Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

To raczej żart był :roll:

Masz takie ciemne przeciwmgłowe czy to zaślepki? Zderzak przedni od 3.0i, nerki zapewne też a to wiadomo z czym się kojarzy, nie widzę jeszcze nalepki na prawym słupku B informującej o airbag.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej żart był :roll:

Masz takie ciemne przeciwmgłowe czy to zaślepki? Zderzak przedni od 3.0i, nerki zapewne też a to wiadomo z czym się kojarzy, nie widzę jeszcze nalepki na prawym słupku B informującej o airbag.

Tak swiatlo pada i widac jakby byly ciemne, a z ta naklejka to jaki problem? Zderzak powinien byc taki ? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e-46-lift-zderzak-przod-CID5-IDylG5K.html

Edytowane przez eclipse10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jasne, że żartowałem. Cofanie liczników jest karygodne i mam nadzieję, że niedługo takie będzie. Chodziło mi bardziej o to, że taki przebieg odstrasza większą część ludzi i dlatego nie masz zainteresowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Żeby było śmieszniej jest z tych mniejszych jak na kopciucha :wink: mój 328ia z końca 1999 roku ma prawie 360 tys. km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nr 1:

Różne kierunki z przodu, zmienione lusterka, tylna klapa z polifta. Pytaj gdzie był uszkodzony.

Nr 2:

Fotele z anglika, kontrolka poduszki, zdjęcia tak ciemne, że niewiele widać. Lambo lusterka m-pakiet? :shock:

Nr 3:

Anglik po przekładce. 10w40 :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie ale czy mógłbyś się podzielić wiedzą skąd takie wnioski wysuwasz ? Będzie to wiedza na przyszlosc dla mnie i dla wszystkich którzy czytają to forum. Jak można poznać że fotele są od Anglika ?,klapa tylna jest inna w przedlifcie niż po ? I czy uważasz że w tej cenie pierwsze 2 auta są ciekawa oferta czy raczej nie bardzo. Co do nr 2 to nie rozumiem "lambo lusterka m- pakiet ?"Z tego co mi wiadomo są to zwykłe lusterka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak jest w ogłoszeniu:

Lusterka lambo M Pakiet

Siedząc za kierownicą nie masz możliwości złożenia oparcia fotela pasażera - to skutek zamontowania foteli z anglika. Nr 3 ma dodatkowo wkładkę zamka w drzwiach pasażera a nie kierowcy. Klapa w polifcie jest inna, blenda jest dłuższa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No jak można dać takie pieniądze za anglika. Przecież w UK to kosztuje 500 funtów.

Wszystko w tej kabinie trzeszczy, pewnie połowy spinek i elementów trimu nie ma, nie wiadomo kto to robił itp.

Czy wiązki dobrze położone...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponta są dobrze przerobione angliki ale to rzadkość, sprawa prosta jeżeli właściciel sprowadził sam i przełożył (można zweryfikować po papierach) i śmiga sam co najmniej 2 lata to znaczy że nie powinno być źle. Dodatkowo wolałbym bezwypadkowego Anglika dobrze przełożonego niż rodzynka z Niemiec po dzwonie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No jak można dać takie pieniądze za anglika. Przecież w UK to kosztuje 500 funtów.

Poliftowe coupe w m-pakiecie z m54b25? :roll: biorę od razu 3 :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie ma szans. Jestem w uk i coupe trzymaja cene. Za £500 to 318i w sedanie. Jak kolega wyzej, dobrze zrobiony anglik lepszy niz bity i cofany niemiec, aczkolwiek e46 nie jest prostym autem do przekladki. Zrobilem raz i nigdy wiecej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kkx5 dokładnie żeby polift coupe z m54b30 kupić w sensownym stanie to lekko 2500 funtów trzeba wydać. Inna sprawa że e46 to jest w miarę proste auto (w porównaniu do e90 czy e60 np.).

