Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie jest to opłacalne, pewnie jezdzisz 5-10km dziennie po mieście tak? Diesel się nie dogrzeje, zapomnij o malym spalaniu, diesel nierozgrzany pali tyle co benzyna, ja mialem 2 miesiące kilka lat temu Golfa V 2.0 TDI i to byl pierwszy i ostatni raz kiedy kupiłem Golfa, jezdze 10km do pracy w jedną stronę i nie odczulem jakiejś oszczędności, po 10km wskazówka naet w połowie nie dochodziła do optymalnej temperatury a spalal 9-10l więc wcale nie tak mało. Diesel na trasę się kupuje przy dużych przebiegach. Takie jest moje zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile dziennie robisz km? Bo zanim sekwencja się wlączy silnik tez musi osiagnac temperature, jak jezdzisz 5km w jedna strone np do pracy to latem pewnie po kilometrze się przełaczy na gaz, ale w takich warunkach jak mamy teraz to nawet silnik nie osiagnie odpowiedniej temperatury zeby sie na gaz przelaczyc. Chyba, ze jednorazowo jezdzisz w dluzsze trasy, wtedy to moze miec sens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byt to coś co istnieje.Problem w ekonomii.Przy tym przebiegu moim zdaniem nie jest to celowe.Mam takie same przebiegi posiadając dwulitrowy R6.Czyli najsłabszy z gamy R6,a zatem w stosunku do innych R6 najbardziej łakomy na paliwo.W kontekscie mozliwości.Konkluzja?-żadnego diesla ,żadnego gazu-w moim przypadku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubie tak zaśmiecać forum postami, no ale od tego ono jest i nie mam wyjścia niestety. Być może źle oceniłem roczny przebieg, być może nie. Napisałem taki jaki miałem przez miniony rok, ale to się zmieni. Samochód na studia będę brał na jeden tydzień w miesiącu, czyli podejrzewam, że wtedy lekko licząc 220km w te i z powrotem do Gdańska autostrada z Włocławka i na miejscu dziennie pewnie z 30km. Podczas gdy nie będę go miał na studiach, będzie nim pewnie jeździć mama, ale to właśnie nie więcej niż te 10km dziennie. Zależy mi właśnie na małym spalaniu, bo chciałbym mieć fajny samochód, który będzie palił mniej lub niewiele więcej od tego zakichanego 1007. Jeśli patrzycie tylko na koszt samochodu względem tego po jakim czasie mi się zwróci, to nie ma z tym problemu, bo mam zamiar nim jeszcze śmigać po studiach o ile tyle wytrzyma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Co powiecie o tym egzemplarzu? Myślę o kupnie 330 Ci, ale ostatnio zastanawiam się nad kompaktem z mocnym silnikiem, z racji tego że znalezienie zadbanego 330 Ci w manualu w rozsądnej cenie graniczy z cudem :mad2:

 

http://allegro.pl/bmw-325ti-comp-220km-6sek-do100-1-taka-w-alle-i3904859201.html

Dzwoniłem do sprzedającego, sprowadzona 1,5 roku temu z Luksemburga przy przebiegu 114 tys. km, tam 1 właściciel, w Polsce również. Sprawdzałem po VIN-ie i wszystko pasuje. Podejrzewam, że cały tuning AC Schnitzer ograniczył się do wyglądu zewnętrznego, ale to i dobrze -w przypadku ewentualnych kosztów serwisowania.

myślę że to żaden Sznycel.

zwykły golas.

vin podaj jak go tak sprawdzałeś i nie wpadłeś na to.

wiesio kupił naklejkę na drzwi i tylną klapę i już jest model M3 Shnitzer

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobi82-jak dla kogo.

 

Wiem, wiem -kwestia podejścia :wink: Kolega lunevil pytał o aspekty ekonomiczne i w tych kategoriach mu odpowiedziałem :wink: są jeszcze względy ideologiczne i czysto mechaniczne, wiem :wink: Sam nie jestem wielkim zwolennikiem gazu i są auta do których nigdy bym gazu nie założył :mrgreen: ale akurat do 540i e39 sam osobiście bym założył z racji tego, że wykorzystywałbym ten samochód do codziennej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co powiecie o tym egzemplarzu? Myślę o kupnie 330 Ci, ale ostatnio zastanawiam się nad kompaktem z mocnym silnikiem, z racji tego że znalezienie zadbanego 330 Ci w manualu w rozsądnej cenie graniczy z cudem :mad2:

 

http://allegro.pl/bmw-325ti-comp-220km-6sek-do100-1-taka-w-alle-i3904859201.html

Dzwoniłem do sprzedającego, sprowadzona 1,5 roku temu z Luksemburga przy przebiegu 114 tys. km, tam 1 właściciel, w Polsce również. Sprawdzałem po VIN-ie i wszystko pasuje. Podejrzewam, że cały tuning AC Schnitzer ograniczył się do wyglądu zewnętrznego, ale to i dobrze -w przypadku ewentualnych kosztów serwisowania.

myślę że to żaden Sznycel.

zwykły golas.

vin podaj jak go tak sprawdzałeś i nie wpadłeś na to.

wiesio kupił naklejkę na drzwi i tylną klapę i już jest model M3 Shnitzer

 

Nigdzie nie napisał, że to M3 Schnitzer :mrgreen: tylko że tuningowany przez Schnitzera :wink:

Moim zdaniem jak na kompakta to nie taki golas całkiem, posiada wszystko, czego bym oczekiwał (jedynie ksenonów mi przy nim brakuje).

