Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś może montował do 520-stki szpere? I czy to ma sens? Nie chodzi mi o drift tylko często zdarza się ,że jeżdżę pisakowymi drogami i samochód po prostu się zakopuje.. a wyjechać z jednym kołem które kręci się jak oszalałe nie ma opcji, nawet w zile łatwiej wyjechać ze śniegu ja oba koła ciągną a nie to co ma lżej… Czy silnik wg. Odczuje to ,że jest szpera czy nie? Bo stawiam ,że spalanie się nie zmieni.. czy żyje w błędzie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam szpere 25% orginalnie montowana.Po za tym że zimą trzeba bardziej uważać na zakrętach,nie widze innych minusów.Dużo łatwiej wyjechać z zaspy i grząskiego terenu.Szpera nijak się ma do spalania.Ogólnie polecam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ja w jesieni wpakowałem się przodem w "rów" i prawe tylnie koło się oparło mocno o ziemie, prawe przednie wisiało w dole... a lewe tylnie się uniosło i kreciło się jak głupie :/ gdyby była szpera , wyjechałbym no ale cóż :D czeakłem prawie 2h na kumpli zanim do mnie dotarli... A jakieś parametry co do dyfru? Ze swojego nie mogę nic odczytać bo wszystkie tabliczki zanikły.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

też mam oryginalną szperę i też polecam, i tak jak kolega piotr520 pisze w zimie trzeba na zakrętach uwarzać bo tyłek lubi tańczyć

 

Edit

 

Szukaj szpery z przełożeniem 3.46

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z numerem to niech ktoś potwierdzi jeszcze, ale raczej taki ma być ;)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

 

Masz tu wykaz modeli i typów silników sprawdź jakie dyfry były montowane do twojego modelu

 

A co do szpery to u mnie też jest ta z fabrycznym 25% tak jak koledzy pisali na śliskim na zakrętach trzeba uważać , i przy wymianie oleju mówili że do dyferencjałów ze szperą jakiś inny olej trzeba wlewać

Opublikowano
jakbyś olej wymieniał to do seryjnej szpery 75w140, do zwykłego mostu czy elektro lejesz 75w90 i GL5 najlepiej

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

i podstawowa informacja, w 520 mogła być i pewnie jest tylna belka starego typu, bo w nowszych e34 i większych pojemnościach jest inna belka z tyłu i co za tym idzie inny dyfer!!

musisz sprawdzić jaką belkę masz u siebie i odpowiednią szperę dobrać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

belkę prawdopodobnie masz taką

 

http://img1.sprzedajemy.pl/540x405_bmw-serii-e-belka-tylna-5576436.jpg

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
też mam oryginalną szperę i też polecam, i tak jak kolega piotr520 pisze w zimie trzeba na zakrętach uwarzać bo tyłek lubi tańczyć

 

Edit

 

Szukaj szpery z przełożeniem 3.46

 

 

Albo każdy zakręt brać bokiem, żeby nie mieć niespodzianki :mrgreen:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
też chciałbym mieć fabryczną szpere ;( : )

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

Opublikowano
bez utraty v-maxa, bez zmiany czasu do setki i bez większego spalania :D

Czas do setki Ci się znacznie poprawi :cool2:

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.