Ponta popłynął ale to wynika z jego nie wiedzy w tym temacie :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jesli chodzi o przekladke to e90 jest proste i zrobisz jak europa, zadnego ciecia/spawania. Zrobilem pare sztuk. E46, jak wspomialem raz, dla siebie/corki ale na handel nie zrobie nigdy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


od 3 lat pomykam Hondą Civic 6g hb 90km i ostatnio moją uwagę zaczęło zwracać E46. Dokładniej chodzi o przedlifta w sedanie, a silnikowo to najbliżej mi do 2.0 150km R6 lub od biedy 1.9 118km - pierwsze auto z rwd, więc nie chcę potwora pod maską :) Naczytałem się już sporo o tym modelu na grupach, forach, w tym dziale itd. stąd mam już pewien obraz auta. Jednak czy jest na sali ktoś kto bezpośrednio przesiadł się do E46 z Civa bądź miał z nim doświadczenia?

Z Hondy jestem bardzo zadowolony pod względem niezawodności oraz kosztów utrzymania, bo wystarczy w zasadzie lać benzynę i wymieniać pierdółki eksploatacyjne, a ona odwdzięcza się użytkowaniem bez niespodzianek. Z drugiej strony jednak komfort jazdy w tym aucie nie istnieje - siedzenia są niewygodne i nie mają nawet regulacji, mając 184cm wzrostu nie mam zbyt wiele miejsca w środku, a żeby rozmawiać podczas jazdy 120km/h trzeba do siebie po prostu krzyczeć i stąd właśnie moje rozterki nad E46, które na papierze jest nieźle wyposażone. Poczytałem w sieci jednak opinie mówiące, że E46 ma swoje humory i czasem lubi się coś zepsuć tak dla zasady - prawda to czy raczej normalne zużycie podzespołów? Warto zaryzykować czy przez ceny części pierwsza wizyta u mechanika będzie zimnym prysznicem, po którym z podkulonym ogonem wrócę do japońców? :D

Wszelkie spostrzeżenia mile widziane, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no to w e46 nie wystarczy lać benzynę. Na pewno nie będzie to sprawdzony Japoniec. Jeśli Twoim priorytetem jest święty spokój i bardzo rzadkie wizyty u mechanika to nie jest auto dla Ciebie. Auto ma swoje humory i z czapy potrafią wyjść dziwne problemy. Tak więc pod względem awaryjności są dużo lepsze auta, pod względem komfortu są dużo lepsze auta, pod względem ekonomii użytkowania są dużo lepsze auta...ale to jednak bmw ma to coś czego nie mają inne.E 46 do drogich w utrzymaniu nie należy (jeśli przyjmiesz skalę części i napraw dla bmw). Jeśłi jesteś gotowy na nieco zwiększone wydatki w porównaniu do swojego obecnego auta to idź w e46 (w utrzymaniu to najtańsze bmw, może jeszcze stara seria 116i). Co do silnika to albo 316i i średnia przyjemność z jazdy albo coś z r6...i nie bój się większych pojemności. W e46 większa pojemność nie konieczne oznacza większe wydatki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cabrio bez r6? Nie wiem ile powinno się mieć ale pewnie zależy od rocznika czyli początek produkcji 15k-20k A koniec to i 2x tyle. Tylko ja bym sie zastanowil mocno nad Cabrio bez r6. Tak z ciekawości czemu taka konfiguracja ? Wydaje mi się że w Cabrio dźwięk r6 choćby z 320 to podstawa ;). Ale nie miałem nigdy Cabrio więc też się nie znam . Pozdrawiam .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cabrio bez r6? Nie wiem ile powinno się mieć ale pewnie zależy od rocznika czyli początek produkcji 15k-20k A koniec to i 2x tyle. Tylko ja bym sie zastanowil mocno nad Cabrio bez r6. Tak z ciekawości czemu taka konfiguracja ? Wydaje mi się że w Cabrio dźwięk r6 choćby z 320 to podstawa ;). Ale nie miałem nigdy Cabrio więc też się nie znam . Pozdrawiam .

no przecież kolega napisał min. 2.0, a jak minimum to może być 2.0 r6 (tylko nie wiem, czy był montowany w cabrio) i wyżej. Ale kumam przesłanie-jak cabrio to tylko z r6.

A na cabrio min. 20.000 i dużo cierpliwości w szukaniu. Poniżej tej kwoty nigdy nie widziałem nic ciekawego. Z e46 cabrio jest tak, że za 20tysi można wyrwać bardzo ładne auto, a za np.:25k trafić totalnego igło-szrota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.