Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kilka dni temu zauwazyłem małe zmiany na korku oleju, zmiany w postaci kisielku wodno-olejowego i chyba przegapiłem moment kiedy to wody dostało się więcej.Dziś rano zaglądam a tam juz mleczko :duh: , olej z wodą.Dobrze ze nie leciałem gdzies w trasie. Domyślam się że stało się to wczoraj i chodzi raczej o uszczelke pod głowicą. Czy mam racje?

Oczywiście wymiana uszczelki nastąpi, w dobrym zakładzie mech. Jakąś konkretnie radzicie firme uszczelki? Jakiego producenta? Jakieś sugestie mile widziane co do całej operacji.

Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano
Powiem ci szczerze ze uszczelki originalne sa bardzo dobre, ale drogie.A te podróbki to sa tansze ale mało wytrzymałe.Wybór nalezy do ciebie.
Opublikowano
A te podróbki to sa tansze ale mało wytrzymałe.Wybór nalezy do ciebie.

moj mechanik powiedziale ze on tylko podroby zaklada - i jesli zrobi to fachowo kluczami dynamometrycznymi to niema bata zeby cieplo nawet po 50 000 od wymiany. Jesli jakis amator zalozy orginalna i zakreci kluczami z traktora to bedize cieklo.

I powiedzial jeszcze ze filtry i uszczelki nie odstepuja ani na krok od orginalow. Natomiast zawieszenie i pompki podruby zwykle sa gorsze.

Polegm na jego zdaniu. bardzo dobry fachowiec.

Opublikowano
A te podróbki to sa tansze ale mało wytrzymałe.Wybór nalezy do ciebie.

moj mechanik powiedziale ze on tylko podroby zaklada - i jesli zrobi to fachowo kluczami dynamometrycznymi to niema bata zeby cieplo nawet po 50 000 od wymiany. Jesli jakis amator zalozy orginalna i zakreci kluczami z traktora to bedize cieklo.

I powiedzial jeszcze ze filtry i uszczelki nie odstepuja ani na krok od orginalow. Natomiast zawieszenie i pompki podruby zwykle sa gorsze.

Polegm na jego zdaniu. bardzo dobry fachowiec.

 

1. Szczerze powiem ze nie widzialem nigdy na oczy aby ktos dokrecal glowice bez klucza dynamometrycznego.

2. Jakbys nie wiedzial to klucze z traktora niczym sie nie roznia od tych ktore masz w aucie - tylko sa moze nieco wieksze a glowe w traktorku tez dynamometrem sie dokreca.

3. 50 000 to raczej mary przebieg jak na wymiane uszczelki pod glowica.

4. filtry i uszczelki nie odbiegaja od oryginalow - nie skomentuje :)

 

Jezeli chodzi o bagno na korku to moze byc jak najbardziej czesta jazda na krotkich odcinkach, zwlaszacza o tej porze roku. Przejazdzka na jakims dluzszym dystansie powinna spowodowac iz woda z oleju odparuje i bagienko zniknie.

 

Ja polecam uszczelki Gaetz - z tego co sie orientuje to BMW bierze je na pierwszy montaz i w normalnym sklepie motoryzacyjnym nie sa drogie - w granicach 100-150zl

 

Pozdro

Opublikowano
1. Szczerze powiem ze nie widzialem nigdy na oczy aby ktos dokrecal glowice bez klucza dynamometrycznego.

Ja nawet w motorowerze używałem :norty:

 

filtry i uszczelki nie odbiegaja od oryginalow
:mad2:

:mad2: precz z podrabianymi uszczelkami :twisted:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano
A te podróbki to sa tansze ale mało wytrzymałe.Wybór nalezy do ciebie.

moj mechanik powiedziale ze on tylko podroby zaklada - i jesli zrobi to fachowo kluczami dynamometrycznymi to niema bata zeby cieplo nawet po 50 000 od wymiany. Jesli jakis amator zalozy orginalna i zakreci kluczami z traktora to bedize cieklo.

