Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moj serwisant od rajdowki wspominal o problemach z lancuchem. Ma taka 1ke, ktora juz dwa razy byla na rozrzadzie, a przebieg 100kkm.
  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dodam coś od siebie. Znajomy wymeinił koła z 18 na 20 i ich nie programował. Pytałem speca od bmw, koła trzeba programować, na razie się nic nie dzieje ale może zacząć.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Przeciez opony dobiera sie tak aby zachowac obwod kola to co niby trzeba programowac ? Przy zmianie z zimowych 16 na letnie 18 tez trzeba programowac??
Opublikowano
W BMW nie ma typowych czujników ciśnienia, mierzony jest ruch obrotowy koła (piasty?). Przy zachowaniu tej samej średnicy koła wystarczy zatwierdzić ciśnienie w iDrive.
Opublikowano
...

jak uważacie, że można jeździć na oleju 50k/ x lat to poczytajcie o "olejach", tych nowych LONG LIFE...jak nie chce wam się czytać i nie macie dostępu do laboratorium to zróbice test wzrokowy na silnikowym filtrze powietrza, filtr ten wg. zaleceń ASO należy wymieniać co 3 wymianę oleju (90-150 tys. km), wyciągnijcie filtr i zobacie jak wygląda po 15 tys.km, następnie zastanówcie się czy wytrzyma/będzie właściwie filtrował 10x więcej/dłużej...

 

nie chodzi nawet o to, że kupujecie nowe auto i sprzedacie je z przebiegiem ~60tys. km (poniżej granicy zepsucia podzespołów) czy mniej, auto z takimi przeglądami po prostu gorzej jedzie...

 

Tak wygląda silnikowy filtr powietrza (3.0d, N57) po przejechaniu 14tys. km po Warszawie…

 

http://imageshack.us/a/img694/2513/filtr2r.jpg

 

http://imageshack.us/a/img211/8514/filtr1.jpg

 

ASO zaleca :mrgreen: (i robi to w darmowym :) :D pakiecie :mrgreen: ) wymianę po ~90 tys. km…

 

Powodzenia w eksploatacji aut zgodnie z zaleceniami…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ja przy wymianie oleju (30k km) poprosiłem o wymianę filtra powietrza to Panowie z serwisu popatrzyli się na mnie jak na idiotę. BMW zaleca itd. bla bla bla, że przy drugiej wymianie. W E46 (wiem, inne auto) wymieniam wszystkie filtry przy każdej wymianie oleju czyli co ok 12k km i za każdym razem filtr powietrza był brudny. Teraz ustawili mi olej na 15k km tak jak chciałem i według mnie tak powinno być.
Opublikowano

no bo gwarancja jest do 100 tys a potem się możesz martwić :mrgreen:

podobnie nie zalecaja wymiany oleju w ASB :mad2: a producent skrzyni ZF już zaleca :mrgreen:

Opublikowano
160k

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Czyli tak czy inaczej poza zasięgiem któregokolwiek z pakietów serwisowych.

Tylko to ciekawie implikuje pewne kwestie serwisowe. Jeśli np. Na gwarancji zepsuje Ci sie skrzynia to za wymianę oleju płaci klient. W przeciwnym razie zaleją stary olej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dla mnie duża wada: zbiornik paliwa jest mniejszy o 6l od E90 a w opcji nie ma możliwości kupna większego...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Słuchajcie czy trochę "szarpie" samochodem jak jedziecie na skrzyni sportowej(szósty bieg ) i trybie SPORT podczas mocnego przyśpieszania?

Silnik 328i.

Opublikowano

szarpanie przy zmianie biegow w trybie Sport lub Sport+ jest zupelnie normalne (w koncu chodzi o jak najszybsza zmiane).

 

Jesli zas worn22 mial na mysli szarpanie autem przy przyspieszaniu na 6. biegu (bez zmiany) to ja w 320d nie mam tego na zadnym biegu

Opublikowano
...

jak uważacie, że można jeździć na oleju 50k/ x lat to poczytajcie o "olejach", tych nowych LONG LIFE...jak nie chce wam się czytać i nie macie dostępu do laboratorium to zróbice test wzrokowy na silnikowym filtrze powietrza, filtr ten wg. zaleceń ASO należy wymieniać co 3 wymianę oleju (90-150 tys. km), wyciągnijcie filtr i zobacie jak wygląda po 15 tys.km, następnie zastanówcie się czy wytrzyma/będzie właściwie filtrował 10x więcej/dłużej...

 

nie chodzi nawet o to, że kupujecie nowe auto i sprzedacie je z przebiegiem ~60tys. km (poniżej granicy zepsucia podzespołów) czy mniej, auto z takimi przeglądami po prostu gorzej jedzie...

 

Tak wygląda silnikowy filtr powietrza (3.0d, N57) po przejechaniu 14tys. km po Warszawie…

 

http://imageshack.us/a/img694/2513/filtr2r.jpg

 

http://imageshack.us/a/img211/8514/filtr1.jpg

 

ASO zaleca :mrgreen: (i robi to w darmowym :) :D pakiecie :mrgreen: ) wymianę po ~90 tys. km…

 

Powodzenia w eksploatacji aut zgodnie z zaleceniami…

 

Nie przesadzaj, nie ma grzyba jeszcze - dałbyś rade jeszcze dośmigać do 90.000km

Hmmmm
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy u Was też tak głośno pracuje nawiew po stronie pasażera?

 

Wsiadamy, samochód nagrzany od słońca, klima na auto, czułość 2 poziom, wszystkie kratki pootwierane i huczy nawiew tylko po stronie pasażera. Po mojej nie. To normalne?

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Mam f30 328i od 4 miesięcy wersja Luxury. Na tą chwilę spalanie w cyklu miejskim 10,5-10,7 przy takiej mocy to nie jest problem. Start stop faktycznie mocno na początku irytuje jeśli zapomnisz go wyłączyć. Jedyny problem to dość głośna nawiewu w momencie włączenia klimatyzacji choć o chwili szum się wycisza. W tej chwili zastanawiam się tylko nad zmianą opon letnich. Mam 19 run flat i trochę czasami twardo:) Generalnie jestem zadowolony z zakupu. Auto zarówno do spokojnego przemieszczania się po mieście jak i czasami do małych szaleństw.

Opublikowano

Rzadko jeżdżę swoim autem, ale w ostatni weekend zrobiłem ok. 3.800km, więc je trochę poobserwowałem. I tak:

 

przy 180km/h w kabinie jest 80dB. Nie ma problemu. Przy 130-140km/h jest cicho.

Spalanie komputer pokazywał idealnie (zgadzało się z ręcznym liczeniem):

- prędkości francuskie (max 130km/h) 5,9l

- prędkości niemieckie 6,1-7.1 l

 

To, czego mi brakuje w aucie to tempomatu (mam tylko limit, bardzo przydał się we Francji) i systemu do jazdy w korkach (przydałby się w Niemczech i w Wwie).

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.