Skocz do zawartości

E90 318i 320i N43 brzydka praca silnika


Robertas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

2EF7 - Cyfrowy sterownik silnika: Termostat o zmiennej charakterystyce, uruchamianie - termostat do wymiany, tu nie chodzi o temperaturę podczas normalnej jazdy, grzałka padła i nie uruchomi się pod dużym obciązeniem.

30EA - Cyfrowy sterownik silnika: Katalizator DeNox, zasiarczony

2AF4 - Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, elektryczny

2AF2 - Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, liniowa sonda lambda

2AF6 - Cyfrowy sterownik silnika: czujnik tlenku azotu, lambda binarna

29F3 - Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik niskiego ciśnienia paliwa, elektryczny - sam czujnik 13537614317 lub oczywiście wtyczka/wiązka.

Zostaw na razie sondę w spokoju (nie masz błędu sygnału 30DA, w egzemplarzu, w którym padła były jeszcze 2AF9, 2C6C, 2C7F), skasuj błędy, uruchom procedurę wypalania i w drogę, pewnie długą drogę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat nie otworzy się pod dużym obciążeniem, znaczy się, że wówczas istnieje ryzyko przegrzania? Jak dotąd na razie taka sytuacja nie miała miejsca.


Nie mam na razie tu nikogo w pobliżu, kto mógłby mi aktywować procedurę wypalania, czy wówczas jazda autostradą coś pomoże? Tak powiedzmy 150 km/h przez 1h (i z powrotem to samo, nawet 1.5h jakby doliczyć obwodnicę) ? Czy lepiej niższa prędkość ale przez dłuższy czas?


W tym tygodniu chyba jeden raz, już pod sam koniec porannej drogi - s/s się załączył, ale później już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chodzi o duże obciążenia, czyli dynamiczna jazda, szczególnie z wyższymi prędkościami, do tego silnika termostat jest tani (wahler to jest to samo co ori), tylko jego umiejscowienie :duh: jak widać jazda w trasie bez procedury też przynosi skutek tylko mniejszy. Ja jak mam takie auto do wypalania to nie próbuje najpierw bez procedury dla testu, ponieważ szkoda mi na to czasu, którego i tak mnóstwo schodzi w tym przypadku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zobaczymy czy jazda 150 km/h nie spowoduje nic złego. Mówię, wtedy utrzymywałem 130-145 km/h przez 10-11 min. Teraz jest opcja na 150 km/h przez 1h i to x2. Ten termostat to pilna sprawa, ma jakiś wpływ na spalanie czy też coś może się stać? Chodzi mi o to czy robić to teraz czy też może poczekać do serwisu corocznego.


No i mam nadzieję, że pomimo tego błędu z termostatem nic się nie stanie przez 1h jazdy autostradą. Mogę na czas przejazdu załączyć test 7.0, który pokazuje temperaturę płynu chłodniczego i monitorować sytuację na bieżąco, to też może być dobry pomysł, jak tam zacznie lecieć powyżej 105-110 st. C, to będę wiedział prędzej. Oglądanie ilości km mi tam niewiele daje.


Chociaż w sumie licznikowe 145 km/h na tempomacie to jest ok 3300 rpm, powietrze wpada jak szalone, bez jaj żeby to było jakieś super duże obciążenie. Pałować po 200 km/h na ponad 5000 rpm non stop też nie mam zamiaru :)

 

Ja jak mam takie auto do wypalania to nie próbuje najpierw bez procedury dla testu, ponieważ szkoda mi na to czasu, którego i tak mnóstwo schodzi w tym przypadku.

 

Czyli za każdym razem od razu załączasz procedurę? Hmm ale jeśli szybkość spalania wynosi rzeczywiście 40 mg/km, to po jeździe przez 60 min powinno się wypalić rzędu 2400 mg, a jak w drugą stronę doliczyć to i 4800 mg, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Przynajmniej taką jest deklarowana szybkość spalania wg bimmerprofs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widocznie zależy od egzemplarza, ten który był oporny (840 mg) nie był tak miły..to było bardziej 4mg/km :roll: jeździłem ponad 4h i spadło na 160 mg.

