynienia z kompem lepiej nie kombinowac, a przykłady typu:"moj kumpel ma i jest zajefajnie, albo ja mam i inne stronki producentow itd, nieprzemawawiają do mnie...." Chcę miec mocnijesze autko zmieniam silnik,albo kupuje w wiekszym, sam gaz z natury jest czyms sztucznym wiec czemu jeszcze obciążać silnik dla 5 km które tylko pratycznie wyrównują stratu co do benzyny...

przeczytaj sobie najpierw zasade dzialania blosa,glownie chodzi o to ze masz wiekszy przeplyw powietrza ktory zostal duzo zmniejszony poprzez mikser i daje to duzo koni i nie mowie tu o dodatkowych kucach ktore ma normalne auto bez gazu,poprostu przywraca na benzynie te konie ktore uciekly poprzez zalozenie miksera, nie chodzi tu o to zeby byl lepszy na gazie,tylko zeby wrocila mu moc na benzynie. Moje beta ma fabrycznie 192 km,przez zalozenie instalki 2gen moc na benz spadla o jakies 15-20km czyli +- 170 km ,na gazie jakies 150-160km (i nie jest to kwestia regulacji), i tak ma kazde auto z 2-gen wjedz na hamownie to sie przekonasz ,nie testowales blosa to sie nie wypowiadaj w sposob negatywny na jego temat,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas jeśli masz zwężke na dolocie[tak jak na mikserze] to auto będzie słabsze a blos to likwiduje.dam ci przykład w rajdowym mitsubishi lancer masz założoną zwężkę 34mm a dlaczego? żeby auto nie przekraczało ok.280km jeśli tą zwężkę ściągnąć to moc skacze o kilkadziesiąt koni.

no i jak pijesz z kieliszka to nima mocy :? a jak ze szklanki to moc jest :mrgreen: :mrgreen: większy przelot :norty:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i racja z tym dolotem napwno skoro nie ma zwęzki więc nie ma żadnego ograniczenia, ale nie dodasz autku więcej mocy niż dała fabryka zwlaszcza, ze troche przez lata i tak straciło jak byś sprawdzil na hamowni, a to właśnie powiedziałem, że jedynie moze to przywrócić powiedzmy te utracone konie przez gaz jako sam w sobie, ze tak powiem :wink: ,a druga sprawa, czemu tego nie montuje się tak na codzień, lepiej zamiast włozyć kilka stów da instalki dolozyc do sekwencji i to juz jest niebo a ziemia sorki...no chyba ze mowa tylko i wylącznie o instalkach na srube starszego typu po prostu, ja mam II gen wiec wedlug mnie wrzucenie do mojej instalki blosa plus robocizna i dostrojenie, jest zupełnie nieopłacalne, skoro w tej cenie mogłbym miec sekwncje i zero strat również prawie i duzo mniej przy tym eksploatowany silnik, sory, ale wedlug mnie nie warto dla tych kilku koni, które i tak nie przewyższa osiągów dobrej zestrojonej sekwencji ani nie poprawią fabryki....pamiętajcie , że nasze auta przez te lata i tak jużstraciły trozkę mocy a większa ilosc spalnego gazu = bardziej eksploatowany silnik, jest to po prostu niezbyt zdrowe dla silnika na dłuższa metę i nie wmawiajcie mi, zetak nie jest bo przeciez nic w przyrodzie nie ma za darmo, większe spalanie i zuzywanie sie elementów silnika przy dluzszej eksploatacji, ale każdy ma swoje zdanie...i nikomu nie będe narzucał swojego...jesli kogos uraziłem to z góry przepraszam panowie..tylko po prostu pytalem o to w 3 zakladach od gazu z tego u Stefanowskiego w łodzi miedzy innymi, a jest to zakład który zna sie na rzeczy z wieloletnik doswiadczeniem i profesionalnym sprzetem skrupulatnie dobierający instalki pod każde autko z osobna po wczesniejszych badaniach na hamowni itd, i oni powiedzieli mniej wiecej to samo co ja wyzej...ale jak ktoś chcę sie w to bawić...kazdy ma prawo...i bardziej wierzę im i ludziom ktorzy montuja rozne instalki w roznych autach niz wykresom kryptoreklamom i plotkom w necie, czy też młodych gniewnych, pozdro...osobiście sie juz nie wypowiem w tym temacie bo nie mam nic do powiedzenia, jak chcecie do zakldajcie i szerokiej drogi :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam. To moze teraz ja sie pochwale :D Jestem posiadaczem E32 730A motor m30. Kupilem ja z instalka gazowa 1 generacji i to byl koszmar!!! Spalanie 30L miasto, Silnik na wolnych jak traktor w polu ,strzaly jak na dobrym westernie :D Wiec zaczalem dzialac :P Wywalilem palnik zalatwilem sprawna przeplywke i proba sil na benzynce-szok prawie zlamalem oparcie w fotelu :lol: Dalej zakup Blosa i parownik Pernumia ,montaz wszystkiego na wlasny rozum i doswiadczenie.Efekt-spalanie 16L miasto krotkie odcinki ,moc na benzynie taka sama jak bez instalki gazowej, a na gazie nie odczuwam roznicy,ale strzelic lubiala,wiec zkonstruowalem wymyslny wariator zaplonu ktory o kilka stopni przyspiesza zaplon podczas pracy na lpg i tylko przy uchylonej przepustnicy.Teraz jest miodek :D Benzyny nie uzywam nawet w zimie.A co do regulacji Blosa to mozna to zrobic samemu,majac tylko miernik cyfrowy i troche pojecia gdzie go podpiac :lol: Polecam montaz Blosa do prawie wszystkich autek! To dziala i jest ekonomiczne. I jeszcze jedno -nie oddajcie swoich BETEK do naprawy u byle kogo!!!! Ja nawet swojej kobiecie nie daje wkladac rak pod maske :mrgreen: :mrgreen: Pozdrawiam

