Skocz do zawartości

BMW e46 320d WYBILO olej korkiem wlewu auto zgaslo POMOCY


voronix

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, dzis jadac na zakupy stalo sie cos dziwnego przy redukcji biegu z 4 na 2 auto szarpnelo po czym wkosyczly obroty na odcine jakies 3-4 sec nagle opadlo do normalnosci cos strzelilo zasmierdzialo i auto zgaslo nie chce odpalic kreci kreci ale nie lapie wiec otwieram maske patrze a tam pelno oleju na masec od dolu i na plastikowych pokrywach wybilo wlewm oleju, sprawdzialem stan oleju jest prawo na 0 co moze byc przyczyna takiego zachowania? gdzie szukac pomocy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:|

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inpa pokazala takie bledy :

8 glow device (bylo juz przed tym zajsciem i auto jezdzilo normalnie)

101 boost controll (pokazal sie blad dzis rano po calym zajsciu po skasowaniu nie wyskoczyl ponownie)

47 speed (rpm) sensor crankshaft (podobnie po calym zajsciu po skasowaniu nie pokazal sie ponownie_

46 speed (rpm) injection pump (in pumpe nich extra zu tauschen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mateusz88 nie zostałeś pominięty :norty:

Widzę że nikt mądrzejszy nic nie radzi, to ja bym przez korek wlewu oleju sprawdził czy obraca się wałek przy prubie rozruchu. Jeśli tak to by znaczyło że wał jest cały i podejrzewałbym jakieś problemy z rozrządem np przeskoczył na którymś z wałów albo na pompie albo pompa się rozsypała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mateusz88 nie zostałeś pominięty :norty:

Widzę że nikt mądrzejszy nic nie radzi, to ja bym przez korek wlewu oleju sprawdził czy obraca się wałek przy prubie rozruchu. Jeśli tak to by znaczyło że wał jest cały i podejrzewałbym jakieś problemy z rozrządem np przeskoczył na którymś z wałów albo na pompie albo pompa się rozsypała

 

Święta prawda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie po pierwsze kto redukuje Z 4 biegu na 2 ?? Jak to terror dla silnika. Zaciągnij do dobrego mechanika to będziesz wiedział co się stało. Ciężko jest wytypować usterkę bez oględzin. Na początku sprawdź czy łańcuch nie przeskoczył. Przy takim szarpnięciu jak redukcja z 4 na 2 bieg to bardzo możliwe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany auto postalo w garazu przez weekend i odpalilo, natomiast mechanik powiedzial po diagnostycekomp ze trzeba pilnie sprawdzic wtryski oraz wentylator poniewaz moze sie przegrzac, hmm bledy mialem od dawna auto trzymalo temperature na kompie pokazywal cos ok 90 stopni +- i kreska w pionie wiec nie wiem czy brac jego slowa na powaznie czy poprostu chce zarobic? z wtryskami powiedzial ze przez ten blad trzeb je sprawdzic ale auto super sie zbiera rowno pracuje i nie wiem co o tym myslec

chodzi mu o blad 47 z tego zdjecia

http://imageshack.us/photo/my-images/856/crashi.jpg/

 

ii o blad 116 z tego zdjecia

http://imageshack.us/photo/my-images/812/crash2t.jpg/

 

 

co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błędy:

- układ grzania świec żarowych - zwarcie

- niedoładowanie, tj za mało powietrza - elektrozawór turbo i cały bałagan odzyskiwania mocy.

- czujnik GMP (impulsów walu korbowego) - zobacz w jakich obrotach wychwycił go sterownik.

- czujnik impulsów obrotów pompy wtryskowej - zwarcie

- przekaźnik sprężarki klimy - zwarcie, albo tryb bezpieczeństwa przed uszkodzeniem sprężarki - za mało czynnika klimy.

 

Spróbuj wykasować błędy i sprawdź czy po odpaleniu któryś z nich wróci. Wygląda na to, że jeśli auto odpaliło to musiałeś wykasować błędy GMP i VP44 bo teoretycznie nie jest możliwe uruchomienie silnika z tymi błędami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy faktycznie obroty skoczyły do takiej wartości?? Bo jeśli tak to masz przyczynę wysadzenia oleju - za wysokie ciśnienie. Pozostały świece i możesz sprawdzić czy faktycznie są zjarane ---> viewtopic.php?f=69&t=97746

 

Wentylator?? Nic tam takiego nie widziałem. Zapewne błąd "ELECTRIC FAN"?? Albo odpięta wtyczka, albo uszkodzony sterownik wentylatora. Jak będziesz wymieniał to TYLKO od diesla!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.