Skocz do zawartości

320d M47 Muł z niskich obrotow


Karol OOOO

Rekomendowane odpowiedzi

test przepływomierza robiłeś? dochodzi ekonomizer do końca?

 

podstawa wiadomo trzeba zobaczyć czego autku brakuje no ale tutaj chyba można jeszcze podejrzewac EGR lub turbina jest źle sterowana na początku obrotów i tutaj dwa przypadki czyli uwalony zaworek albo jakieś dziury w wężykach podciśnienia.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kogo robiłeś wirus??

to teraz wytłumacz co to ma do tego u kogo robił wirusa ??? :D :D :D

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nowe wiesci. I chyba przyczyne.. kiedy wskazowka temp. opadła ponizej 90 stopni wszystko wrociło do normy. Teraz wieczorem wszystko jest ok nawet jak ma 90.. Podobno te silniki maja tak, ze po przekroczeniu 90 stopni auto traci moc. Jak temp idzie jeszcze wyzej, auto gasnie. I chyba w moim przypadku jest za wysoka temperatura... Chociaz wskazówka nie wychyliła sie za polowe ani troche :nienie: Co o tym sadzicie?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzdura ... od 88 -92 normalna temp. pracy ... 94 w korkach tez nie jest poroblemem , wiatrak włącza się trochę ponad 100 stopni a żaluzje otwierają się przy bodajże 108 stopniach ... zabezpieczenie temp. ustawione dużo wyżej ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieee nic nie dymi własnie.. Wczoraj nawet to sprawdzałem.. Teraz mi sie przypomniało ze rok temu tez tak było, tylko ze miałem wtedy uszkodzony wentylator i temp szła lekko za 90 i myslałem ze to jest przyczyna... Teraz wiem ze to raczej nie przez to. Szczerze mowiac czekałem na Twoja pomoc :cool2:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol ciekawy motyw z tą temperaturą. Jestem ciekaw jaką wtedy temperaturę ma paliwo. Niestety, aby to sprawdzić potrzebny jest interfejs. Chciałbym pomóc, ale możliwości jest tyle że nie ma sensu wypisywaniem ich psuć Ci nocy :wink: Ale mam pewne podejrzenie związane właśnie z temperaturą paliwa. Sprawdzałeś może kiedyś stan drożności chłodnicy paliwa czy nie jest zapchana?? pozdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motyw bardzo ciekawy.. Znalazłem sporo tematow z tym samym problemem i nikt nie znalazl rozwiazania.. Chłodniczki nigdy nie sprawdzałem. Myslisz, ze moze byc przytkana? Jak to sprawdzic? Dzieki za zaineresowanie tematem :cool2: Jestem w pełni nadziei, ze problem w koncu bedzie rozwiazany :cool2:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrokowo sprawdź czy przestrzenie rdzenia są drożne. Bardzo możliwe, że będą zabite syfem, który skutecznie obniża wydajność chłodzenia. W INPA masz możliwość podglądu temperatury paliwa... podaj jaka wartość jest przy tych objawach o których piszesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niskie obroty to może być problem z EGR.. Najlepiej rozebrać, sprawdzić, przeczyścić Zawór i elektrozawory sterujące.. U mnie pomogło wyczyszczenie zaworu EGR.. Kolega miał podobny problem - straszny muł na niskich obrotach i zaślepienie EGR rozwiązało sprawe..

 

pozdrawiam

Piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

1 sprawa przepływka tak jak kolega z forum wspominał --- To ją odepnij i pojezdzij --zobacz róznice

 

2 katalizator wstępny (pcha spaliny do egr-u) tam gdzie rurka sie łaczy z chłodniczką spalin(znajduje sie na niej plastikowy thermostat EGR) wstaw blaszke od puszki piwa wytnij i wstaw i przykęc poprostu zablokuj spaliny idące do egr-u wtedy zaobserwój co sie dzieję ,bo będzie pobierała wtedy samo czyste powietrze.

 

3 sprawa WYDECH (Katy) -rrozepnj wydech na srodku tez pojezdzij i zobacz róznice a będzie na pewno cos czuć.

 

cały czas obserwój wskaznik obrotów czy staje sie nerwowsza i łapie lepiej.

 

do dzieła.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.