I powiedzial jeszcze ze filtry i uszczelki nie odstepuja ani na krok od orginalow. Natomiast zawieszenie i pompki podruby zwykle sa gorsze.

Polegm na jego zdaniu. bardzo dobry fachowiec.

 

1. Szczerze powiem ze nie widzialem nigdy na oczy aby ktos dokrecal glowice bez klucza dynamometrycznego.

2. Jakbys nie wiedzial to klucze z traktora niczym sie nie roznia od tych ktore masz w aucie - tylko sa moze nieco wieksze a glowe w traktorku tez dynamometrem sie dokreca.

3. 50 000 to raczej mary przebieg jak na wymiane uszczelki pod glowica.

4. filtry i uszczelki nie odbiegaja od oryginalow - nie skomentuje :)

 

Jezeli chodzi o bagno na korku to moze byc jak najbardziej czesta jazda na krotkich odcinkach, zwlaszacza o tej porze roku. Przejazdzka na jakims dluzszym dystansie powinna spowodowac iz woda z oleju odparuje i bagienko zniknie.

 

Ja polecam uszczelki Gaetz - z tego co sie orientuje to BMW bierze je na pierwszy montaz i w normalnym sklepie motoryzacyjnym nie sa drogie - w granicach 100-150zl

 

Pozdro

 

Dokładnie

 

Spradzałeś poziom cieczy chłodzącej?Ubywa?

Sprawdzałeś poziom oleju?Przybywa?

 

Większość motocykli jest bardziej zaawansowana technologicznie niż te nasze toczydełka więc się nie dziwcie, że używa się tam też kluczy

dynamometrycznych.

Opublikowano
Tak, wody ubywa mi od pewnego czasu, natomiast poziom oleju dopiero dziś się podniusł nieznacznie.Wyjaśnie jeszcze ze ten kisiel to już na miarce mam, czyli w misce olejowej.Ewidentnie woda w oleju.Nie jezdziłem wiec silniczek napewno ok, zastosuje uszczelke orginalna, a klucze dynanometryczne panowie mechanicy mają napewno.Wkońcu to wybrańcy z pośród wielu w moim miescie, ale o tym więcej po robocie. Dziękuje za wypowiedzi.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano
Oczywiście wymiana uszczelki nastąpi, w dobrym zakładzie mech. Jakąś konkretnie radzicie firme uszczelki? Jakiego producenta? Jakieś sugestie mile widziane co do całej operacji.

 

Polecam uszczelki firmy Victor Reinz. Kolega ma warsztat i większość uszczelek zakłada tej firmy. Proponuję, żebyś kupił jeszcze komplet nowych szpilek do głowicy, bo po co robić sobie dodatkową robotę i nerwy. Ja za uszczelkę do M40 zapłaciłem coś koło 110zł a za komplet szpilek (też Victor Reinz) około 80zł o ile mnie pamięć nie myli, bo było to ponad 2 lata temu. Obecny właściciel mojej E30 jeździ i do dziś podaje mi rękę więc wnioskuję, że jest zadowolony z auta :)

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
czy wymiana uszczelki pod glowica wystarczy zeby woda z chlodnicy nie dostawala sie do oleju i zeby nie powstawal ten nalot ??

życie zaczyna sie od 200km/h

http://royy.net/~serfer123/bmw/7.JPG

Opublikowano

Paniowie sie skupiacie na uszczelce ale nikt nie wpadł na pomysł że to głowica!! w m20 rzadko lecą uszczelki - częściej głowice, więc sprawdź koniecznie czy jest szczelna, żeby nie powtarzać roboty i nie przegrzewaj silnika, przy okazji polecam wymiane uszczelniaczy zaorowych i sprawdzenie stanu wałka i zaworków :8) a przedewszystkim przyczyny usterki (oczywiście jeśli to faktycznie głowica) może to być visco, pompa wody, nieszczelności w układzie chłodzącym itd. jak coś to :search: jest tego trochę.

pozdro

Teraz mam tylko wspomnienia..... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=19333
Opublikowano
Reinz = oryginał , śruby tez . Filtry Purolator = oryginał
Opublikowano

może to być visco, pompa wody, nieszczelności w układzie chłodzącym itd. jak coś to jest tego trochę.