Tutaj VIN gdybyś chciał sprawdzić: WBAAT31000FV36341

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16tys to cena dobra za gołego sedana 316i 98r, ale nie za 320d a tym bardziej coupe 320Ci :mad2:

 

Coś czuję, że zarżnięty diesel jakiego kupi kolega lunevil po kilku latach z takim podejściem stanie się totalnym złomem - z powodu braku inwestycji w bardzo drogi serwis. Przez takie podejście mamy tyle trupów na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy to również silników benzynowych. Pamiętaj że paliwo to tylko jeden z wielu kosztów związanych z eksploatacją auta, a koszty serwisu BMW potrafią być dość spore, zwłaszcza jak kupujesz auto "okazyjnie".

 

Proponuję przedliftową R4, bo zdaje się, że są najmniej awaryjne, a można wyrwać ładną sztukę w niewielkich pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R4 nie tyle są mniej awaryjne od R6, co w ogóle są mało awaryjne. Mocą się nie nacieszysz, ale koszty użytkowania faktycznie będę mniejsze niż R6 (nie tylko paliwa). Poza tym R4 również przyzwoicie na gazie chodzą, gdybyś był zainteresowany tym rozwiązaniem. I faktycznie najszybciej dostaniesz w dobrym stanie i w dobrych pieniądzach R4, bo z reguły stateczni klienci to kupowali w salonie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również odradzam starego diesla :) wiecej takiego nie kupie bo koszty ogromne, oszczedności żadne. Jak podlicze koszty które wydałem na reanimacje m47 przez 4 lata to taniej bym jeździł 3l benzyną.

 

A co do gazu to też przesadzacie, teraz było -10 nawet, w aucie benzynowym po około 2 km leci już mocno ciepłe powietrze czyli 30 stopni jest osiągniete i już przepina się na gaz. W lato jak wsiądziesz i odpalisz, zanim zapniesz pasy i włączysz radio już się przełącza wiec bez dramatu. 2.5tys za instalacje zwróci się po roku jak ktoś robi 10tys rocznie. Wliczając koszty serwisu.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Nigdzie nie napisał, że to M3 Schnitzer :mrgreen: tylko że tuningowany przez Schnitzera :wink:

Moim zdaniem jak na kompakta to nie taki golas całkiem, posiada wszystko, czego bym oczekiwał (jedynie ksenonów mi przy nim brakuje).

Tutaj VIN gdybyś chciał sprawdzić: WBAAT31000FV36341

gdzie tu widzisz tuning zewnętrzny? :duh:

chyba że boczne listwy w tytanie gdzieś się zapodziały.

a wieś m3 sznycel po tych naklejkach wynika.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5tys spokojnie starczy na porządnej jakości instalacje która nie bedzie sprawiać problemów. Czy to jakiś gotowiec BRC czy może składak z wtryskami hana, reduktorem zavoli,kme, stagiem do sterowania.

 

Wszystko zależy od kondycji auta. 99% to szrot mocno zbity, naprawiony najtańszym kosztem, kreconym przebiegiem. Taki zrobiliśmy sobie popyt i dostaliśmy od handlarzy podaż.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość ludzi szuka "okazji" często sprowadzonych i sprzedawanych "na Niemca". Taka okazja zwłaszcza z dieslem może kosztować naprawdę sporo.

Ceny są czasem okazyjne ale późniejsza eksploatacja zwala z nóg. Dla kogoś kto chce jeździć mogę sprzedać autko żony E46 318iA z 2001r w cenie 16500PLN w idealnym stanie bez przeszłości wypadkowej a nawet kolizji. Samochód serwisowany na dobrych częściach - 2 kpl.kół alu .Ten silnik jest praktycznie bezobsługowy,nie pamiętam jakiejkolwiek awarii w trakcie 4 letniej eksploatacji przez teścia a potem żony.Pamiętam poszukiwania tego auta - wszystkie "okazje" były koszmarem motoryzacji a im krócej użytkowane w RP tym były gorsze dlatego kupiliśmy egzemplarz krajowy i wszystko było i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nigdzie nie napisał, że to M3 Schnitzer :mrgreen: tylko że tuningowany przez Schnitzera :wink:

Moim zdaniem jak na kompakta to nie taki golas całkiem, posiada wszystko, czego bym oczekiwał (jedynie ksenonów mi przy nim brakuje).

Tutaj VIN gdybyś chciał sprawdzić: WBAAT31000FV36341

gdzie tu widzisz tuning zewnętrzny? :duh:

chyba że boczne listwy w tytanie gdzieś się zapodziały.

a wieś m3 sznycel po tych naklejkach wynika.

 

Szczerze to jakimś znawcą tego modelu nie jestem i nawet w necie nie szukałem na temat co i jak do tego modelu AC Schnitzer robił. Bardziej intereseje mnie stan techniczny, a ten egzemplarz wygląda na ok. Zresztą te naklejki i tak bym od razu ściągnął :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kiedyś auta od niemca były lepiej zadbane tak teraz chyba trzeba szukać auta z polski :D i najlepiej od prywatnego. Chyba że ktoś ma pewnego człowieka który wyszuka auto i nie oszuka na tym :)

 

ja aktualnie pozbyłem się swojej beemki i wróce do marki dopiero jak uzbieram na coś fajnego i młodego :)

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.