Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Fabrycznie na 100% miał, podałem link do twojego kolektora wyżej.
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Fabrycznie na 100% miał, podałem link do twojego kolektora wyżej.

No to ładnie :shock: ! Czy ktoś może gdzieś sprawdzić i napisać w końcu w jakich szeregotypach i latach montowane są bądź nie te klapki bo to już się robi jakaś kołomyja! :mad2:

"Ma na wyposażeniu S200A więc i klapki też." To mamy po tym rozpoznawać?

Opublikowano
KRUK sorry ale się tylko dopytywałem, a nie był to zarzut z mojej strony :D
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Czy fakt wystepowania tych klapek lub ich brak mozna stwierdzic po nr VIN ? Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc

BMW X5 E53 3.0d 2006 rok VIN WBAFB71020LX74872

 

W warsztacie powiedzieli mi, że kolektor jest do wymiany bo najprawdopodobniej te nieszczesne klapki szlak juz trafia i dlatego wali olejem. Wiec czytajac wasze posty już nie wiem czy mam te klapki w kolektorze czy nie. Tym bardziej że nowy kolektor czeka juz w domu na mój powrót. I to kolektor wlasnie z klapkami

 

 

Ale ci wcisneli kit bo chca cie skroic na KASE :mlotek:

W tym roczniku to na 100% niema juz klapek.

Jak juz to mozesz miec DPF. tylko.

 

 

No cóż. Kolektor tak czy siak tydzien temu zostal kupiony. Sprawdziłem w sklepie internetowym bmw po nr VIN i ten który zakupiłem jest do mojego modelu wiec czy ma te cholerne klapki czy nie to juz nie ma znaczenia. Po wymianie dam znać jak jest naprawdę bo jak widzę z waszych postów to tak na 100% nie wiadomo. Są czy ich nie ma

 

Kolektor wymieniłem kilka miesięcy temu. Klapki oczywiście są. Jak obejrzałem stary to rzeczywiście klapki były wyraźnie dobite i dlatego na zewnątrz wydostawała się mgiełka olejowa co skutkowało plamą czystego oleju pod samochodem po nocnym postoju. Teraz wszystko jest ok i spokój na następne 200 ts. km.

Także gadki typu "kit ci wcisneli bo w tym roczniku na 100% nie ma" okazały się nieprawdą. Ja mam jedną zasadę - nie znam się, nie wypowiadam się

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam podłącze się WBAFB72070LX23673 czy u mnie są klapki w kolektorze pzdr i dzięki

 

proszę jeszcze napisać jakie są objawy urwanej klapki ??

Opublikowano
witam ponownie proszę o poradę mianowicie czy to w tym miejscu co zaznaczyłem na foto powinny być te nieszczęsne klapki kolektora ?? proszę o krótką odpowiedz tak albo nie Screenshot_2016_08_24_17_57_09.png
Opublikowano
@michal8a nie masz klapek, masz szczęście, że te 2006 to rocznik modelowy nie produkcji. Bo "zaleta" tych rzeczywiście z 2006 jest taka, że mają DPF i tym samym klapki. Chciało się mieć jak najmłodsze E53 z ostatniego roku produkcji to teraz pozdrawiają te ciut starsze fabrycznie bez klapek i chwasta :D
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Chyba nikt tego nie zauważył, że po wpisaniu VIN'u w realoem czy bmwstore, zawsze są dwa kolektory, dla tych bez DPF i bez klapek i dla tych z DPF z klapkami. Także przez realoem nie dowiecie się czy macie klapki, czy nie, to Wam tylko pokazuje co możecie mieć w zależności od tego co wyjdzie po rozkodowaniu VIN'u, nie mówi Wam konkretnie o Waszym samochodzie, co macie na wyposażeniu, czy są klapki, DPF itd. Tam się wpisuje VIN tylko żeby znaleźć dokładny model, wersje samochodu i pasujące części, żeby nie musieć robić tego ręcznie, ale pokazuje wszystkie możliwe dostępne części do tej wersji a nie do konkretnego samochodu, a do pokazania co konkretnie jest w samochodzie rozkodowuje się VIN.