 

Nie rozumiem tego!!!!!!

Co ma visco, pompa wody i nieszczelnosc w ukladzie chlodzenia do powstawania piany w oleju??

Opublikowano
jedno jest pewne,napewno musisz rozbierac glowice,w praniu sie okaze czy to uszczelka czy sama glowica,jezeli osad jest tylko na korku to nie znaczy ze od razu cos jest nie tak, tak jak pisza inni o tej porze roku moze tak sie dziac bo na gorze silnika zbiera sie wilgoc, najgorszy scenariusz jest jezeli masz to na bagnecie.Wytrzyj dobrze korek wlewu i bagnet,i zobacz czy sytuacja bedzie sie powtarzala
Opublikowano

zle Ci nie zycze, ale glowe daje ze to glowica, to jedyna opcja w tym silniku :(

nawet jak sie mechanik nie dopatrzy uszkodzenia to przeswietl ja lub zrob probe Cisnieniowa ( u mnie dopiero na probie cisnieniowej wyszla rys pod walkiem)

Powodzenia

Opublikowano
Ostatnio troche sie powypytywałem na ten temat a to dlatego że u kumpla w 2.0 były takie same objawy i nie chcę cię straszyć ale uszczelki padają sporadycznie częściej pękają głowice , także obowiązkowo głowica do sprawdzenia (próba ciśnieniowa) koszt ok 60 zł.u kumpla głowica padnięta stwierdziliśmy że nie ma sensu tego naprawiać i kupił 2.5 .
Opublikowano
Centrino - padnięty układ chłodzenia to najczęstsza przyczyna pękania głowic w m20!! jeśli pękła to z jakiegoś powodu (chyba że silnik był piłowany jak był zimny) dlatego trzba ustalić przyczynę pęknięcia a nie tylko naprawić skutki

 

Niekoniecznie musi byc przyczyna. Czesto uszczelki padaja poprostu ze starosci. Nie ukrywajmy E34 to nie jest nowe autko i taka sytuacja rowniez moze miec miejsce.

Fakt problemy ktore opisales moga prowadzic do uszkodzenia glowicy/uszczelki ale wowczas autko by sie musialo zagotowac a to wydaje mi sie zostaloby przez kierowce zauwazone.

 

Pozdrowionka

Opublikowano
Pisze do Was koledzy teraz ze Szkocji.Auto w sobote idzie do mechanika,przekaze Wasze uwagi i zlece sprawdzenie glowicy koniecznie.Mam zamiar do tego odrazu wymienic termostat.Zdarzylo mi sie raz przejechac 100 km na niskim stanie plynu chlodzacego i temperatura sie podnosila i opadala przez cala trase tych 100 km,jednak nigdy nie bylo to dluzej nij kilkanascie sekund i nigdy nie doszlo do maxa tylko lekko poza pierwsza kreske za srodkowa.Mleczko jest na bagnecie nie na korku.Zadko mam mozliwosc skorzystania z netu bo plywam wiec poki co zastosuje sie do rad, zobaczymy co z tego wyjdzie.Pozdrawiam was serdecznie.
Już po E30...teraz szukam...szukam...hmmmm....może E36 325 Cope.
Opublikowano

No to w takiej sytuacji niestety ale stawiam na peknieta glowice.

To ze miales niski stan plynu doprowadzilo do przegrzania glowicy.

Niestety w beemkach jest cos takiego ze nie zawsze pokazuje dobrze temperature jak czujnik nie jest zalany plynem - a tak pewnie bylo u ciebie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.