Skocz do zawartości

ssayans

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d+M57D30, 2000r.
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia ssayans

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. ssayans

    Trzęsienie budą ;)

    Warto sprawdzić także zawieszenie. Miałem identyczne objawy i po wykluczeniu krzywych tarcz okazało się, że przyczyną był luz na sworzniu prawego wahacza.
  2. Jest tak samo, nie trzeba ściągać zderzaka.
  3. Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Akurat opory dodatkowego napędu grają tutaj bardzo ważną rolę.
  4. Z załączonych logów wynika, że nie jest osiągany oczekiwany kąt wtrysku na wolnych obrotach i tutaj szukałbym przyczyny.
  5. Sprawdź jeszcze w DISie. Jest tam możliwość ustawienia wolnych obrotów, może ktoś przestawił.
  6. Znalezione na forum: "Do swapa potrzebne jest: - skrzynia 6-tka - mechaniżm wybieraka (poza drążkiem zmiany biegów gdyż jest on ten sam). Warto przy okazji wymienić: koszyczek drążka zmiany biegów, podkładki plastikowe, owalne gumy, zatrzaski są to tanie elementy a różnica w pracy mechanizmu zmiany biegów bardzo duża. - obejrzeć sprzęgło elastyczne i ew. zaopatrzyć się w nowe (to z piątki pasuje jak najbardziej) - krótszy wał od 6-tki - nowe sprzęgło (konieczna jest wymiana gdyż 6-tka posiada inny frez) - olej do skrzyni (warto przy okazji zmienić pomimo iż jest to niby "lifetime""
  7. Skoro jest niskie ciśnienie, to obstawiam, że przez wysoką temperaturę zostały uszkodzone wtryski i leją paliwo do cylindrów.
  8. Dla DDE4 jest taka opcja w INPIE, jednak nie wiem jak to wygląda dla DDE5. Na bimmerforums.co.uk piszą, że można zresetować adaptacje poprzez odłączenie przepływki i krótki przejazd (1/4 mili), ale wątpię czy to zadziała: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f18/2002-e46-320d-how-do-i-reset-fuel-adaptions-t103519/index2.html#post907629
  9. Te klapki nie służą do łagodnego wygaszania, było o tym 100 razy na forum ... Edit: Balugass mnie uprzedził :wink:
  10. Wszystko zależy od stopnia zużycia części wymienionych w temacie. U mnie nie trzęsie się prawie w ogóle. Patent na pewno zadziała w wymienionym X3, bo ma silnik M57N, jak wnioskuję po podanej mocy.
  11. Trzęsie się znacznie mniej, ale zawsze może jeszcze delikatniej:)
  12. Kolego robiłeś w ogóle diagnostykę live data? Miałem podobny problem i u mnie winien był zaworek podciśnienia sterujący turbiną. Auto nie osiągało do 2,5 tys obrotów zadanego ciśnienia. A może to wina źle zrobionego chipa (skoro piszesz o 220KM)?
  13. Zapewne nie możesz znaleźć tego błędu w Autodacie bo trzeba to zamienić na wartość heksadecymalną, czyli 1E25. Według tego co znalazłem na anglojęzycznym forum, często błąd ten oznacza również padnięty czujnik wałka rozrządu i nie można tego sprawdzić inaczej, jak przez podmianę. Spróbuj jeszcze zdiagnozować auto carsoftem i disem, może pokażą bardziej rozszerzony kod błędu, bo widzę, że występują dwie odmiany: $F 1E25 - RPM Control Cam /crank sensor disagree( often the cam sensor) $H 1E25 -RPM Control
  14. Bicie tarcz rozpoczęło się jeszcze za czasów M47 :wink: Hamulca używam naprawdę bardzo delikatnie i nie miałem awaryjnych hamowań. Tymczasowo założyłem z powrotem oryginalne, ale zamierzam zmienić na tarcze firmy Bozarto z serii GTR. Cena jest śmieszna, ale ktoś z forum je polecał i jeździ na nich po torze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.