 

@Lowiec, według VIN'u nie masz DPF'a, więc i nie masz klapek, bo tak jak pokazuje realoem do poliftów bez DPF jest kolektor bez klapek, czyli to: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB71-EUR-01-2005-E53-BMW-X5_30d&diagId=11_3651, a dla tych z DPF jest z klapkami czyli to: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB71-EUR-01-2005-E53-BMW-X5_30d&diagId=11_3652 i obie te wersje są z Twojego VIN'u pokazane w realoem mimo, że Ciebie ta druga opcja z klapkami nie dotyczy, ja też tak mam i każdy tak ma, tak jak napisałem pare linijek wyżej.

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano

Myślałem, że jeśli wskazuje po vinie części to wskazuje je jednoznacznie. Ostatnio "w pakiecie startowym" wymieniałem odmę, kupiłem część wg realoem a okazało się, że jest inna i warsztat zamawiał. Sam serwisant był zdziwiony.

Dzięki za info o braku klapek...mogę jeździć:)

Opublikowano
@michal8a nie masz klapek, masz szczęście, że te 2006 to rocznik modelowy nie produkcji. Bo "zaleta" tych rzeczywiście z 2006 jest taka, że mają DPF i tym samym klapki. Chciało się mieć jak najmłodsze E53 z ostatniego roku produkcji to teraz pozdrawiają te ciut starsze fabrycznie bez klapek i chwasta :D

 

 

teraz nie kumam ocb piszeż że mam szczęście bo nie mam klapek , a zaraz pod koniec piszesz " Chciało się mieć jak najmłodsze E53 z ostatniego roku produkcji to teraz pozdrawiają te ciut starsze fabrycznie bez klapek i chwasta" i teraz już nie kumam o co ci chodzi. :mad2:

Opublikowano

@michal8a, Wyjaśniam

Najpierw napisałem, że nie masz samochodu wyprodukowanego w 2006 tylko w 2005 mimo, że tak sobie napisałeś w profilu, ale jest to rocznik modelowy więc w porządku. Następnie, że te z datą produkcji a nie rokiem modelowym 2006 mają DPF więc i klapki. I takich właśnie dotyczy ostatnie zdanie, ogółu najmłodszych E53 wyprodukowanych w ostatnim roku produkcji czyli 2006 i ich posiadaczy co tak koniecznie właśnie taką chcieli mieć, czyli Ciebie to nie dotyczy... Mam nadzieję, że teraz wszystko zrozumiałe.

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
@michal8a, Wyjaśniam

Najpierw napisałem, że nie masz samochodu wyprodukowanego w 2006 tylko w 2005 mimo, że tak sobie napisałeś w profilu, ale jest to rocznik modelowy więc w porządku. Następnie, że te z datą produkcji a nie rokiem modelowym 2006 mają DPF więc i klapki. I takich właśnie dotyczy ostatnie zdanie, ogółu najmłodszych E53 wyprodukowanych w ostatnim roku produkcji czyli 2006 i ich posiadaczy co tak koniecznie właśnie taką chcieli mieć, czyli Ciebie to nie dotyczy... Mam nadzieję, że teraz wszystko zrozumiałe.

 

 

w dowodzie rejestracyjnym mam 2006 haha :8) :roll: no nic wszystko jasne dziękuje za wyjaśnienie pzdr :P

Opublikowano
Też mam w dowodzie co innego. Często biorą za rok produkcji datę pierwszej rejestracji. No i te roczniki modelowe. Dobra sprawa przy odsprzedaży czy coś, ale VIN'u nie oszukasz. Możesz sam rozkodować VIN wpisując w dekoder VIN'u http://bimmer.work/ 7 ostatnich znaków swojego VIN'u, i zobaczyć jaki masz tam rok produkcji :wink:
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
  • 2 lata później...
Opublikowano

Przeczytałem 3 strony tego tematu i zgłupiałem...mam...nie mam..


Ktoś mi odpowie czy w moim są czy nie?



BMW e53 2005r. 3.0d 218 km


WBAFB71010LX35612


z góry wielkie fenks :handshake:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Powiedzcie mi jedną rzecz.. jeżeli ktoś ma oryginalnie kolektor z klapkami, ale że tak powiem nie używa DPF-a to nie najbardziej prostym wyjściem jest założenie kolektora 11617800586 TC lub 11617789288 TC bez klapek i mieć problem z głowy? teoretycznie te kolektory są bezawaryjne - musi być tylko szczelny
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja mam z 05.2005 roku i też klapek brak.Prawdopodobnie klapki występowały tylko w automatach ja mam manuala.

 

Ja mam 3.0d z 2005 roku ze skrzynią automatyczną - klapek brak.

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.