Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

Oj tak. Mało jest osób dla których jest ważny faktyczny stan, większość wychodzi z założenia-ma wyglądać, być tanie i sąsiad ma zazdrościć.

Jak tu sprzedać dobre E36 za cenę odpowiadającą stanowi faktycznemu jak E46 młodsze o 5 lat są sporo...tańsze???

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, audi tez gnije :-)

Nie wiem na jakiej podstawie snujesz te swoje teorie z rdza w bmw ale ty jeszcze ladnego bmw nie widziales....

Za to ze audi sa idealne juz wiemy, opanowaly wszystkie podworka, stacjonuja tuz obok kur, kaczek, gesi....

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Oj mam dwóch znajomych z Audi A6 lata 2000-2002. I jeśli chodzi o rdze to niestety jak nie ma lakieru to gnije jak każdy. Dodatkowo w jednym klapa wygląda jak brązowa od rdzy a nie srebrna jak kolor auta. Także blacha to blacha i czy to audi czy bmw to rdzewieje tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu jak masz prawie zerowe pojęcie o czymś to dlaczego wprowadzasz ludzi w błędy kupiłeś auto od handlarza ,napaliłeś się nie umiesz się do tego przyznać to teraz płacz i płać albo sprzedaj ją i usuń konto na tym forum bo dałeś już dość popalić i na dodatek nie wmawiaj każdemu ,że e46 to studnia bez dna a 320d to już całkiem a oczywiście audi a4 są cool :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stachu jak masz prawie zerowe pojęcie o czymś to dlaczego wprowadzasz ludzi w błędy kupiłeś auto od handlarza ,napaliłeś się nie umiesz się do tego przyznać to teraz płacz i płać albo sprzedaj ją i usuń konto na tym forum bo dałeś już dość popalić i na dodatek nie wmawiaj każdemu ,że e46 to studnia bez dna a 320d to już całkiem a oczywiście audi a4 są cool :duh:
a co do tematu kolego kup 2.5 benzynke ja jak bym zmieniał to chyba dałbym się tym razem skusić na r6 3.0 w benzynie dodam ,że sam mam 320d z modem i nie mogę powiedzieć na nią złego słowa, a takie 2.5 benzynke to objede bez problemu ale nie o to tu chodzi ale dźwięk benzynowej r6 a klekota r4 :lol: , znajomy ma 2.5 z LPG i bardzo dobrze ten silnik to znosi głownie to przy zakupie nie napalać się!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, audi tez gnije :-)

Nie wiem na jakiej podstawie snujesz te swoje teorie z rdza w bmw ale ty jeszcze ladnego bmw nie widziales....

Za to ze audi sa idealne juz wiemy, opanowaly wszystkie podworka, stacjonuja tuz obok kur, kaczek, gesi....

 

Wysyłane z mojego GT-I9195 za pomocą Tapatalk 2

 

 

miałem a4 ponad 3 lata... 3 lata słońce,deszcz,snieg po 3 latach korpeczka nad tylną tablicą rejestracyjną i kropeczka przy nadkolu(tylko dla tego,że kamyczek odbił i jezdziłem 2 lata tak i zrobiło się dopiero po nie całych 2 latach tam rudo tak to nic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przedziale cenowym powinienes znalesc jakiegos przedlifta. Najlepszym rozwiazaniem byloby kupno 328i lecz ten motor sie ceni.. Jezdzi o wiele lepiej od 325i bo ma wiecej NM i sa one dostepne od nizszych obrotow. Nie bedziesz go musial az tak ciagac po czeronym polu i zarazem zaoszczedzisz paliwka.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniuś masz jakiś problem ze sobą czy sobie ego podbudowujesz? Większość życia jeździłem i jeżdżę dieslami, a jeśli potrzebujesz pomocy to idź do specjalisty a nie tu :)

 

Diesel na krótkich odcinkach dostanie bardziej, by wspomnieć tylko o turbo.

Do tego w tym budżecie będzie też cięższy do kupienia - ale Twoje auto, Twoje wybory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dość kasiory i masz cierpliwość szukać to ja bym ci polecam 3 litry benzynę w automacie i tam zapodać LPG.

 

Osobiście posiadam e46 coupe w 3 litrowej benzynie i szczerze mówiąc tego silnika przy spokojnej jeździe niema sensu kręcić wyżej niż 3500obr.

 

Spalanie u mnie jest śmieszne bo :

 

- sama trasa z tempomatem 95km/h > 6,6l Pb 98

- sama trasa bez temepomatu do 130km/h 8,7l Pb 98

- same miast przepisowo i mądra jazda 13,3l Pb 98

 

Średnia z 4 miesięcy gdzie 60% to trasa wyszła mi 9,4 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada dla ciebie kolego jest tak że NIE KUPUJ AUTA W POLSCE. Jest pełno firma co za 2 - 3 tysiące max wezmą cie na Niemcy pomogą wybrać cos zadbanegi i tam kupisz sobie auto jakie chcesz prosto od niemca albo od dilera jakieś auto co zostało zostawione w salonie w rozliczeniu.

 

Koszt takiego auta wyniesie cie z 15 tysi a w polsce za nie będziesz musiał zapłacić z 25tysi i będzie już odpicowane albo rozkradzione z zmieniarki itp.

