Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim,

 

Od jakiegos czasu rozgladam sie za e92 335i. Potrzebuje informacji, czym dokladnie różnią się wersje amerykańskie od europejskich. W ofertach czesto widac "ukryte opcje amerykańskie". W zwiazku z tym mam pare pytań:

1. Odblaski na nadkolach przednich.

Czy takie odblaski sa zawsze i wylacznie w wersjach usa (http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C25/10/18/C25101891_2.jpg). Czy jesli auto jest sprowadzone z usa i nie ma tych odblaskow tzn ze bylo walone, tak bardzo ze przy renowacji je pominiety, aby wygladaly na wersje europejską?

 

2. Podkłokietnik dzielony.

Czy podlokietniki dzielone sa zawsze i wylaczanie w wersjach europejskich?? Czy jesli samochod sprowadzony z usa ma dzielony podlokietnik to oznacza ze mial wymieniane fotele/skóry??

 

3. Fotele - http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C25/10/18/C25101891_3.jpg. Co to sa za fotele (boczki są jakoś ubogo wyprofilowane)?? Czy one byly dostepne tylko w wersji usa?

 

Po czym jescze poznać, że autko było sprowadzone z USA (poza oczywistymi tarczami zegarów)?

 

Z gory dzieki za odpowiedzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpowiadając :-)

 

ad.1) Zawsze z USA mają obrysówki w zderzaku przednim

ad.2) Podłokietniki zależą od wersji wyposażenia a nie kraju - są wersje dzielone i nie

ad.3) Te fotele to wersja standard a nie sport.

 

Poza zegarami w milach - to nie we wszystkich wersjach z USA z ksenonami są spryskiwacze. Kierunkowskazy tylne są czerwone a nie pomarańczowe - ale nie jest to regułą. Na daszkach przeciwsłonecznych są napisy ostrzegające o poduszkach powietrznych. Lusterko prawe jest opisane "Objects in the mirror are closer tha appears". Z ukrytych rzeczy to rura doprowadzająca paliwo do baku jest z metalu (USA) a nie z plastiku (EU).

Radio nie ma częstotlisośc połówkowych więc nie posłuchasz wszystkich stacji na FM.

 

Po numerze VIN można rozpoznać kraj pochodzenia auta. Ten vin co pytasz w innym poście to auto właśnie na rynek USA i 99% aut sprowadzanych przez handlarzy to dzwonniki lub topielce. Najlepsze auto z USA sobie sprowadzisz sam :shock: bo nic u nas ciekawego nie znajdziesz ...niestety. Poczytaj posty kolegi Loona Thic :D

 

Jeżeli o czymś zapomniałem to poprawcie / dopiszcie.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Oczywiscie ze wystepuje w europie :) Np w Belgii i Holandii, moje autko ma taka tapicerke i pod pewnymi wzgledami uwazam ja za lepsza niz skora - mam prawie 100.000 przebiegu a fotele dalej jak nowki

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Radio nie ma częstotlisośc połówkowych więc nie posłuchasz wszystkich stacji na FM.

 

Ooooo, nastepny mit aut z US :nienie: . Oczywiście, że posłucha wszystkich stacji, wystarczy przestawić radio na europejskie częstotliwości i po krzyku - i to samodzielnie za 0 zł!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Radio nie ma częstotlisośc połówkowych więc nie posłuchasz wszystkich stacji na FM.

 

Ooooo, nastepny mit aut z US :nienie: . Oczywiście, że posłucha wszystkich stacji, wystarczy przestawić radio na europejskie częstotliwości i po krzyku - i to samodzielnie za 0 zł!

 

hmm - nie wiedziałem - jak?

 

Grupy VAG , amerykańców się nie da tak prosto ...

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Opublikowano

Włączasz radio, trzymasz 'm' aż wejdzie radio do trybu serwisowego.

Następnie używasz + - i dochodzisz do menu 'area' lub 'f/q' - tam zmienisz region i fale.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

Dokładnie tak jak napisał arcisz i dodatkowo chyba kluczyk w "pierwszym położeniu" ale tego to już dokładnie nie pamiętam. Na pewno nie może pracować silnik.

