Skocz do zawartości

MarioMauro

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0 d 2006 r.
  • Lokalizacja
    3city

Osiągnięcia MarioMauro

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ale ci wcisneli kit bo chca cie skroic na KASE :mlotek: W tym roczniku to na 100% niema juz klapek. Jak juz to mozesz miec DPF. tylko. No cóż. Kolektor tak czy siak tydzien temu zostal kupiony. Sprawdziłem w sklepie internetowym bmw po nr VIN i ten który zakupiłem jest do mojego modelu wiec czy ma te cholerne klapki czy nie to juz nie ma znaczenia. Po wymianie dam znać jak jest naprawdę bo jak widzę z waszych postów to tak na 100% nie wiadomo. Są czy ich nie ma Kolektor wymieniłem kilka miesięcy temu. Klapki oczywiście są. Jak obejrzałem stary to rzeczywiście klapki były wyraźnie dobite i dlatego na zewnątrz wydostawała się mgiełka olejowa co skutkowało plamą czystego oleju pod samochodem po nocnym postoju. Teraz wszystko jest ok i spokój na następne 200 ts. km. Także gadki typu "kit ci wcisneli bo w tym roczniku na 100% nie ma" okazały się nieprawdą. Ja mam jedną zasadę - nie znam się, nie wypowiadam się
  2. Ale ci wcisneli kit bo chca cie skroic na KASE :mlotek: W tym roczniku to na 100% niema juz klapek. Jak juz to mozesz miec DPF. tylko. No cóż. Kolektor tak czy siak tydzien temu zostal kupiony. Sprawdziłem w sklepie internetowym bmw po nr VIN i ten który zakupiłem jest do mojego modelu wiec czy ma te cholerne klapki czy nie to juz nie ma znaczenia. Po wymianie dam znać jak jest naprawdę bo jak widzę z waszych postów to tak na 100% nie wiadomo. Są czy ich nie ma
  3. Czy fakt wystepowania tych klapek lub ich brak mozna stwierdzic po nr VIN ? Jeśli tak to bardzo proszę o pomoc BMW X5 E53 3.0d 2006 rok VIN WBAFB71020LX74872 W warsztacie powiedzieli mi, że kolektor jest do wymiany bo najprawdopodobniej te nieszczesne klapki szlak juz trafia i dlatego wali olejem. Wiec czytajac wasze posty już nie wiem czy mam te klapki w kolektorze czy nie. Tym bardziej że nowy kolektor czeka juz w domu na mój powrót. I to kolektor wlasnie z klapkami
  4. no i wszystko jasne. Wrocilem do domu, kupilem iPoda, podlaczylem i jest extra. Nie potrzebuje juz zmieniarki. Po podlaczeniu na wyswietlaczu iPoda pojawia sie znaczek BMW, sterowanie z navi jak i z kierownicy. Tracki wyswietlaja sie na navi i na wyswietlaczu na liczniku. I o to chodzilo. Jak dla mnie bomba
  5. no i chyba wiem o co chodzi z tymi dwoma rodzajami oznaczeń. X - to skrzynia montowana w X-ach z napędem na dwie osie (posiada metalową miskę dla zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas jazdy w tzw. terenie). Z - montowana w X-ach z napędem na jedną oś (miska z tworzywa sztucznego - plastikowa. Tu producent nie przewidywał, iż ewentualny użytkownik będzie jeździł w terenie). Jeśli będziecie wymieniać olej w skrzyni a co za tym idzie miskę, filtr i uszczelkę to weźcie to pod uwagę. W skrzyniach z oznaczeniem Z - wymieniacie miskę. W X - tylko uszczelkę i filtr. O oleju nie wspominam.
  6. Pobrane z chomika, zainstalowane i działa bez problemu ale po drugim nagrywaniu płyt. Nagrywajcie z min. prędkością zapisu i bez opcji sprawdzania zapisu. Wtedy będzie ok
  7. 0000 - Dzięki za info. A co z tym ?
  8. no dobrze. A czy jest możliwość wcześniejszego rozpoznania czy jakiś kod jest już wbity ? Chciałbym taki sobie ustalić ale boje się, że jeśli wpisze swój to wyskoczy jakiś komunikat pt " Błędny kod" i wszystko mi zablokuje.
  9. A jaki jest fabryczny (standardowy) kod ? Tzn jeśli teraz musiałbym wpisać taki kod a nikt wcześniej tego nie robił to jakiej kombinacji powinienem użyć. Czytałem instrukcję ale nic nie znalazłem na ten temat
  10. Jakie są różnice między tymi skrzyniami oprócz ostatniej litery w symbolu ?
  11. lunatic666 dzięki za propozycję. Jasne. Bardzo chętnie bym to sprawdził. W tej chwili jestem w robocie zagranicą. Do Polski wracam w styczniu więc jeśli pozwolisz to się odezwę. Ale powiedz mi jeszcze jedno. Czy jest możliwe, że oba kable tzn od zmieniarki i iPoda są jednocześnie podłączone ? jest taka ewentualność ? nie wiem jak to wygląda od tyłu bo nie zaglądałem
  12. W takim razie kit mi wciskali w ASO. Z reszta - obysmy tylko takie problemy mieli. :)
  13. Moze i naturalna ale ostatnio jechal przede mna identyczny X i kola tylne mial ustawione prosto jak drut. Nie mial co prawda tak szerokich gum jak ja ale niewiele wezsze. Co mnie dziwi najbardziej to to, ze nie zdziera mi wewnetrznej strony gum. Samochod mam od 2 miesiecy a poprzedni wlasciciel twierdzi ze na tych oponach jezdzi 3-ci sezon. Troche to dziwne przy takim kacie pochylenia, ze nic sie nie dzieje. W moim drugim samochodzie mialem to samo do czasu gdy zmienilem gumy na wezsze. Problem sie skonczyl. No nic, podjade na geometrie i zobaczymy. Moze to tylko wina zuzytych tulei plywajacych. Sory za brak polskich znakow.
  14. W tej chwili niestety nie moge sprawdzic tego kabla od iPoda ale tak sobie mysle, ze jesli zmieniarka pokazuje mi czasami ilosc plyt w magazynku oraz ilosc utworow na poszczegolnych plytach to raczej wszystko powinno byc dobrze podlaczone. Sam juz nie wiem. Jak wroce do domu to wyjme caly monitor i sprawdze z tylu jak to wyglada.
  15. Vincent86 dzięki. Znajdę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.