Skocz do zawartości

BMW E92 335i barberarot - SPRZEDANA


Poklados

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 575
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zapożyczyłem zdjęcia z facebooka od bimmer upgrades ze zmian w samochodzie :

 

1264691_204146533090225_2138177356_o.jpg

 

1272013_204146429756902_720022335_o.jpg

 

do tego jeszcze wymieniona została osłona w kierownicy bo poprzednia była trochę zmęczona

 

1262893_204146616423550_1265395842_o.jpg

 

także tyle, wszystkim którzy się wahają polecam wymianę CCC na CIC :)

 

Zmiana na duży plus :cool2: Teraz czekamy na m pakiet i soft close (ostatnio bardzo popularne)

 

dzięki :) co do soft close to właśnie miało wpaść przy okazji wymiany nawigacji, ale trochę ceną mnie zniechęciła, może powrócę do pomysłu po m-pakiecie

 

Dobra zmiana, CCC wyglada jak atari :)

 

mam takie samo zdanie, chcociaż ja bardziej ją porównywałem do Windowsa 98

 

Zmiana na plus :cool2:

 

dzięki :D

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile taka przyjemnosc kosztuje ? CCC -> CIC ?

 

Tez jestem ciekawy, ja juz kupilem auto z dolozona CIC i poprzedni wlasciciel mowil ze wszystko wyszlo go 3K$ trzy lata temu. Tylko ze on musial jeszcze dokupic deske i wykonczenie tunelu srodkowego bo auto wyjechalo z fabryki bez navi. A wszystkie potrzebne czesci kupil na polskim ebayu hehe

http://imageshack.us/a/img594/811/uu5a.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natknąłem się na wysyłanie cen na priv więc też tak robie :P poszło

 

Przy okazji :

 

chętnie poznałbym wasze zdanie bo sam nie moge dojść do żadnego wniosku, stąd tez odłozyłem tą sprawę i założyłem CIC

 

cały czas bije się z myślami co zrobić, przez zimę planuję skompletować m pakiet i na lato go pomalować, tylko teraz moj problem polega na tym ze boje sie ze nikt mi nie dobierze lakieru tak jakbym tego oczekiwal (już slylszalem opinię jednego lakiernika że jest to nietypowy kolor) , nawet maska jak dla mnie po zerwaniu folii delikatnie rozni sie od reszty samochodu, stad pomysl na to zeby zalozyc elementy m pakietowe najwyzej w roznych kolorach a samochod okleić - tylko teraz mieć świadomość, że ma się kolorowankę pod folią trochę średnie, co o tym myślicie? Może sprawa wgl nie warta zachodu i porzucić pomysł m pakietu bo wyjdzie z tego kupa?

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam nietypowy lakier ale jakoś udało się pomalować i różnicy w lakierze nie widzę pomiędzy tym co było na ori zderzakach a tym co jest na m pakietowych. Zawsze na plastikach odcień będzie się delikatnie różnił. Tak jest nawet w oryginalnym malowaniu. Co do różnicy w odcieniu maski to nie ma się czemu dziwić. Miałeś folię na niej przez dłuższy czas a na pozostałej części auta sobie słońce operowało poza tym myłeś auto więc lakier się trochę różni odcieniem. Pojeździsz trochę bez folii a maska się wyrówna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech pomalują auto zgodnie z kodem lakieru jeśli auto nie było wcześniej malowane. A potem zafunduj autu dobry detailing/korektę lakieru.

Lakier bedzie idealny ( pod warunkiem ze dobrze dobiorą/i dobrze pomalują ).

 

Ostatnio miałem przypadek, znajomemu pomalowali zderzaki pod kod lakieru i przyjechał tylko na wymianę. Kolor auta tez nietypowy. Po założeniu okazało sie ze różnica jest cholernie duża, szczególnie w słońcu. Widział ja każdy, nawet aparatem dało sie to uchwycić. Po korekcie lakieru wszystko jest cacy - nie odróżnisz malowanych zderzaków. :)

 

Poprostu pod wpływem eksploatacji ( słońce, warunki atmosferyczne, mycie, pył itp. ) powodują zmatowienie lakieru i rysowanie. Dlatego odcień sie minimalnie z czasem zmienia, po dobrej korekcie mozna uzyskać idealna strukturę lakieru czyli taka jak na świeżo malowanym elemencie.

 

Folia tez jest rozwiązaniem, ale wybór należy przedewszystkim do Ciebie :)

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wypowiedzi, przekonaliście mnie do tego rozmawiałem jeszcze z innym poleconym lakiernikiem, biorę się za kompletowanie m-pakietu.

