Skocz do zawartości

voronix

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw E39 540i 1999 M Pakiet

Osiągnięcia voronix

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Siema, robiłem regeneracje vanosow 2szt 800zł + wymiana slizgów oraz napinacza-profilaktycznie (łancuch i cały rozrzad był robiony 70 tkm wczesniej w Niemcowni) przed regeneracja vanosów slyszałem je w środku auta przy odpalonym radiu natomiast po regeneracji fakt są slyszalne natomiast przy otwartej masce i trzeba sie wsluchac w ten specyficzny dzwiek zeby go wylapac. Czy warto ? moim zdaniem tak za wszystko zapłaciłem 3000zł :twisted:
  2. Turbo zregerowane lalo z 2 stron dlatego te skoki obrotow odma wymieniona i wyczyszony egr + wszystkie wezyki koszt 2100zl mam nadzieje ze teraz bedzie jezdzil bez problemowo
  3. No i dzisiaj podobna sytuacja spokojna jazda ok 2.5 tys obrotow nagle auto wskakuje na 4 tys i idzie wyzej sciagnalem noge z gazu auto dalej idzie wyzej dochodzi do 5 zaczyna kopcic na szaro po czym zaczalem go dlawic tzn hamowac mimo tego on dalej lecial w gore po tym jak puszczalem noge z hamulca, zdlawilem go na 5 biegu do 1500 obrotow i sie uspokoil redukcja na 3 bieg i jedzie normalnie, o co chodzi juz nie mam sily do tego auta
  4. No i dzisiaj podobna sytuacja spokojna jazda ok 2.5 tys obrotow nagle auto wskakuje na 4 tys i idzie wyzej sciagnalem noge z gazu auto dalej idzie wyzej dochodzi do 5 zaczyna kopcic na szaro po czym zaczalem go dlawic tzn hamowac mimo tego on dalej lecial w gore po tym jak puszczalem noge z hamulca, zdlawilem go na 5 biegu do 1500 obrotow i sie uspokoil redukcja na 3 bieg i jedzie normalnie, o co chodzi juz nie mam sily do tego auta
  5. Odmy nie wymienilem, jest tak jakby cichy zgrzyt trzea sie wsluchac zeby to uslyszec i plynu minimalnie ubylo od ostatniego dolania poniewaz bylo go za duzo, teraz trzyma sie na normalnym poziomie
  6. No tak tylko te bledy ze swiecami i turbo doladowaniem wyskoczyly pare dni temu, jakiegos mega spadku mocy nie ma martwi mnie tylko czasem bialy kolr spalin i to ze autem rzuca przy odpalaniu i gaszeniu
  7. Siema, od wczoraj zauwazylem ze auto podczas ruszania na 1 prz 3 tys wyrzuca kleby bialego/szarego dymu nie jest to za kazdym razem ale czesto bledy z kompa no iprzy odpalaniu/gaszeniu strasznie rzuca buda auta http://imageshack.us/photo/my-images/27/test2kc.jpg/ jakies rozwiazania?
  8. tak zredukowalem bieg z 4 na 2 przy 130 km/h i obroty wskoczylyna 5-6 tys ten electric fan sie pojawia i mowisz ze trzeba to wymienic? wentylator chlodnicy? a ten blad 116 realy air conditioning jak sie tego pozbyc?
  9. tak wykasowalem je i auto odpalilo wracaja 2 bledy 116 z wentylatorem i glow device 8 a te 2 bledy o ktorych mowisz wyskoczyly przy obrotach 5710 skasowalem i auto odpalilo, zostaly te 2 bledy i nie wiem czy to cos powaznego
  10. Problem rozwiazany auto postalo w garazu przez weekend i odpalilo, natomiast mechanik powiedzial po diagnostycekomp ze trzeba pilnie sprawdzic wtryski oraz wentylator poniewaz moze sie przegrzac, hmm bledy mialem od dawna auto trzymalo temperature na kompie pokazywal cos ok 90 stopni +- i kreska w pionie wiec nie wiem czy brac jego slowa na powaznie czy poprostu chce zarobic? z wtryskami powiedzial ze przez ten blad trzeb je sprawdzic ale auto super sie zbiera rowno pracuje i nie wiem co o tym myslec chodzi mu o blad 47 z tego zdjecia http://imageshack.us/photo/my-images/856/crashi.jpg/ ii o blad 116 z tego zdjecia http://imageshack.us/photo/my-images/812/crash2t.jpg/ co o tym myslicie?
  11. tak wiem... caly czas jezdzilem turbobenzyna i przyzwyczajenie, dlatego wiem ze teraz bedzie mnie to kosztowalo a nawyki trzeba zmieniac :P
  12. nie bo padl aku te 2 ostatenie bledy sa dlatego ze byla redukcja z 4 na 2 auto wskoczylo na 6 tys obrtow i pewnie dlatego
  13. Inpa pokazala takie bledy : 8 glow device (bylo juz przed tym zajsciem i auto jezdzilo normalnie) 101 boost controll (pokazal sie blad dzis rano po calym zajsciu po skasowaniu nie wyskoczyl ponownie) 47 speed (rpm) sensor crankshaft (podobnie po calym zajsciu po skasowaniu nie pokazal sie ponownie_ 46 speed (rpm) injection pump (in pumpe nich extra zu tauschen)
  14. O matko... pierwszy moj diesle kupiony jakis 2 tyg temu i juz takie jazdy:/
  15. jakie sa koszta naprawy walu? i jak sprawdzic czy to faktycznie wal?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.