Skocz do zawartości

E30 rocznik od 88... nie klasyczny ?


cosmo

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście ten dział klasycznych spodobał mi sie, mimo ze mam e30 w szerokiej lampie.

Narazie troche powoli sie rozwija. Zwłaszcza mało osób przedstawia zdjecia swoich kalsyków. Czyżby było by ich tak mało? :)

Za dobre pare lat równiez szeroka lampa zostanie zakwalifikowana do klasyków i dział sie rozszerzy, tak myslę :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy

to jest sprawa umowna.... :mrgreen:

 

uwazam ze... wszystkie E30 sa KLASYKAMI !!! :cool2: :D :cool2:

To już wiemy... Nie sądzę żeby była konieczność powtarzania tej samej informacji w tym wątku wielokrotnie... :roll: :wink:

Pozdrawiam

Admin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wiemy... Nie sądzę żeby była konieczność powtarzania tej samej informacji w tym wątku wielokrotnie... :roll: :wink:

 

w takim razie prosze usunac moja wypowiedz...

i traktowac ja tak... jakby jej nie bylo... :mrgreen:

 

pozdrawiam

cosmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje pomysłu!

Wiadoma sprawa że i starsze BMW tym bardziej klasyczne i coraz rzadziej spotykane na drogach. Można zauważyc że znikaja stare e30 .Wąska lampa to taki umowny próg,po jego przekroczeniu e30 nie nawiązuje juz do e21 czy e28. Szeroka lapma nie jest gorsza tylko poprostu zbyt popularna i dlatego ten dział jest dla e30 do 87

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jetem posiadaczem E 30 stki 1987 na szerokiej lampie. Na poczatku się dziwiłem, byłem pewny, że to przeszczep, ale nie, kolega od którego kupiłem dał mi również gazetę z historią modelu i faktycznie było napisane, że lifting to koniec 86 i początek 87 i w górę

 

ale zgodzę się z faktem że nie tyle wąska lampa co chromowane zderzaki zasługują na miano KLASYKA

POZDRAWIAM

WANTED
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do WEBRETTI:

 

Najpierw piszesz tak:

 

 

A co do klasyków, zabytków i żóltych tablic, to niestety ale mam ten temat u siebie w klubie przerobiony PZM-AKM Gdynia Sekcja Pojazdów Zabytkowych, i zmarticie się zapewne ale żaden z Was nie otrzyma żółtej tablicy przeznaczonej dla pojazdów zabytkowych, mających ponad 25 lat i ukończoną produkcję w danym modelu min. 15 lat i spełnieniu masę innych warunków.

 

A później cytujesz:

 

W pismie tym czytamy m.in. "Pojazd Zabytkowy":

1. powinien posiadac co najmniej25 lat i musi byc w modelu nie produkowanym od 15 lat;

2. posiadac powinien minimum 3/4 zachowanych czesci oryginalnych w tym glownie podzespoly;

 

dalej w cytacie punkt 3 dotyczy pojazdów młodszych niż 25 lat, więc sam sobie zaprzeczasz.

 

Z tekstu który cytujesz wynika że dla pojazdów starszych niż 25 lat wystarczy, że mają 3/4 oryginalnych części i są w świetle prawa uważane za pojazdy zabytkowe. Niedaleko mnie jeździ mercedes W123 coupe z gazem i z żółtymi tablicami. Scyzoryk mi się w kieszeni otwiera jak to widzę, ale jest to zgodne z prawem (instalacja gazowa prawdopodobnie w ocenie rzeczoznawcy nie stanowi naruszenia tych 75% oryginalności).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
:cry2: Ja to mam dopiero prze.... Uwielbiam E30, uwielbiam klasyki, ale moja jest z 94 roku :cry2: Ale poważnie to świetny projekt - E30 jest b.udanym autem o czystej pięknej lini ale potrzebuje pewnej promocji, pracy nad jej wizerunkiem. Dziś dostaje jeszcze za swą popularność. Uważam jednak że jużstaje się kultowa. Jestem pewnien że z czasem akcje jej będą tylko rosły, szczególnie dla tych co wolą sport niż komfort. Jest lekka, ładna, zgrabna... Dla wielu będzie też zawsze tym pierwszym BMW. Ja pewnie z czasem przesiąde sie na codzień na e34/e39 - ale zawsze widze w moim garażu piękne klasyczne e30 na weekendy i zloty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cry2: Ja to mam dopiero prze.... Uwielbiam E30, uwielbiam klasyki, ale moja jest z 94 roku :cry2: Ale poważnie to świetny projekt - E30 jest b.udanym autem o czystej pięknej lini ale potrzebuje pewnej promocji, pracy nad jej wizerunkiem. Dziś dostaje jeszcze za swą popularność. Uważam jednak że jużstaje się kultowa. Jestem pewnien że z czasem akcje jej będą tylko rosły, szczególnie dla tych co wolą sport niż komfort. Jest lekka, ładna, zgrabna... Dla wielu będzie też zawsze tym pierwszym BMW. Ja pewnie z czasem przesiąde sie na codzień na e34/e39 - ale zawsze widze w moim garażu piękne klasyczne e30 na weekendy i zloty.

