Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś osobiście wymieniał e39 530d po lifcie sterownik (nie przekaźnik) świec żarowych. Nie ma go przy pdszybiu koło filtra kabinowego. Poszły chyba świece i ciężko zapala. Komputer na dokładnej (głębszej diagnozie) pokazuje uszkodzony sterownik.

 

Widzę, że nikt tu nie porusza tego tematu przynajmniej w e39

Opublikowano

Napisz do Rogera z forum, on jest chyba najbardziej zorientowany w temacie sterowników świec żarowych.

Polecam jego usługi.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
jeśli nie ma go tam, gdzie siedzi ECU, to gdzie jest ? Sam się przymierzam do wymiany tego ale czekam aż będzie bardzo zimno i w końcu nie odpali :wink: Ale tak już serio: mi się wydawało, że zlokalizowałem ten sterownik właśnie tam w puszce od pasażera.
Opublikowano

sterownik i przekaźnik świec żarowych w e39 530d to to samo i znajduje się tam gdzie eku silnika

wygląda tak jak na tej aukcji http://allegro.pl/02r-bmw-e39-3-0d-3-0-sterownik-swiec-zarowych-i2747797183.html

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Opublikowano
Dzwon do Rogera. Naprawia je bardzo niedrogo i daje dozywotnia gwarancje. Blad sterownika w inpa nazywa sie "glow" costam... :)

 

Jakie namiary na Rogera?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj, w poliftach ten sterownik jest chyba pod kolektorem, o ile dobrze pamiętam.

Coś mi się kojarzy, że komuś go zalało jak puścił ten plastikowy króciec wodny przy samym bloku.

Opublikowano
glow device cos podobnego, mam to samo ten blad sie odnawia od razu po kasowaniu, lecz auto odpala na strzala przy -3st wiec narazie tego nie robie.
Opublikowano
glow device cos podobnego, mam to samo ten blad sie odnawia od razu po kasowaniu, lecz auto odpala na strzala przy -3st wiec narazie tego nie robie.

...problemy się zaczną dopiero przy -20 :norty: całą poprzednią zimę męczyłem się z odpalaniem,dopiero na wiosnę zajrzałem do świec i tylko jedna była dobra :mad2:

a "glow device" wywala,już po uszkodzeniu jednej świecy ,nie koniecznie sterownik siedzi.Jeśli wszystkie świeczki są dobre,to dopiero potem brałbym pod uwagę sterownik :cool2:

Opublikowano

Podłączam się do tematu. Ostatnio zaglądałem do tej skrzynki pod filtrem kabinowym gdzie jest ECU i niestety tego przekaźnika tam nie znalazłem. Ktoś ma jakieś zdjęcie gdzie on powinien być konkretnie? Ewentualnie może faktycznie w poliftach był gdzie indziej? Mam 525d 2002 r.

 

Chciałem sobie ten przekaźnik podmienić na wymontowany z samochodu znajomego, ma E46 330d po lifcie, sądzę że będzie taki sam. Tak chyba mi będzie łatwiej sprawdzić czy błąd to wina tego przekaźnika, czy świec. Jakoś mnie przeraża odkręcanie ich i sprawdzanie.

Opublikowano
ale jakie ten przekaźnik ma za zadanie ? nie grzeje świec czy jak ? u mnie ostatnio rano zapala sie ten komunikat że świece się grzeją, a ten błąd i tak sie odnawia po odpaleniu silnika
Opublikowano
To nie jest jakiś przekaźnik tylko moduł który zasila każdą świecę indywidualnie. Jeżeli padnie jedna lub kilka to reszta grzeje normalnie, zapala się komunikat o podgrzewaniu i wywala błąd jednocześnie... :D
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie chcę namieszać, ale M57 184KM ma przekaźnik koło sterownika, i jedynie jest w stanie stwierdzić ile świec padło, a M57 193 i 163 ma moduł który sprawdza każdą świecę indywidualnie, i z tego co kojarzę, to ten moduł jest pod kolektorem.

Jeśli sie mylę, proszę mnie poprawić.

Opublikowano

Witam, byłem u znajomego i przy pomocy serwisu wymieniłem ten przekaźnik. Jest on w skrzynce z ECU, po prawej stronie pod filtrem kabinowym (strona pasażera). Teraz chodzi jak trzeba. Mój numer przekaźnika to: 12212246919, czyli nr na przekaźniku jaki widnieje to ten: 2246919.

 

Widać, jak forum wpływa na Allegro. Pod temat, handlarze wyszukują części, he he :D

Opublikowano
Shadow69, e60 mają ten moduł pod kolektorem. Sterowniki w e39 (które są w puszcze z ecu) nie umieją pokazać konkretnie winowajcy tylko wywalają usterkę w układzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.