Pilnuj temperatury, przy jednostajnej jeździe nie będzie to miało wpływu, ale obserwuj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wróciłem. Zrobione nieco ponad 400 km, z czego prawie całość to autostrada+obwodnica z podobnymi prędkościami. W pierwszą stronę trzymałem cały czas licznikowe 150 km/h (czasem trochę więcej do wyprzedzania), w drugą stronę początkowo 150, potem już trzymałem 145, raz but do 200. Temperatura przez niemal cały czas wynosiła 102 st. C, minimalne wahania na 101 lub 103 w zależności czy odpuszczałem czy przyspieszałem. Raz tylko przez moment chwilowo widziałem 105, ale tak to perfekcyjnie było utrzymywane 102 st. C. W bagażniku było 25-30 kg, klima załączona cały czas, radio, transmitter FM, telefon też był podłączony = w pierwszą stronę 8.4-8.5 l/100 km, z powrotem już się zrobiło 8.0 i gdy już wracałem przez miasto to 7.9 ostatecznie.


Start stop się nie załączył, ale może to po pałowaniu tak. Zobaczymy jak będzie w następnym tygodniu, czy coś tam się przepaliło. Termostat w każdym razie wydaje się, że działa. A tak to wyglądało :)

Film



IMG-0414.jpg

IMG-0415.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dzisiaj, ale szczególnie wczoraj - czuć było wyraźnie lepszą pracę silnika. Zbiera się zdecydowanie płynniej, żadnych lagów, od razu mocno ciągnie do góry, znacząco większa przyjemność z jazdy. Start/stop nie chciał się dziś załączyć na całej drodze powrotnej do domu...Ale jakąś godzinę później wyjechałem dosłownie 1 km od domu i mimo iż tym razem świeciły się kseny (większe obciążenie) - to start/stop nagle zadziałał...Po chwili znowu powrót ten sam 1 km, postój na światłach - Start/stop odpalił ponownie...To przez 14 km włączyć się nie chciał, a teraz nagle na takim krótkim odcinku jednak tak?


Z tego co czytałem, to ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa może mieć wpływ na działanie s/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej start/stop. Ludzie masowo wyinstalowują to ustrojstwo ze sterowników silnika. Morderca całej elektryki. Lepiej zrób diagnozę, podepnij pod kompa u jakiegoś machera bmw i spróbuj ocenić, czy autku coś dolega. S/S się nie sugeruj, a najlepiej usuń to jak 99% innych użytkowników.
www.kancelariaturowski.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam już Istę. Takie błędy zauważyłem:

1.png


Ista wykrykła jeden dodatkowy błąd, z modułem RLS. To by tłumaczyło dlaczego automatyczne światła zawsze zapalają kseny, a nie ringi! Fajnie, że udało się namierzyć ten problem, ale pytanie jak go rozwiązać? Czy da się to zrobić z poziomu Isty? Gdy wszedłem w moduł RLS to pokazało coś z "please re-encode". Rodzaj szyby widziałem, że można wybrać w NCSExpert, ale jak na razie nie udało mi się poprawnie odpalić tego programu.


Po skasowaniu błędów, te od NOx na razie nie powracają, ale zapewne wrócą lada moment.


Poza tym odpaliłem sobie jakieś live data (samochód stał wcześniej, więc zimny start), ruszyłem dosłownie paręset metrów i widzę takie rzeczy:


3.png

4.png

5.png


Pierwszy screen: Current operating mode: Homogeneous. Jak rozumiem, jeśli silnik pracuje w trybie uwarstwionym, to pojawi się tutaj Stratified? (lub chociaż: Homogenous lean?).

Drugi screen: Low pressure zawiesiło się na stałe na poziomie 6500, trzeba wymienić ten czujnik niskiego ciśnienia paliwa, ale czy on faktycznie ma wpływ na cokolwiek?

Trzeci screen: zasiarczenie 4464 mg jak widać bardzo duże, więc potrzebna będzie procedura wypalania, ale...Status czujnika NOx to "not available". Czy to tylko chwilowe, czy on się może dopiero później włączyć?



Jeszcze kwestia odnośnie akumulatora, we wrześniu miałem jego wymianę. Początkowo był oryginalny akumulator marki Exide, 90 Ah i 900 A. Teraz mam Boscha 95 Ah i 850 A AGM. Aku nie został zarejestrowany, dopiero teraz to kliknąłem w Ista, ale nie było tam opcji na zmianę jego parametrów, Ista dalej myśli, że zainstalowany jest 90 AH AGM. Czy tak drobna różnica w parametrach może mieć wpływ? Być może to przez to SS się mniej chętnie załącza (auto ładuje aku pod 90Ah, a ten w rzeczywistości ma 95Ah i jest traktowany jako niedoładowany?)


