Skocz do zawartości

e39 523i benzyna 1997 sedan Bardzo ciezko odpala


Kamil Jasinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Tydzien czasu nie jezdzilem furka,i mialem problem z odpaleniem furki,z 10 razy go krecilem i nie chcial odpalic jak odpalil to pierwsze sekundy caly sie trzasl po kilku chwilach zaczol chodzic normlanie,furka stoi pod chmurka dni sa mokre i wilgotne,mam gaz Brc,furka w czasie jazdy normlanie przyspiesza na benzynie i na gazie,z tym odpalaniem to mam problem z rok czasu ale wczesniej odpalal za 2 razem nieraz z 1 razem roznie a dzisiaj to tragedia jak dla mnie mam cos z ukladem zaplonowym ale pomozcie klubowicze.Ten problem wystepuje tylko na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Problem tylko występuje przy odpalaniu na zimnym? Spróbuj pożyczyć od kogoś czujnik wałka rozrządu. Bo myślę też na czujnikiem wału, lecz nie chciałby palić na ciepłym. A podłączałeś kompa może?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cieplym pali idealnie po za tym on wczesniej odpalal roznie raz 1 na drugi dzien 2 razem zawsze odpalal za 2 a teraz postal tydzien i kurcze krecilem go z 10 razy nigdy tak nie bylo.Mowilem swoim mechanikom o tym to powiedzieli zeby cos mam z wtryskami paliwa,czujnik jak poszedl to bym mial problem na cieplym z odpalaniem i strata mocy a on odpala roznie raz 1 raz 2,ale nigdy nie bylo ze z 10 razy go krecilem,bylem przed chwila w aucie rozebralem cewki ale tam wszystko w porzadku fajki od cewek maja delikatny bialy nalot,odpalalem go odpalil za 1 silnik mial temp.kolo 30 stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawialem z kolegami co maja gaz w furkach powiedzieli ze musze najpierw pojezdzic na benzynie z 400km w trasie.Zatankuje caly bak paliwa i wleje stp do czyszczenia wtryskow,wyjezdze caly bak paliwa i zobaczymy czy sie poprawi odpalanie.Duzo znajomych maja problem z odpalaniem jezdzac na gazie tzreba co 1000 km pojezdzic na benzynce.Ja z 30 tys km jezdzilem na paliwie w trasie.A tak tylko odpalalem na benzynce i przelaczal sie na gaz po osiagnieciu 35 stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego od kiedy mam gaz nigdy nie zapala mi się rezerwa. Może uwaliłeś wtryski. Nie wiem dlaczego każą jeździć na PB. mam dużo znajomych co mają e39 e38 i nigdy nie mają problemu takiego żę coś jest nie tak i muszą pojeździć na benzynie.

 

cewki nie da się sprawdzić wzrokowa a nawet mierząc omomierzem. U mnie wzrokowo wyglądały idealnie a jednak nadawały się tylko w krzaki. Dlatego takie sprawdzanie nie ma sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem dzisiaj rano odpalic ja cala noc stala i odpalila za 1 z lekkim oporem.Zatankowalem 25 litrow wahy tyle weszlo zbiornikdo pelna plus stp do czyszczenia wtryskow w przyszla sobote jade w trase 400 km pojade na bezynie i zobaczymy czy bedzie poprawa.Jak nie to komp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil ja miałem identycznie jak ty. I wywnioskowałem, że jak zawsze mam w baku te 15-30litrów to reszta to powietrze to trochę pary wodnej zawsze tam będzie. Wiec dolałem denaturatu bo się miesza z wodą. I silnik dużo lepiej zaczął odpalać. Potem kupiłem taki produkt do paliwa co czyści wtryski itp. Zalałem paliwa do pełna i nalałem ten preparat. Teraz auto pali jak zegarek nawet jak stało parę dni. Mam nadzieje, że pomogłem

 

