Skocz do zawartości

Krupek

Zarejestrowani
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krupek

  • Urodziny 20.12.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E30 323 coupe, E30 325 coupe, E36 325 coupe, E39 528, E36 323 coupe e46 323 Coupe
    Jest E61 530d
  • Lokalizacja
    Pomiechówek, mazowieckie

Osiągnięcia Krupek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Krupek

    E61 530d Przepływomierz

    Dziękuje. Polecisz mi kogoś z okolic Warszawy ?
  2. Krupek

    E61 530d Przepływomierz

    Oba linki otwierają się . Błędów odnośnie przepływomierza brak. Jak takim razie sprawdzić przepływomierz ? mam inpe Pozdr.
  3. Zrobiłem swoją pierwszą samodzielną diagnostykę Inpą :) Poza drobnymi błędami dotyczącymi modułu KMB, moją uwagę zwróciły parametry przepływomierza. https://ifotos.pl/z/qwwprrq https://ifotos.pl/z/qwwprxr Nie bardzo to rozumiem Czy przepływomierz kwalifikuje się do wymiany ? dodam, że auto jeździ bardzo dobrze. Silnik był rozgrzany, na biegu jałowym, na wolnych obrotach. Prosze o sugestie.
  4. Tez bym stawiał na separator oleju. Odkręć korek wlewu oleju i wsłuchaj sie na wolnych obrotach czy słychać takie lekkie wycie, jeżeli tak to odma do wymiany.
  5. Pojechałem dziś do mechanika (średni znawca),ale chciałem tylko podnieść auto do góry i posłuchać co się dzieje. Z wału nic nie słychać jest cicho i sztywno. Natomiast jedynie co zwróciło moją uwagę, to dziwne piszczenie narastające wraz z prędkością dochodzące z prawej strony dyfra od prawej półosi . Siedząc w aucie i dodając gazu ewidentnie czuć wibracje. Co do łożyska to też specjalnie nic nie słychać, a jadąc ewidentnie coś "miałcze" z lewej strony w każdym zakresie prędkości. Pozostaje mi poszukać kogoś kto ma pojecie.
  6. wydech fabryczny, wymienie olej zobaczymy czy bedzie jakas róznica, chociaz z tego co wiem olej w dyfrze jest no limit pzdr.
  7. Napisałem, że dziś założyłem nowe opony więc ta opcja odpada, felgi stalowe na zime też są nowe. Objaw jest taki sam na letnich i zimowych i felgach i oponach. :mad2:
  8. Mój problem polega na tym, że z tyłu auta w przedziale prędkości od ok. 90 do 110, szczególnie przy bardziej gwałtownym przyśpieszaniu i pasażeram z tyłu słychać nieprzyjemne wibracje. Do dziś dnia stawiałem na opony, kupiłem nowe zimówki i niestety jest to samo. Auto ma oryginalny przebieg 200 tysi. nie chcę mi się wierzyć, że to dyfer- olej sprawdzony, nic nie cieknie. co ewentualnie może powodować jeszcze te wibracje?
  9. 3. z tego co wiem to standard w E36 w mojej cupecie tak samo było i w jednej i w drugiej :)
  10. Krupek

    traci moc Bmw320 i

    Co do Twojego problemu z autem to stawiałbym właśnie na walniętą przepływkę, jezeli odpiąłeś i jest dobrze to jest tego wina Co do problemu alfisty to pewnie jego bmw było dobrze zajechane, spawane z kilku itd. więc trudno, żeby miał pozytywne wrażenia, ale co ? teraz ma alfe i jest niczym "król szos" !!!!
  11. Krupek

    1.8i m43 problem z silnikiem

    ja stawiam na krokowy-odpowiedzialny jest za wolne obroty, z tego co wiem mozna go przeczyścić, powodzenia
  12. ok! sprawdzę to niebawem i dam napiszę co i jak,
  13. Dzięki, ciekawe czy bedzie jakaś róznica jak odłączy się sonde?
  14. Witam, problem z autem jest taki, że nierówno przyśpiesza ( móli się, a nastepnie przyśpiesza, potem znowu móli i przyśpiesza), na kompie wyszło wszystko OK diagnoza padła na katalizator, po wycięciu dalej to samo (z powrotem wspawany) następna diagnoza filtr paliwa ( wymieniony i dalej to samo) Dodam, że w bmce są ubytki płynu chlodniczego spowodowane rozszczelnienim uszczelki pod głowicą - czy to może byc powodem tego nierównomiernego przyśpieszania ??? Ogólnie auto odpala bardzo ładnie i na wolonych obrotach wkreca się OK z góry dziękuje za informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.