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... norbitor Czy mógłbyś umieścić jakieś fotki jak zamontowałeś blos'a do silnika M30? Nie przerabiałeś dyszy w blos'ie? Przy obecnych cenach benzynki czeka mnioe powrót do gazu i już miałem przerabiać na "sekwencję" aż tu nagle pojawia się forumowicz norbitor, który w dodatku utrzymuje iż wyregulował blosa w silniczku m30. Słyszałem, że blos wyrabia się do 150KM. Mam nadzieję, że obalisz ten mit.
peace & love
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam instalke na śrube, rozklekotany przepływomierz i mam juz tego dosyc :x :wink: Norbitor napisz coś więcej o tym wariatorze, i daj jakieś fotki jak możesz, gdzie zamontowałeś tego blosa, pomiędzy przepłuwomierzem a przepustnicą? bo inaczej jakoś tego nie widze. 16l gazu w miescie i te osiągi to kusząca propozycja :D
http://img412.imageshack.us/img412/7442/niskamala0udjt7.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecuje ze dzisiaj beda fotki !! Ale niewiem jakiej jakosci bo nie mam cyfrowki :( Biore laptopa do garazu i kamere internetowa i z niej zrobie zdjecia.Co do wariatora zaplonu(jesli moge to tak nazwac) to jak wiadomo w silniku m30 nie ma mozliwosci regulacji mechanicznej kata wyprzedzenia! ,ale mozna to zrobic zmieniajac rezystancje czujnika temperatury silnika (ten od sterownika) .Mam to zrobione i dziala bez zazutu.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no smakowicie to wyglada ..ale jestem niedowiarkiem w przyrodzie nic nie ginie wiec jest sporo mocniejszy niz na zwykłej instalce i pali połowe mniej :shock: ... sam sie skusze pokaz zdjecia i opisz wszystko krok po kroku.. acha czy masz klape antystrzałową??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.