Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pod WIN7 najlepiej postawić wirtualny komputer z WINXP, a dopiero na nim INPA. Są niby wersję INPA działające na WIN7 bezpośrednio, ale nie masz tam na pewno działającego NCS-a, który przydaje się chociażby do aktywowania świateł DRL. Jak chcesz iść na łatwiznę to w moim podpisie masz linki do gotowca pod emulator VMWARE, który już wielu osobom działa bez problemu na WIN7.

 

Dziwne bo na windows 7 zainstalowałem INPA_EA_90X razem z NCSem wystarczy na impie dać tryb zgodności z windows xp SP3 i wszystko działa, również NCS

 

A żeby połączyć się z ABS/Klimą/Poduchą/Światłami muszę podpiąć się pod maską tą wielką wtyką. Pod kierownicą działa chyba tylko połączenie z DME.

Opublikowano
Bo masz wersję WIN7 32-bitową, a większość jest 64-bitowa, a tam nawet tryb zgodności nie pomaga dla NCS-a.

U mie na win7 32-bit działa

never again N46
Opublikowano

Wczoraj kupilem kabelek... dzis jest juz w drodze do mnie.

Jestem ciekaw jak to bedzie smigac jak cos roofi licze na twoja pomoc :)

a takie pytanko a jaka jest najnowsza wersja INPY(ediabas??) .. tak by ja spokojnie zainstalowac na win7. Ja nie potrzebuje full opcji narazie amatorskiej zabawy moze z czasem sie bardziej w to zagłebie.

BUNIA :)
Opublikowano
Ja mam ver3.01 i dziąła na win7.Jeśli tylko będę mógł pomóc?"wal jak w dym" :D
never again N46
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hannibal ja również "rzygnąłem" 120zł za swój interfejs, a TERAZ się okazuje że i ten od "VAGin" będzie łączył??

 

O ile wykrywa "zapłon" , a większość nie wykrywa bo nie ma tam czegoś podłączonego. Czym się różnią te dwa kable pisze w dziale o diagnostyce.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o podpinkę, proponuję wpinać się tylko poprzez wtyk 20 pin. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie lepiej to wszystko wyglądało, przez wejście pod kierownicą nie otrzymywałem wszystkich danych.
Opublikowano
Jeżeli chodzi o podpinkę, proponuję wpinać się tylko poprzez wtyk 20 pin. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie lepiej to wszystko wyglądało, przez wejście pod kierownicą nie otrzymywałem wszystkich danych.

OBD 2 pod kierownicą łączy chyba tylko z ECU(błędy z osprzętu motoru)

never again N46
Opublikowano

kabelek juz posiadam wszystko wyglada ze smiga super. Bawic sie bede w czwartek.

Roofi powiedz mi czy jak podlacze kabelek do laptopa ale jeszcze nie z "autkiem" to bedzie wyskakiwal blad... ???

 

jesli ktos jest zainteresowany zestawem do autka to ja moge polecic czlowieka od ktorego kupilem na allegro.

http://allegro.pl/bmw-usb-1996-2006-inpa-pl-dis-e46-e90-e39-e60-e61-i2331210931.html

dodatkowo załaczył plytke z paroma gadzetami :D

BUNIA :)
Opublikowano
Generalnie cala instrukcj obslugi w pdf, szczególowy opis instalacji na wszystkich systemach, kody błedów, sposoby aktywacji swiatel do jazdy dziennej, "spolszczenie" :D, sterowniki do kabelka na plytce ... wszystko bardzo ladnie spakowane, pomocne nawet dla poczatkujacych wszystko krok po kroku... ktos sie na tym napracowal.
BUNIA :)
Opublikowano

Dobra mam problem wyskakuje mi błąd w INPIE "error compiling script file" .. o co moze chodzic?

generalnie nie pokazal podlaczenia z autem... jest zielony "running" jak probuje cos zrobic jest zolty "busy". i ten blad wyskakuje

podpowiem win 7

BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.