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzieki Ambience no w zbiorniku paliwa mam zawsze miedzy 30-50 litrow teraz dotankowalem caly zbiornik i wlalem stp preparat do czyszczenia wtryskow i jade w sobote w trase na benzynie.Takze dam mu po garach :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie to to bo miałem bardzo podobnie w dodatku jak odpalił to nie chodził na wszystkie baniaki dopiero jak pochodził dłużnej to zaczął wracać do formy. A wszystko przez to jakie idealnie jakościowo mamy w Polsce paliwo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja tez taki sam mam objaw ciezko odpali chodzi nie rowno a po chwili wskakuje na swoje obroty.Niestety paliwo do kitu i ten gaz ktory nie jest za zdrowy dla naszych Basi ale coz nie stac mnie na paliwo po 6 zeta a chce jezdzic Basia. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja w gazie od dawna i zawsze pali na dotyk.

 

Wystarczy zalać gorszego paliwa i już problem gotowy. Ja tankuje zawsze na orlenie i problem tez wystąpił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie to to bo miałem bardzo podobnie w dodatku jak odpalił to nie chodził na wszystkie baniaki dopiero jak pochodził dłużnej to zaczął wracać do formy. A wszystko przez to jakie idealnie jakościowo mamy w Polsce paliwo

 

może u mnie jest ten sam problem tylko że w odwrotną stronę działa, jak odpale i chodzi na zimnym to jest ok a później nie chodzi na pierwszy cylinder???

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=196748

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam ponownie i pojezdzilem na paliwku okolo 530 klilometrow w trasie na dodatku do paliwa ktory czysci wtryski, i jest lepiej odpala za 1 ale cos nowego wyszlo :| zatankowalem caly bak 75 litrow benzynki i jak zblizalo sie do 20 litrow samochod zaczol sie dlawic i nie jechac kurcze myslalem ze cos nie tak z furka podjechalem do stacji benzynowej i zatankowalem paliwo i po problemie mi sie wydaje ze cos sie dzieje z 2 komora baku to znaczy nie przelewa chyba bo kiedys cos czytalem na ten temat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy

 

Podłączę się pod temat. Od pewnego czasu również mam problemy z odpalaniem i mam wrażenie że problem się pogłębia, opiszę poniżej moje spostrzeżenia.

 

1) Jak auto postoi 1 lub więcej dni nie jeżdżone, zawsze odpala dobrze (za pierwszym razem), czy zimno czy ciepło nie ma znaczenia.

2) Jak już odpalę i przejadę kawałek lub długa trasę, tak że załączy się gaz, to po zgaszeniu i krótkiej lub nawet kilku godzinnej przerwie w jeździe za pierwszym razem odpala ale dopiero po b. długim kręceniu. Więc w praktyce odpala dopiero za drugim razem :(

3) Jak Jeżdżę tylko na benzynie niezależnie czy krótkie odcinki, czy długi trasy, czy zimny czy ciepły odpala zawsze na dotyk.

4) Poprawy nie przynosi przełączenie na benzynę na krótką chwilę przed zgaszeniem auta.

5) Podczas jazdy na benzynie/gazie wszystko super, brak jakichkolwiek dolegliwości.

 

Wniosek jaki mi się nasuwa jest taki, że coś z instalacją gazową mam nie tak. Jednakże zanim zacznę jeździć po magikach wolę Was zapytać o ewentualne sugestie. Nieraz zdarzało się że pomagaliście dużo skuteczniej ;)

Gdzie szukać? Od czego zacząć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Ponownie problem z odpalaniem powrocil to znaczy jakies 2 miechy temu w trasie pojedzilem na benzynce okolo 500 kilometrow na preparacie do czysczenia wtryskow i bylo gitara a teraz znowu po 3 razy musze go krecic tylko na zimnym to sie dzieje juz mi rece opadaja to moga byc wtryski? swiece na gazie maja nalatane 25 tys kilometrow.Bylem u gazownika wszystko jest ok od strony gazu.Da sie jakos wyjac te wtryski i je obejzec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.