Skocz do zawartości

BMW 5 GT / F 10 ?


keystone69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam planuję zakupić BMW 5 ale zastanawiam się czy wybrać F07 czy F10 ?

Lubię duże przestronne i wygodne auta i jak mam zainwestować kilkadziesiąt tys. w auto to chciałby nim z 3 lata co najmniej jeździć

Silnik 3,0 czy 3,5 ? Podoba mi się jak 3,5 ma 2 wyloty z tyłu a do tego oglądając ogłoszenia w europejskich stronach zauważyłem że 3,5 mają od razu bogatsze wyposażenia ?

Jaki typ silnika wybrać najlepiej bo pewnie jak w innych autach występują 2 lub 3 typy silników i w jednych pada dana część w innym znowu są inne wady

Gdzie najlepiej jechać szukać takiego auta w Europie ?

Proszę o wypowiedzi w moim temacie gdyż sam nie znam się aż tak bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 147
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie jestem świeżakiem na forum więc nie wszystko jeszcze wiem jak pisać jak rozwijać wątki a nie mam aż tyle czasu żeby sobie posiedzieć poczytać. Wracając do mojego tematu podoba mi się osobiście bardziej BMW FO7 535 GT pytałem w serwisie o różnice i które auto według nich jest lepsze...tu oczywiście zdania były podzielone ale jednak w większości polecają F10. Cena auta w Polsce w roczniku 2010 waha się ok 200 tys. zł ale auto sprowadzone z Europy i dodatkowo z zrobionym przeglądem jako auto ciężarowe dodatkowo jako firma mam nip europejski to koszty sprowadzenia zarejestrowania myślę że spadły by o ok 50-60 tys. Proszę o poradę w tej kwestii jaką wiedzę posiadacie na temat mojej wypowiedzi i wiedzy która została mi przekazana przez kilka osób
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak już omijałeś lekcje jezyka Polskiego w szkole, to chociaż wstaw tekst do worda, który sam poprawi wiekszość błędów.

 

Nie kombinuj z ciezarowymi itp. US cie zje, ma na to 5 lat. Bedziesz musiał zapłacić VAT zaległy + odsetki + kare

Hmmmm
Odnośnik do komentarza