Zapomniałem dodać, że teraz w temperaturze ~~ 20 st. C start stop ożywa, pierw po ok. 8-9 km, ale wczoraj to normalnie już po 1-1.5 km w gorącej temperaturze od razu wyłączał silnik, jak za starych czasów. Jechałem długo w korku i co chwila się załączał, ile mi paliwa oszczędził to ciężko zliczyć, powiem tylko tyle, że 14 km dojazdu, który zwykle trwa 25-30 min (8.5-9.0 spalanie), to teraz zajęło to 50 min i dzięki spokojnej jeździe i SS udało się 9.4 l/100 km. Bez niego myślę, że 11.5-13 by było.

Edytowane przez MatiKosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Akumulator j.w. Taka wartość siarki wypali się chyba po dwóch dniach jeżdżenia non-stop..masakra, nox już raczej nie żyje 2af4), ale próbuj uruchomić procedurę po skasowaniu błędów. Termostat masz do wymiany.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki niedługo będę miał tankowanie to wówczas zrobię przejazdy testowe obwodnicą i będę patrzał czy wartość siarki drgnie chociaż o mg w dół. Swoją drogą, wedle opisu na bimmercheck to nie musi być faktyczna ilość siarki jaka znajduje się w kacie. Ta wartość jest matematycznie liczona, komp zakłada, że ileś litrów paliwa to ileś mg siarki. Czyli krótko mówiąc: "zasiarczenie" rośnie liniowo w czasie w sensie statystyka, bo jak jest faktycznie to ciężko powiedzieć. Efekt jednak będzie tak czy siak taki, że silnik będzie pracował w trybie homogenicznym.


Pojawia się jednak pytanie o zasadność potencjalnej wymiany czujnika NOx. Ja pamiętam, że przez długie lata tata miał spalanie w tym aucie na poziomie 7.6-7.9 (czyli 8.1-8.5 po korekcie o 7% w górę, jaką mam teraz), ale miał też wyższą prędkość średnią, bo były częściej trasy. Ja teraz osiągam spokojnie okolice 8.6-8.8, czasem lepiej/gorzej, ale generalnie jest to podejrzewam o max 0.5 litra w górę i to raczej bardziej wynika z warunków jazdy. Chodzi mi o to, że NOx raczej nie spowoduje nagłego obniżenia spalania o 1 l/100 km. A skoro tak, to wydatek rzędu 2000 zł wydaje się być totalnie nieuzasadniony, szczególnie jeśli ten czujnik może nie przeżyć wymaganych 3.5-4 lat by to wyszło w ogóle na 0, tylko np. padnie po roku. Gdzie potencjalna awaria wtryskiwaczy (4000 zł+) to już z pewnością byłaby konieczna naprawa, a NOx na konieczną nie wygląda.


A masz jakieś pojęcie co do tego błędu z brakiem info o typie szyby w module RLS? I czy czujnik niskiego ciśnienia paliwa cokolwiek robi? Termostat wydaje mi się, że może być przyczyną, dla której tak długo trzeba było czekać na aktywność ze strony systemu Start Stop (dopiero gdy wzrosła znacząco temperatura na zewnątrz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tej procedury wypalania siarki: samochód musi być już w ruchu? Czy też mogę stanąć na poboczu, odpalić i dopiero za chwilę się rozpędzić do wymaganej prędkości? Jest jakiś czas po jakim procedura automatycznie się wyłącza? Planuję przejechać prawie całą obwodnicę i tym tempem zajmie to ok. 18-20 minut, potem zrobię nawrotkę i ona zajmie mi ze 2-3 minuty i pytanie czy jak po tym czasie wrócę do prędkości 110+ to czy procedura wypalania będzie dalej aktywna?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ogromny progres.

Udało mi się załatwić działającą INPĘ oraz NCS'a. Kluczem by to wszystko działało jest odpowiednie skonfigurowanie pliku EDIABAS.ini, co podał kolega Din gdzieś na forum. Z takim konfigiem śmiga zarówno ISTA, jak i INPA i NCS.


Przed rozpoczęciem całej operacji podejrzałem w Inpie błędy, tam jest możliwość wyświetlenia większej ilości szczegółów, tu ogólny podgląd:

1.png


Jak widać skasowane niedawno błędy NOx'a znowu wróciły (problem: zwarcie, to nie brzmi dobrze...), skasowałem. Co do czujnika niskiego ciśnienia paliwa - błąd pokazuje, że jest zwarcie na masie. Co do termostatu - coś z przerwaniem linii czy jakoś tak. Oba elementy do wymiany.


