Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U Ciebie to akurat rodzina się mogła jarać "TwinPower Turbo" a nie "Twin Turbo". ;) Tylko, że u Ciebie na osłonie silnika, o ile kojarzę, nie ma napisu TwinPower Turbo, więc nie wiem czym się jarali. :)
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ludzie doklejaja sobie znaczki M, to nie moga dolozyc czegos na pokrywie silnika? :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
U Ciebie to akurat rodzina się mogła jarać "TwinPower Turbo" a nie "Twin Turbo". ;) Tylko, że u Ciebie na osłonie silnika, o ile kojarzę, nie ma napisu TwinPower Turbo, więc nie wiem czym się jarali. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=D2MPoqqzwdY

http://www.youtube.com/watch?v=D2MPoqqzwdY

http://www.bmw.pl/_common/shared/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/engines/_img/4-cylinder-diesel-engine-0911.jpg

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeciez wszyscy wiemy, że laski leca na napisy na silniku :cool2: :mrgreen:

 

To taka marketingowa nazwa, w 520d i 530d jest pojedyńcze turbo o zmiennej geometrii, w 525d i 535d są dwa. Tak się nazywa, bo według speców od marketingu jest tak dobre, jak wcześniej podwójne turbo ;) Sprawdzalem temat, bo ostatnio mnie Bawaria Motors zaskoczyła jak umawiałem się na"serwis oleju 520d" to byla odpowiedź "to Pan ma ten silnik 2.0d z dwoma turbo, tak?" :D nie wiedzą co w autach serwisują, aż musialem sprawdzić czy bonusowego turbo nie wsadzili :wink:

Opublikowano
Mnie, wracajac do tematu, ostatnio szczeka opadla jak zobaczylem co potrafi X6 z tym silnikiem. Nie wiem czy byl po programie czy co ale grzmial, syczal i prychal jak jakis potwor. I tak tez jechal. W 550i musi byc jeszcze lepiej
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

Cały czas "uczę się" tego auta, ale ostatnio zaszalałem w ustawieniu SPORT i na sportowym trybie skrzyni. Niedziela rano, mały ruch na drodze, i rura.....to wszystko zaczęło się dziać tak szybko, że miałem wrażenie że zagina czasoprzestrzeń :) masakra jak to idzie!

Na długich łukach zawieszenie trzyma fenomenalnie. Gorzej na jakiś szybkich winklach, wtedy czuć że to waży swoje 2 tony i praw fizyki nie oszuka nawet xDrive. Wyrzuciłoby mnie na zewnątrz, gdybym wszedł w nie za szybko. Takie przynajmniej mam odczucia.

Opublikowano

F10 to wielka Locha, w łukach lepsze są "jedynki" i "trójki"

 

Monogramus zmieniał zawias, mówił ze lepiej chodzi teraz w łukach. Obnizył chyba o 20 mm.

Hmmmm
Opublikowano
Cały czas "uczę się" tego auta, ale ostatnio zaszalałem w ustawieniu SPORT i na sportowym trybie skrzyni. Niedziela rano, mały ruch na drodze, i rura.....to wszystko zaczęło się dziać tak szybko, że miałem wrażenie że zagina czasoprzestrzeń :) masakra jak to idzie!

 

W końcu ktoś pisze, że w f10 czuć przyspieszenie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma się co dziwić :lol:

 

Ehhh jakby mieć taki pas startowy codziennie na drodze do pracy, to można o 550i nawet myśleć :D u mnie jednak trochę inaczej taka codzienna jazda wygląda :cry2:

Opublikowano

Odpowiadając na pytanie zadane w temacie, to po miesiącu jazdy uważam, że warto.

Pod warunkiem akceptacji spalania na poziomie 14 litrów, a więc niezbyt dużych przebiegów, i koniecznie tylko używane auto, najlepiej jak najmniej, ale nigdy nowe. Ogromna utrata wartości dla nowego samochodu...

Opublikowano
Między rocznym a dwulatkiem jest od kilku do nawet i 10 tys. € różnicy. Ja wolę świeższe auto, mniejszy przebieg i wybrałem roczne. Zależy od tego, co ma dla Ciebie większą wartość.
Opublikowano

Dokładnie. Ani cenowej, ani wyposażeniowej. Jedno auto mi zaproponowali, i zupełnie nie w moim typie. Potem, na siłę chcieli mi wcisnąć 750xi....

Długo obserwowałem "rynek" w DE, tylko 535xi i 550xi. Korespondowałem z 5cioma dużymi dealerami w DE, przez prawie rok. No i w końcu trafiłem na egzemplarz, który zaspokoił moje oczekiwania :D

Trochę to trwało, ale nie spieszyło mi się. Ale miałem dość zawężone widełki odnośnie przebiegu: od 6000 do 9000 km, no i wyposażenie i kolory zew i wew też grały rolę. Ale 550i to z reguły auta z bardzo bogatym wyposażeniem. Chociaż ja chciałem coś specjalnego, no i mam :wink:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Od momentu kupna, przejechałem prawie 8000km i na "elektronicznym bagnecie" nie ubyło oleju ani trochę. Więc może z tym braniem oliwy to nie jest tak źle.
Opublikowano

Mały update!

Dziś zauważyłem, że ubyła mi jedna podziałka na skali pomiaru oleju. Czyli 0,2 litra na 8000km. W Hondzie musiałem dolać 2 litry przez ten czas :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pemek, zwolnij, zaraz nabijesz postów tyle co było sumarycznie w wątku o 520d :mrgreen: ;)

 

Przy tym przebiegu nie powinno zbytnio ubywać, jeśli nie jezdzisz z noga w podlodze 24/7 :) (jak my w 520d) :mrgreen: no nie mogłem się powstrzymać :D

Opublikowano
Raczej nie, bo nie ma sensu w Twoim przypadku dyskusja na dwa podstawowe tematy : czy jedzie??? i ile pali??? :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i nikt nie przyrównuje Twojego F10 do Fordów i Passatów :( nie ma z kim rozmawiać normalnie! Wieje nudą w tym temacie :mrgreen:
Opublikowano

Wiadomo, że nie jedzie, pali dużo, a na pewno więcej niż podaje właściciel.

Do Passatów? przecież to nie ma co porównywać.

 

images?q=tbn:ANd9GcQJ3J5dWMhQe55U_NHilQpGxJIl9DEsBNjr3i2AER-WPLXOQLnFzQ

 

;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.