 

Moi kumple mają e39 530d w kombi i w mieście palą im od 9 do 12l ON (zależy jaki ruch)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu tego wątku, e46

 

warto szukać mojej perełki w Holandii czy raczej odpuścić i brać pod uwagę tylko oferty z Niemiec? Belgię też mam niedaleko w sumie... A co piękną e39 gość do roboty z Belgii przyjeżdża, to sam się ślinie na to autko, ale koszty utrzymania pewnie sporo wyższe niż seria 3 także pozostaje przy e46. chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda kwestia miejsca i pozycji za kierownicą, mały nie jestem i trochę się boję że jazda na dłuższy dystans będzie uciążliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 185cm i 3-ka była dla mnie męką. Dlatego zawsze wybierałem E39 i auta podobnej klasy.Koszty w przypadku 5er tylko minimalnie większe a większa szansa trafienia niezakatowanego egzemplarza :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Maniuś masz jakiś problem ze sobą czy sobie ego podbudowujesz? Większość życia jeździłem i jeżdżę dieslami, a jeśli potrzebujesz pomocy to idź do specjalisty a nie tu :)

 

Diesel na krótkich odcinkach dostanie bardziej, by wspomnieć tylko o turbo.

Do tego w tym budżecie będzie też cięższy do kupienia - ale Twoje auto, Twoje wybory.

Ze mną raczej wszystko ok, ale dzięki za zainteresowanie :mrgreen: nie wiem czym miałem sobie ego podbudować..tym, że jeżdżę starym kopciuchem, bo nie stać mnie na benzynę? :norty:

Z tym, że łatwiej będzie mu kupić xi niż xd do 20k to trochę pojechałeś..pokaż coś ciekawego w tym budżecie w pb. Chyba nie zaproponujesz mu 330xi :roll: nawet na przedliftowe to sporo za mało a "lekko" dojechanego 330xd kupi, bo ludzie się ich boją, bo koszty, wiadomo. Jak pisałem wcześniej mógłby szukać 325xi, ale w tym budżecie to chyba jeszcze gorzej będzie niż z przedliftowym 330xi :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie co do pierwszej wypowiedzi, blacha w audi jest lepsza. Tam lakier zdarty ze widac ocynk i dlugo dlugo jezdzisz zanim zacznie rdzewiec, glowna zaleta audi jak dla mnie. A co do silnika... Moze bardziej skup sie na stanie technicznym niz na konkretnym silniku, wsiadziesz i bedziesz widzial czy ma tyle mocy ile potrzeba. Ja sie nastawilem na 2.2 lub 2.5... Po ogledzinach "idealnego" 2.2 po lifcie ze zjedzonymi tylnymi blotnikami w drodze powrotnej trafilem na starsze z silnikiem 118km... Niema biedy, mam drugie E36 z silnikiem 140km i tym tym nowym mi sie nawet milej jezdzi, lepiej od dolu ciagnie, myslalem ze slabszy bedzie ten silniczek, ale do jako takiej jazdy wystarczy. Benzyny spala ok 7,5L a gaz zalozylem wczoraj to jeszcze nie wiem :-)

 

I nie wiem czemu ludzie sie zawieszenia w A4 boja... Drozsze ale duzo rzadziej zmieniasz niz w E46.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po tym jak kupiłem e46 330ci przez pewien czas zastanawiałem się czy nie zrobiłem źle ,bo dałem za nią 23800zł z wszystkim.

 

Kumpel co kupił e39 530d dał za swoja 12500zł wszystkim i ma auto prawie na ful wypasie (podwójne szyby , kiere elektrycznie ustawiana ,zagłówki elektryczne , navi 4/3, , webasto jako ogrzewanie czasowo programowane, czujnik zmierzchu i deszczu, zawiecha przód sportowa tył hydraulika, klapa podnoszona hydrauliczni itd).

 

Więc zastanów się właścicielu tematu czy nie kupić e 39 530d i ją dopieścić a po górach na pewno dasz sobie radę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To co ile się zmienia w a4? Bo ja ponad 3 lata jeżdżę i zmieniłem tylko zaraz po kupnie tuleje przednich wahaczy, bo biła kiera przy hamowaniu i do tej pory nic z zawieszenia poza łącznikami stabilizatora przód, oczywiście tylko raz :roll:

Mój znajomy z pracy ma paska b5, więc to samo co a4 i co rok coś zaczyna tłuc..a nie kupuje najtańszego chłamu, bo wydał na przód coś ponad 1,5k, wiem, że to nie najwyższa półka, ale też nie najtańsze. Robi przebiegi o 10k większe od moich.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie w E46 jest tak samo prymitywne jak w E36, wszystko siada glownie na sworzen od strony kola... W audii rozklada sie na troche wiecej elementow i sie tk szybko nie wysypuja... Masz odmienne spostrzezenia, ja mam paru znajomych z E36 E46 i o wiele czesciej cos sie zaczyna tluc niz w audii b5 czy b6... Mi sie trzy lata nie udalo bez wymiany przelatac tak jak tobie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam pytanie o wersje coupe, czy w e46 330 we wszystkich modelach były te srebrne obwódki dookoła zegarów czy tylko w nie których jak to wygląda? oraz czy te srebrne chromy dookoła drzi w np czarnym samochodzie mogłby być czarny czy wszędzie są srebrne? Bo mam jedną taką na oku 330 ale własnie nie ma tych srebrnych obówdek na zegarach i ma czarne ramki a nie srebrne:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chromy czy Shadow Line (listwy wokół szyb) zależały od wyboru właściciela. Nie należy też mylić Shadow Line Hohglanz ze zwykłym czarnym platikiem. Shadow był opcją droższą. Występował niezależnie od nadwozia, ale zawsze z fabrycznym m-pakietem. Co do zegarów to do końca nie wiem.

 

Widzę ponadto, że apetyt rośnie - z każdym postem większy silnik ;) Poczytaj sobie o silnikach M54B30, żebyś dobrze przeliczył siły na zamiary i nie był później zdzwiony i rozczarowany. Str. 100 tego wątku, wypowiedź kolegi Qweta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.