Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To co piszę to wiadomość z drugiej ręki, no ale jeżeli już mnie wywołano do tablicy to :

W odpowiedzi na moje pytanie ze str.11 viewtopic.php?f=103&t=270565 osoby które się ze mną kontaktowały (a którym jeszcze raz dziękuję ) nie skarżyły się na podzespoły auta tylko na pracę 2 tunerów ( podejście do klienta, montaż osprzętu, i działanie programu. Otrzymałem odp. typu tuner x to ..... i nie polecam, ale też pełne i merytoryczne.

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Cześć,

 

Czy są tu jacyś ludzie, którzy mają u siebie zchipowane auto i jeżdżą nim już przez jakiś dłuższy czas ?

Interesuje mnie na ile chipowanie nowych BMW to jakieś ryzyko i czy komuś coś walnęło. Np. przeniesienie napędu w XDRIVE, skrzynia, DPF itp....

Konkretnie chodzi mi o auto F10 535xd podniesione do okolic 400-420 KM.

Oczywiście nie planuję wyścigów na torze, tylko czasem dla smaczku i czasem pocisnąć na autostradzie na chwilę.

 

Dzięki i pozdrawiam,

Michał

 

W N57 lecą panewki główne. Motor nie wytrzymuje zmian oleju co 30tys km nawet na seryjnym programie.

Xdrive psuje się również w serii, często przez niewiedze użytkowników - niespójne ciśnienie w kołach itp

Skrzynia raczej daje rade od kilku miesięcy wytrzymuje 920Nm w F11.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Hej, jakie macie wyniki w swoich zchipowanych wozach F10 535xd ?

Chodzi mi o te, które są podciągnięte do okolic +/- 400 hp bez usuwania DPF.

 

licznikowe [km/h]

0-100 ?

80-120 ?

100-200 ?

Ważne, przy jakiej temperaturze zewnętrznej osiągnęliście te wyniki.

 

I drugie pytanie: czy ktoś z Was ma może tak, że po 2-3 runach 100-200 [km/h] auto wam na kilka minut poważnie traci moc ?

Nie wiem, jakaś temperatura się podnosi do tego stopnia i jakieś zabezpieczenia włączają czy coś ?

Mam na myśli program na trochę poniżej 400 hp.

Ale bez przesady, przed programem mogłem jechać 260km/h przez kilka godzin i nic !

 

Pozdrawiam,

Zorad

Opublikowano

Witaj,

 

W moim mniemaniu nie wszystkie limitery zostały znalezione/wyedytowane przez tunera. Osobiście obstawiam limiter w funkcji temperatury oleju, ale z pewnością bardziej doświadczeni powiedzą coś więcej. Gdyby traciło przy jeździe z wysoką prędkością po autostradzie to obstawiałbym limiter w funkcji EGT.

Opublikowano

Wskaźnik temp. oleju ani drgnął przez ten cały czas. Jeśli nawet EGT, to co, czy należy go przestawić ? Na ile ? Przecież tam jest DPF ?

Na ile go przestawić, skoro przy 2 sprintach 100-200 już to wszystko siada. A co dopiero jechać 260 ... A przecież 260 jedzie się ze standardowym programem.

Opublikowano
Nie jestem pewien jaka jest zależność wskazanie na desce vs odczyt ECU jeśli chodzi o olej. Kiedyś np. VW miały tak, że dla zakresu 75-100 st.C temperatury cieczy wskazówka stała w pionie... A jak dobrze pamiętam tą mapę to już przy zaledwie dwustopniowej różnicy temperatury oleju była różnica w dawce. Ale nie chcę w błąd wprowadzić ;) Ciężko żeby przy kilku rozpędzaniach EGT było tak wysokie, bo jednak pomiędzy jest faza hamowania (chłodzenia), do tego 100-200 to w takim aucie 10s, bez przesady żeby się tak dogrzał.
Opublikowano

Pardon bo nowy jestem ale czy jest w eFkach wskaźnik temperatury oleju?

Bo temperatura cieczy chłodzącej ma się słabo do temperatury oleju.

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

Opublikowano
jesli chodzi o wskazniki to tak jak mowisz linearyzacja byla poprostu skopana ale istnieje mozliwosc poprawy tego . jesli chodzi o soft to moze byc masa rzeczy nie tak , tak naprawde bez sprawdzenia w srodku to taka zgadywanka .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

do 260 na seryjnym dochodzi ale pod innym obciążeniem, może wszystko jest ok, masz zabezpieczenia termiczne któe działają, a wkład filtra tak szybko nie oddaje ciepła i poprostu wszystko puchnie, chcesz cieszyć się pełnią mocy to zainstaluj IC wagnera oraz wywal filtr

 

zmodyfikowane seryjne diesle sa od tego by sobie przycisnąć a nie cisnąć..

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

GC-S rozumiem, że wersja 204PS wychodzi podobnie po sofcie co i 245PS ?

 

Niezły przyrost.. ponad 100 PS & NM. Właścicielowi pewnie się oczy zaswiecily :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale to 3 litry...

Na dwóch tak nie pójdzie. Z drugiej strony jeśli 2.0 ma seryjnie 190KM i 400Nm to 3.0 powinno bez problemu ~300KM i 600Nm już w serii mieć.

Najlepsze to to że prędkość max. się zmniejszyła :)

 

W f34 też temp. oleju na desce

 

Sent with handy.

Opublikowano

Hej,

 

Aplikacja Carly for BMW ma opcję odczytywania parametrów w czasie jazdy, włącznie z np. momentem w Nm.

Czy to jest wiarygodne wskazanie ? Gdzie i w jaki sposób następuje przeliczenie na jednostkę Nm. Przecież to jest chyba tylko teoretyczna wartość ? A skoro teoretyczna, to na ile może się różnić od rzeczywistej ?

 

Pozdr.

Zorad

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW F11 535D - STAGE x - 486KM

6448b23b33f64.jpg

7b9f0eaa05a7a.jpg

 

BMW F30 320d 190KM B47 - 229KM

 

1f18a2486ae04.jpg

d5de25b5cff2a.jpg

 

 

BMW F30 330d 258KM STAGE 2 - 370KM

 

376ef3ca04c76.jpg

17da29bfc1d7c.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

z opisu pod avatarem wnoszę, że to Twoje auto :cool2:

 

w sumie to nie tyle moc, co moment obrotowy który pewnie daje w du.ę skrzyni

Opublikowano
Jest jakakolwiek nadzieja na to, że w najbliższym czasie DME 8.4.0/8.6.0 będzie programowalne ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.