popieram twoje zdanie z jednym wyjątkiem....ja zamierzam jeżdzić swoją do końca swych dni bo jest to przepiękne autko!!! :dance: :dance:

klepało ale przestało!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Mam e30 z '89 i dla mnie jest autem klasycznym. A pod względem czysto estetycznym podoba mi się bardziej niż "wąska lampa" - przód i tył ma odrobinę lepsze proporcje. Oczywiście moim całkowicie subiektywnym zdaniem ;)

Fajnego kotleta odgrzałeś :mrgreen:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ford T to ikona motoryzacji.... :twisted: :twisted: Powinni mody ten temat zostawić gdzieś tylko do odczytu hehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam e30 z '89 i dla mnie jest autem klasycznym. A pod względem czysto estetycznym podoba mi się bardziej niż "wąska lampa" - przód i tył ma odrobinę lepsze proporcje. Oczywiście moim całkowicie subiektywnym zdaniem ;)

Fajnego kotleta odgrzałeś :mrgreen:

Pewnie, że fajnego!

Tą bryczką jeżdżę od nowości (chociaż kieruję kilka lat krócej), a na forum jestem od wczoraj. Stąd odgrzanie :wink:

Teraz można kolejne roczniki wąskich a niedługo i szerokich lamp rejestrować na żółte tablice, to powinno pogodzić właścicieli jednych i drugich - będzie można wspólnie obalać browarki na zlotach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha, co to za wahanie z tym fordem T Kocie?? Toż to pełnoprawny old i symbol motoryzacji ogólnodostępnej! :mrgreen:

 

Prawda jest taka, że status E30 jako youngtimera powoli się klaruje. Potrzeba jeszcze kilku lat, ale to tylko i wyłącznie kwestia czasu. W tym momencie E30 już się kończy, o zadbane auto coraz trudniej, a ceny powoli będą zwyżkowały. I będzie to dotyczyło E30 jako modelu, bez rozróżniania wąskiej i szerokiej lampy. Facelifting jest częścią historii tego modelu i naturalnym odświeżeniem wizerunku po kilku latach produkcji. Tak samo można by powiedzieć, że klasyczna jest tylko wąska do 1985, bo przecież był mini-fejs w 85...

Jest to temat i rozmowa z czasów psującej się atmosfery na forum - dzielenia ludzi na fajnych i mniej fajnych, dzielenia właścicieli E30 na właścicieli klasycznych E30 i tych gorszych. Ja na to na pewno nie pozwolę! I jeśli ktoś zarzuci mi stronniczość, bo przecież jeżdżę szeroką, to od razu spieszę z odpowiedzią, że bardziej podoba mi się wąska, a najbardziej po prostu E30 :idea:

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trabanty na bank klasyk, nawet ten 1,1, Wartburg trochę w naszym kraju jeszcze niedocenionya jako klasyk. miałem przyjemność jeźdzenia modelami 312, 353 1,0 i 1,3 i bardzo sobie chwalę ten samochód. :P :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam historii forum i jego dzielenia się i nie wiem po co wpaltać politykę w E30 :wink:

Co do tego że będzie i to za kilka lat - na pewno, nikt temu nie przeczy. Każde auto kiedyś będzie "klasykiem", wartburgi i trabanty już są pełną gębą klasykami :)

 

I tu się z Tobą zgadzam, co do polityki. Po prostu mówię nowemu userowi, skąd taki wątek w ogóle się wziął.

Trabant i Wartburg to specyficzne samochody, symbole socjalizmu i pewnego myślenia, stąd murowany sukces.

Z kolei nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że każde auto będzie kiedyś klasykiem - czy pomyślałeś o oplu astrze albo golfie 3, fordzie orionie, passacie i corsie pierwszej generacji?? A może uważasz, że fiat tipo będzie kiedyś chętnie posiadanym klasykiem? No właśnie! A E30 z całą pewnością będzie i już po części jest, bo żadne auto z tego okresu nie ma takiej rzeszy zwolenników i ilości internetowych forów. Jeszcze 10 lat temu każdy patrzył na E28, E24, czy E23 jak na rdzewiejący, odchodzący "stary model" - dziś to super klasyki...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednym słowem nie wszystkie samochody mają w sobie to coś, co ma E30 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No dokładnie. E30 ma w sobie to coś. Czego nie ma np. Omega A, Audi 80 B2, Passat "krokody", Ascona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie jest tak, że tylko BMW ma takie rarytasy, bo w np w VW jest Golf I oraz moim zdaniem rarytas mega ciężko do zdobycia Scirocco, Audi ma niesamowitą 100tke quttro, fiat ma małą 500tke (która też ma w sobie urok), można by wiele takich aut z dawnych i dawniejszych lat wymienić, będzie wiele zdań na ten temat, bo każdy ma swój gust i każdemu się co innego podoba :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.