Chciałem zobaczyć procedurę odsiarczania w Inpie, bo tam mam na żywo podgląd na temperaturę gazów wylotowych (oczekiwana przy procedurze: 550-650 st. C) oraz lambdę (powinna spaść do 0.95-0.96). Jednakże chwilę po kliknięciu START wyskoczył błąd:


3.png


Niespełnione warunki, czyli zapewne to będzie działać tylko jeśli będę non stop jechał z prędkością powyżej 110 km/h, a dłuższe zejście poniżej wywali błąd. Czyli zabawa jak w filmie Speed - Niebezpieczna prędkość :D

Dlatego postanowiłem użyć Isty.


Ista jest prosta i miła w użyciu, jednak jej wadą jest czas działania. Zanim to się włączy, zanim zczyta dane pojazdu i zanim wreszcie dotrę do menu serwisowego = minie z 5-6 minut, gdzie w Inpie zrobię to w paręnaście sekund. Plus Inpa pokazuje wykresy, co wizualnie jest lepsze.


Anyways, co trzeba zrobić:

- silnik ma być wyłączony, ale zapłon włączony

- odpalamy procedurę

- pojawi się info, że masz jechać 110 km/h+ i mieć ponad połowę baku i że procedura rozpoczęta

- odpalamy silnik i ruszamy


Na obwodnicę wjechałem dopiero po 15stu minutach od włączenia. Początkowo przez spory ruch, ale później E90tka dostała już zdrowego buta (koło 140 km/h), łączny czas takiej jazdy ok. 11-14 min w jedną stronę i podobnie po nawrotce w drugą stronę.


Po zjeździe z niej zajechałem na stację benzynową i odpaliłem Istę celem sprawdzenia jak tam siarka. A tu niezłe zdziwko.

- Było: 4460 mg

- Jest: 1264 mg


Nieźle się przepaliło!

Jednakże status dla czujnika NOx dalej był "not available", a silnik pracował w trybie homogenicznym.


Po chwili odpaliłem Inpę celem potwierdzenia, tu screen w trakcie jazdy:

2.png


Jak widać ta Lambda po prawej cały czas wynosi 1.00, jak już to raczej na chwilę robiła się 0.96 (bogata mieszanka), ale próżno było szukać lambdy 2.0-3.0, oznaczającą pracę w trybie stratified charge. Być może 1264 mg siarki to dla sterownika MSD80 dalej za dużo by w takim trybie pracować. Chciałem zrobić kolejny przejazd, ale warunki pogodowe zrobiły się gorsze+większy ruch. Zrobię to wieczorem i wtedy będzie można wydać ostateczny werdykt, czy auto z niskim poziomem siarki będzie w stanie pracować w trybie stratified charge (jeśli tak, to jak długo?) czy też mimo wszystko nie, przez świrujący czujnik NOx.



Jeśli nie, to mam już rozwiązanie - NOXem.


NCSa też się udało odpalić, dostałem się do modułu RLS, ale tam tylko ustawienia wycieraczki, muszę dorwać się do info o przedniej szybie.


To be continued...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już jestem po drugim przejeździe.

- poprzednia wartość zasiarczenia: 1264 mg

- obecna: 388 mg wg ISTY // 406 mg wg INPY


Czyli jak widać później prędkość odsiarczania spada, a auto teraz dość stabilnie jechało z ~~ autostradową prędkością.


Pomimo tego krótkiego odcinka, błędy sondy NOx ponownie wyskoczyły...Skasowałem je i odpaliłem test pokazujący w jakim trybie auto pracuje.

Niestety, cały czas pracuje w trybie homogenicznym i ani myśli przełączyć się w tryb homogeneous-lean lub też najbardziej pożądany: stratified charge, pomimo spełnienia wszystkich kryteriów (temp. silnika powyżej 90 st. C, temperatura gazów wylotowych powyżej 220 st. C, spokojna jazda na niskich obrotach).


Oznacza to zatem jedno: sonda NOx padła śmiercią naturalną.


Następny krok to zakup NOXem, skasowanie adaptacji i powinno być już idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie nox sypie błędami 3104 2aec i co jakiś czas 30da jednak nox działa bo przełącza z homogenicznego na uwarstwionym, tylko na stratified trochę dziwne silnik chodzi, teraz nie wiem czy nie ruszać tego czy wykodowac nox, bo nowej sondy na pewno nie kupię, mam n53 272km
Diagnoza n53/n43 info pw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już jestem po drugim przejeździe.

- poprzednia wartość zasiarczenia: 1264 mg

- obecna: 388 mg wg ISTY // 406 mg wg INPY


Czyli jak widać później prędkość odsiarczania spada, a auto teraz dość stabilnie jechało z ~~ autostradową prędkością.


