Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę ze "dycha" w kieszeni na zapas to przesada, chyba ze diesle mają takie wymagania :)

 

Na benzyniaka na pakiet startowy i początkowe naprawy starczy na pewno duuużo mniejsza suma... chyba ze ktos kupi trupa, ale wtedy to wogole szkoda kasy ładowac...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

matipl6600 - rozumiem w takim razie, że swoją bunię kupiłeś za co najmniej 25k + dołożyłeś z 10k na start, i twierdzisz ze kto zapłaci mniej ten jeździ autem złożonym z kilku ? :duh: No coż, czasem bół tyłka po przepłaceniu bywa. Każdemu jednak życzę frajdy z jazdy, za ile by nie kupił autka - po to je przecież kupujemy ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie mozecie kupowac auta za 1 zl w promocji bez roznicy . Po 2 lub 3 latach uzytkowania aby utrzymac auto w bardzo dobrej kondycji dolozycie spokojnie 10 tys .

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kazdego uzywanego auta sie doklada mialem audi a3 rocznik 99 przez 3 lata dolozylem do neigo jakies 7 tys wiadomo bmw drozsze czesci kazdy kto kupuje wie o tym i kazdy sobie rzepke skrobie jak ktos zarabia pracuje stac go na odlozenie tych 25 tys to stac go tez bedzie na 10 tys w ciagu 2 lat auto to nie zabawka i drogie w utrzymaniu jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sobie piwka na wzajem stawiajcie ............, w ogóle nie zgadzam się że "stare" autka mają mało kosztować (a jeszcze lepiej jak ktoś doskrobał ileś tam i chce ........) ............. oczywiście można kupować po okazjach ........ z np. prawie łysymi oponami itd. itd. .

 

 

Mateusz faktycznie trochę przekręcił z tą "dyszką", tańszy egzemplarz nie musi być z 2 albo trzech złożony, ale według mnie na przemyślane kupno używanego autka składają:

- stopień bezwypadkowości

- faktyczny stan techniczny

- autentyczność przebiegu itd. itd.

- wersja nadwoziowa/silnikowa oraz wyposażenie

- bonusy np. dwa komplety kół/opon.

 

 

W ogóle nad kupnem diesla z padającymi wtryskami a może tłokiem albo cylindrem to trzeba się poważnie zastanowić .......... a nie traktować tego jako pakiet startowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie mozecie kupowac auta za 1 zl w promocji bez roznicy . Po 2 lub 3 latach uzytkowania aby utrzymac auto w bardzo dobrej kondycji dolozycie spokojnie 10 tys .

 

W ciągu 2-3 lat użytkowania to może tak, ale nie na "dzień dobry" jak ktoś napisał wyżej :duh: chyba, że faktycznie kupi trupa albo diesla. Kupując zadbaną benzynę na start w zupełności wystarczą 2 tys., w najgorszym wypadku 3. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć o Mercedesie CLK 200 c208 w manualu i wolnossącej benzynie. Miałem to auto równe 4 lata (2007-2011) od przebiegu 200 tkm do 270 tkm. i w tym czasie wydałem na auto (przeglądy w ASO, eksploatacyjne rzeczy typu łożysko, przepływka (ASO), czujnik abs-u, cewka zapłonowa (ASO), zawieszenie) około 6 tys. zł. Nie licząc paliwa, ubezpieczenia auta, czy opon. Fakt, że kupiłem bardzo zadbany egzemplarz po długich poszukiwaniach i z potwierdzonym przebiegiem. Podejrzewam, że w przypadku BMW powinno być podobnie. Swoje pierwsze BMW kupiłem 2,5 miesiąca temu, prowadzę bardzo skrupulatny kosztorys, więc za 4 lata będę miał pogląd i porównanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem zdecydowany na zakup E46 tylko mam spory dylemat o rodzaju silniku do tego auta. Chodzi mi o silniki od 1.8 do 2.0 benzyna tylko i wyłacznie. Który wybrac, który jest długowieczny? z którym sa najmniejsze problemy? prosze o porady w miare rzetelne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie zależy ci również tak bardzo na osiągach to możesz szukać wśród 1.8, 1.9 patrząc pod kontem stanu technicznego. Choć zdaję sobie sprawę, że w 100% się nie sprawdzi ale zadbane i dobrze utrzymane 1.8 1.9 dłużej posłuży i bezawaryjnie niż zapuszczone 2.0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozsądnie 1.9 czyli 316/318 przed liftem - najtańszy w zakupie, oszczędny, mało awaryjny

Jak nie zależy ci na niskim spalaniu ale chcesz żeby to trochę jechało to bierz 2.0 6-cyl (320 przed liftem)

Jeśli chcesz osiągów i jednocześnie niskiego spalania to bierz 2.0 4-cyl (318 po lifcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj spokój z tymi silnikami

Rozumiem kwestie oc i takie tam...Spalanie 2.0 a 2.5 jest prawie takie same .

Ja mam srednie 10.8

Lepiej mieć zapas mocy niż cisnąć do dechy bo wyprzedzić nie możesz.

Na wiosnę założysz temat swap jaki silnik wybrać 1.8 to za mało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, spalanie 2.0 a 3.0 prawie nie ma różnicy.

A co do mocy, jeśli lubisz przyspieszenie, zawsze będzie za mało. Sam mam 330Ci, po przesiadce z escorta 1.6 przez pierwszy tydzień było och i ach, a teraz mocy mi bardzo brakuje i planuję swap na jakieś S62.

Tak przy okazji powiem, że 2.0 R6 to kiepski wybór. Mój znajomy ma ten silnik w e46 i to zwyczajnie nie jedzie. Inny znajomy ma poliftowe 2.2 R6 i różnica jest niebo a ziemia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.