Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam! Mam problem z moim 525tds zaczne od poczatku 3 tygodnie temu zakupiłem autko wszystko bylo ok.Wiec pojechałem w trase i gdy przespieszałm i wkrencalem silnik na wyższe obroty temperatura tak rosła ze brakowało skali gdy puscilem noge z gazu po chwili spadał okazało sie ze były przegryzione wez od chłodnicy dolny i górny ( prawdo podobnie kuny) kupiłem nowe zamontowałem odpowietrzyłem układ pojezdziłem 4 dni wszystko super i dzis znowu to samo czemu i dlaczego nie mam juz pomysłu. Zauważyłem tez ze temperatura rano szybko rosnie i silnik po 8-10 minutach ma wskazówke na srodku (wszsniej miałem juz tds i tak szybko sie nie grzał) ciepłe powietrze w srodku leci po 5 min.a co do wskazówki to gdy wyskoczy na ponad max zgasze silnik sapale go po 2 min to jest na niebeskim w pare sekund wyskakuje po za srodek prawe max przed czerwone pole i nie wyskakuje tak płynnie tylko podskakuje tak co 3mm moze ona oszukuje bo po odkreceniu korka przy takiej temp. delikatnie zasyczy i nie wyrzuci ani kropli płynu ale własnie czemu tak szybko leci ciepłe powietrze w aucie zaraz po odpaleniu??????to jest pierwszy problem drugi to zapowietrzanie si układu paliwa wymieniłem przwały filtr paliwa była chwila spokoju i znowu w wezyku widac paliwo (tym przezroczystym ) ale jak zaczynam odpalac to załapie i po sekundzie gasnie i wezyku nie ma paliwa trzeba grecic ze 2-3 min i pali to akurat zdarza sie nie zawsze raz rano wychodze i pali od strzała a na drugi dzien nie. Jest to dla mnie juz nie do zniesienia bo wychodze z domu wczesniej z niepewnoscia czy dojade do pracy. wczesniej miałem 325tds przjechałem nia 60tys km i nigdy nie maiłem problemu tankowałem lałem olej i jechała zawsze a ta dobrowadza mnie do szału pomóżcie bo szkoda mi jej sprzedac bo jest naprawde kozak ale bez jaj!!! Edytowane przez dawidknt
Opublikowano
Sprawdz temperature płynu termometrem a jak sie okaze ze jest ok to wymien czujnik odpowiedzialny za te wskazania bo moze on powoduje ze masz takie anomalia.

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Z tym kręceniem to wstaw zaworek zwrotny a co do temperatury to wygląda na walnięty czujnik ale jak masz możliwość to sprawdź termostat może się przycina i wtedy też będziesz miał cyrk.(do gara go)
Opublikowano
Zaworek odpada bo to nie rozwiazanie musi byc tak jak ma byc bez zadnych tuningów pompk sprawdzilem i podaje paliwo jest ok wtryski suche. dzis odpaliłem autko po 10 min tmp. była na srodku gorny waz ciepły umiarkowanie dolny zimny w zbiorniczku tez zimny po 20 min na postoju wskazówka poza skala weze bez zmian w zbiorniczku tak samo zimni zgailem silnik zapalilem i temp. na niebieskim po chwili na srodku pojezdzilem chwile co chwile wyskakiwala na czerwone potem spadala waz gorny cieply normalnie dolny zimny w zborniczku plyn cieply delikatnie zrobilo cisnienie jak odkrecilem. w ktorym mijscu znajduj sie ten czujnik zeby go zmienic??
Opublikowano
Sprawe temperatury przerabiałem u siebie ,dokładnie taki sam objaw ,wymieniłem czujnik,komputer,licznik wskażnik temperatury w liczniku i nic,dalej wskazówka wchodziła na czerwone pole przy ledwie zagrzanym silniku,czasami cały dzień było ok,w dni wilgotne dobrze a w słoneczne wariacja,więc może to kwestia styków.Ja dałem sobie spokój i jeżdże tak już prawie rok.A odnośnie zapalania to zatankuj do połowy zbiornik i wtedy sprawdż jeśli będzie ok to znaczy że masz uszkodzony zaworek w pompce elektrycznej w zbiorniku ,to znaczy jeśli pompka wystaje poza poziom paliwa to wtedy paliwo się cofa .Zaworek nie naprawisz ,trzeba wymienić całą pompkę .
Opublikowano
Zapalanie juz ok przeszlo. Temp. dalej to samo lykla juz 7 litrow plynu nie byl spuszczony caly wyciekow nie widac nigdzie przy zapalonym silniku plyn w zbiorniczku nie ubywa dopiero wtedy gdy sciskam weze mozna tak w nieskonczonosc sciskac weze i sciskac on wtedy lyka o co mu zas chodzi nie do wiary!!!! :cry2:
Opublikowano

Sprawdzić należy: termostat, pompę wody, chłodnicę (być może, że poprzednik dosypał uszczelniacza do chłodnic) i wiskozę...

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dzis postanowilem zaryzykowac i zapalilm becie chodzila 1 godz na postoju i temp. byla na srodku wiec wsiadlem i zaczolm jezdzic ostro od swiatel do swiatel caly but temp. max i dalej scigalem ja 2 godz temp caly czas max. sprwadzalem weze zbiorniczek wszystko ok. I jak wrocilem zgasilm swiatla ale silnika nie i co sie stalo tem w 30 sek wrocila na srodek wiec zapalilem swiatla i temp. po 30 sek znowu max i tak za kazdym razem na wlonczonych swiatlach warjuje co jest gdzie szukac????????????????????????????????????????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.