Pomimo tego krótkiego odcinka, błędy sondy NOx ponownie wyskoczyły...Skasowałem je i odpaliłem test pokazujący w jakim trybie auto pracuje.

Niestety, cały czas pracuje w trybie homogenicznym i ani myśli przełączyć się w tryb homogeneous-lean lub też najbardziej pożądany: stratified charge, pomimo spełnienia wszystkich kryteriów (temp. silnika powyżej 90 st. C, temperatura gazów wylotowych powyżej 220 st. C, spokojna jazda na niskich obrotach).


Oznacza to zatem jedno: sonda NOx padła śmiercią naturalną.


Następny krok to zakup NOXem, skasowanie adaptacji i powinno być już idealnie.

Kupujesz NOXem z tej strony https://bimmerprofs.com/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się, tam można kupić. Kaspars jest ultra ogarnięty w temacie, odpisał mi dosłownie po paru minutach i odpowiedział na wszystkie moje pytania i wątpliwości, jest bardzo pomocny. Również na niemieckim forum trafiło się gościowi, że urządzenie się zepsuło po 6-7 miesiącach. Przysłali mu nowe, a tamto za odesłanie też oddali kasę i przysłali szczegółowy raport co nawaliło. Oczywiście od teraz problem jest już naprawiony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ze 3 tygodnie myślę, bo w tym tygodniu bym kupił, potem 7-10 dni zanim to dotrze z Łotwy (można dopłacić €20 i wtedy wysyłka w 4-5 dni jakoś). Następnie muszę się umówić do mechanika i od razu zmienić termostat i czujnik niskiego ciśnienia paliwa, co by wyeliminować kompletnie wszystkie błędy, żeby na czystym silniku zrobić nowe adaptacje. Czytałem o tym dobre parę godzin, opisałem procedurę gościowi przez maila i potwierdził, że poprawnie :) Zrobię pewnie jeszcze po raz trzeci i ostatni wypalanie siarki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze chwilę to potrwa. Oni akceptują płatność tylko przez PayPal, muszę sobie załatwić kartę w EUR, bo inaczej to przewalutowanie + opłaty to wyjdzie 70 zł ponad wartość po obecnym kursie. Btw wczoraj zrobiłem trasę 2x52 km, droga poza miastem, prędkości głównie ok. 70-90 km/h, jazda bardzo spokojna i przepisowa + klima, późnym wieczorem, potem padał deszcz, więc pracowały wycieraczki (to też zwiększa spalanie). W dwie strony wyszło 6.6 l/100 km. Ciekawe jak wyjdzie podobna trasa z NOXem, obstawiam 5.9-6.0 (przypominam: mam ustawioną korektę +7% w górę). Ten bak teraz to jeżdżę na dodatku oczyszczającym wtryski. Podobnie jak w przypadku kompakta E36 tak i teraz - żadnej poprawy nie zauważyłem, spalanie nawet nie wiem czy nie odrobinę gorsze (ale nie potwierdzę na pewno, to tylko odczucia). Być może jednak jakiś nagar się tam oczyścił więc raz kiedyś warto. Ale kolejny bak to już zwykła Pb95 będzie, adaptacje myślę, że powinny być robione na silniku bez błędów, na typowych ustawieniach. Później pobawię się w kolejny dodatek do paliw (mam jeszcze takowy).


IMAG7192.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Data zamówienia: 24.05.2019 ok. 16:00

Data dostarczenia: 31.05.2019 (acz odebrałem poprzez awizo dopiero dzisiaj)

Przesyłka była cały czas śledzona poprzez numer i wiadomo było co się z nią dzieje. Ciężko było mi początkowo ogarnąć płatność i to mimo, iż zrobiłem sobie kartę walutową i przygotowałem ojro. Problem: zbyt niski limit na karcie, który blokował transakcję (miałem ustawione 1000 zł).


Jestem umówiony z mechanikiem na 12 czerwca na wymianę tego urządzenia, a także czujnika niskiego ciśnienia paliwa, termostatu oraz olej+filtry etc., więc po odbiorze auta wieczorem zrobię adaptacje jak już wszystko będzie sprawne, jak się uda to nagram jakieś filmy. Następnie potestuję spalanie, przyspieszenie, pracę silnika i dam znać co i jak.


A tak to wygląda:


IMG-0900.jpg

IMG-0901.jpg

IMG-0902.jpg

IMG-0904.jpg

IMG-0905.jpg

IMG-0906.jpg

IMG-0907.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.