 

PS. TRZASTEK wiem, że mamy lato ale 1.23 ??? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe - ja miałem 12:23 teraz mam 2:32 :D - tylko w nocy mam czas na czytanie ostatnio a ,że urlop to się wysypiam :D

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW jest takim wdzięcznym produktem, że wszystko da się przeprogramować, przestawić itd. Co ciekawe prędkościomierz w USA zeskalowany jest do 260 km/h w wersjach EU do 280 km/h. Ale to też nie jest problem, bo zamiast wymieniać tarcze można wymienić całe zegary i je doprogramować do auta. W aucie z USA powinna być też naklejka z datą produkcji i numerem VIN, w europejskich tego nie ma.

 

Generalnie z wersji USA można niedrogimi kosztami zrobić wersję w pełni europejską.

Opublikowano

Jeśli chodzi o światła, to wersje z US mają żółte/pomarańczowe znaczniki na światłach, tutaj to dobrze widać: Bmw E90 325i Modded.

Obrysówki na zderzaku są w e90 w wersjach poliftowych, natomiast w e92 i w przed, i w po.

Jest jeszcze jeden zonk. O ile w przypadku xenonów nie trzeba nic zmieniać (są asymetryczne), to zwykłe lampy trzeba wymienić, świecą równo i bez granicy światłocienia

A i jeszcze dodam, że niektóre wersje mają limiter prędkości na 210 km/h - taka niespodzianka drobna, najgorzej jak dowiesz się o niej przy wyprzedzaniu (w DE oczywiście) ;).

pzdr

Opublikowano

Jest jeszcze kilka zmian z zakresu bezpieczeństwa dostosowujące je do wymogów na nowym kontynencie. Wersje US mają poprawioną bierną ochronę dla kolan kierowcy/pasażera. Zmodyfikowany jest również system poduszek, zamontowane dodatkowe czujniki w przedziale silnika, inne maty zajęcia fotela wykrywające masę pasażera. To raczej bez znaczenia, ponieważ wszystkie te raczej drobne zmiany jeżeli już, to podnoszą tylko poziom bezpieczeństwa a go nie obniżają.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
nie czytałem wypowiedzi poprzedników,ale kupując w PL auto z USA możesz być w 99,9% pewien,że auto było bite. Z USA nie opłaca się ściągać całych, a że e92 jest modnym autem i jest na niego popyt,to są ściągane,często wstawiane ćwiary,zaślepki poduszek albo jakieś inne 'bajery'. Sam szukałem ponad pół roku e92 i jest naprawdę ciężko,dlatego kupiłem auto przejściowe 645...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiedziałem, że w USA ludzie biją auta. Dzieci bić nie wolno to na autach sobie odbijają. :D :D :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oj nie bądź złośliwy, żadna ćwiara nie była wstawiana. Jak chcesz pogadać i zobaczyć co i jak to napisz na priv.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszkodzona była prawa strona więc potrzebne było poszycie błotnika głębokie. Taniej kupisz połowę auta niż w serwisie kilka elementów poszycia, szczególnie że potrzebowałem też poszycie rantu dachu. Blacharz wyciął to jak wyciął, tak mu było wygodniej widoczniej. Podaj email na priv to Ci wyślę zdjęcia auta uszkodzonego żebyś nie sugerował nadal mi że kłamię czy coś, bo tego nie lubię, a każdy mój klient zawsze ma do wglądu fotki sprzed naprawy.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Podepnę się tu, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Czy fakt, że auto jest w wersji amerykańskiej, oznacza, że tam był wyprodukowany? Mam e36 amerykanckie, i ciekaw jestem czy to wciąż w 100% niemiecki sprzęt :) końcówka VIN: FE21845 (szukałem na realoem i innych, ale tego info nie umiem wyłuskać). Z góry dzięki!
Opublikowano
Oczywiscie ze wystepuje w europie :) Np w Belgii i Holandii, moje autko ma taka tapicerke i pod pewnymi wzgledami uwazam ja za lepsza niz skora - mam prawie 100.000 przebiegu a fotele dalej jak nowki

 

Po czym rozroznie czy mam "eko" skóre czy naturalna ?

Sprzedam:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Po VINie.

 

Podepnę się tu, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Czy fakt, że auto jest w wersji amerykańskiej, oznacza, że tam był wyprodukowany? Mam e36 amerykanckie, i ciekaw jestem czy to wciąż w 100% niemiecki sprzęt :) końcówka VIN: FE21845 (szukałem na realoem i innych, ale tego info nie umiem wyłuskać). Z góry dzięki!

 

 

E36 w USA produkowane nigdy nie było i ile wiem. X5, X6, Z3, Z4 tak.

Edytowane przez mmw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.