 

Czeka mnie przegląd i zamierzam go robić w warsztacie u znajomego (dwukrotne złe doświadczenia z ASO), czy jest potrzebny jakiś dokładniejszy przegląd WEBASTO? Chciałbym aby system był w pełni sprawny w zimę :)

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znow spotkala mnie "Radosc z niejazdy"

 

Wczoraj wieczorem wracajac do domu wyskoczyla mi informacja o zbyt wysokiej temperaturze silnika, do domu mialem 500 m wiec jade dalej, sekunda i komunikat "Silnik przegrzany", wlaczyl sie tryb awaryjny, wylaczylem samochod zeby "ostudzic" (ale nie bylo czego studzic bo odpalil go po 1,5h postoju a przejechal raptem 2 km), zapalilem znow, ruszyl, wjezdzam na podworko historia sie powtorzyla. Zaprowadzilem do znajomego warsztatu, wszystkie czujniki sprawne, na komputerze blad 2E84 - pompa wody. Co wiecej po ustawieniu 28 stopni w srodku nie leci cieple powietrze z nawiewow.

 

Teraz mam problem bo nie mamy jak sprawdzic czy pompa jest sprawna, nie mamy programu z menu serwisowym, macie jakies pomysly? Moze to alternator? Jakis problem w elektryce? Powoli rece mi opadaja na ten samochod

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego jak to opisałeś i jaki błąd się pojawił to wygląda faktycznie jakby ci pompę wody szlak trafił.

Typowe objawy uszkodzonej pompy wody to:

- przegrzewanie silnika,

- szybko rosnąca temperatura płynu od momentu uruchomienia zimnego silnika (niestety w 335i jest tylko temp. oleju więc nie sugeruj się tym wskazaniem - ciecz chłodząca nagrzewa się dużo szybciej).

Jak walnie pompa to silnik chodzi bez chłodzenia także radziłbym nie jeździć takim autem może ci m.in wydmuchać uszczelkę spod głowicy.

Może też się zdarzyć, że termostat się nie otwiera na duży obieg (mi.in. brak ogrzewania) a ciecz chłodząca krąży w małym obiegu i silnik szybciej się nagrzewa. Z tego co opisałeś temperatura rośnie bardzo szybko co za tym idzie silnik pracuje bez żadnego chłodzenia więc stawiam na pompę. Trochę chaotycznie opisałem ale myślę, że w miarę jasno.

Edytowane przez kacpercio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

2E84 - to błąd elektrycznej pompy wody ale z grupy "communication".

 

Proponuje spróbować wywołać z poziomu programu serwisowego, procedurę uruchomienia pompy.

 

Sama pompa sterowana jest przez DME a patrząc na grupę błędu, wygląda na problem ze sterowaniem pompą a nie z samym zasilaniem pompy.

 

Profilaktycznie sprawdź bezpieczniki F02 (30A) oraz F07 (40A) w przedziale silnika.

 

Jeśli są w porządku i pompa nie uruchamia się z poziomu funkcji serwisowej, warto sprawdzić połączenie pomiędzy DME (X60007, pin 26) a pompą (X6035, pin 2) oraz pin 1 przy pompie. Ale pamiętaj, że pin 1 jest połączony "po drodze" z termostatem...

 

Ostatnim krokiem będzie wymiana samej pompy...

 

Powodzenia :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie padnieta pompa wody w 335 objawiala sie inaczej, od czasu do czasu sie "zacinala" tzn: mogles przejechac 30 lub 300km i pojawial sie zolty komunikat po ktorym w trybie natychmiastowym trzeba bylo sie zatrzymac, zgasic silnik, odpalic i jechac kolejne 30 lub 300km.

 

Na szczescie nowa pompa wody nie jest droga, 2 tys brutto chyba.

Jakby co takie pompy nowki posiada uzytkownik Gorik79 :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zaakceptować, że w 335i pompa wody jest częścią eksploatacyjną i jest do wymiany co 100 tys. km. U mnie pękła przy przebiegu 108 tys. km. W ASO mają już poprawione wersje (jak je oglądałem to wyeliminowali plastykowe elementy i zastąpili je metalowymi). Wymiana w ASO będzie kosztować 3,4 tys. zł (poprawiona pompa, termostat plus robocizna).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, jutro się okaże co dokładnie się stało więc będę informował, no cóż cały czas się przekonuję, że bmw nie jest tanim w eksploatacji autem :D

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.