Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ej sory ja nie ejstem za bardzo mechanikiem i sie nie znam ale gdy kupilem swoje e34 to jak dalem ojcu sie przejchac to mowil ze tu jest blokada tylnych kol czy cos takiego kurde o co mu chodzilo jaka blokada bo nie zdazyl mi powiedziec ????
Opublikowano
podejrzewam ze chodzilo mu o blokade ukladu roznicowego, musial wyczuc ze ma ograniczony uslizg, dokladnie sie na tym nie znam ale chodzi o to ze na sliskim kreci sie tylko to kolo ktore ma lzej, a jak masz blokade to kreca sie jednakowo, cos w tym stylu, poczekajmy na wypowiedzi bardziej zorientowanycjj w temacie, ale staralem sie :)
Opublikowano
ej sory ja nie ejstem za bardzo mechanikiem i sie nie znam
Ja też nie jestem
ale gdy kupilem swoje e34 to jak dalem ojcu sie przejchac to mowil ze tu jest blokada tylnych kol czy cos takiego kurde o co mu chodzilo jaka blokada bo nie zdazyl mi powiedziec ????
Masz prawdopodobnie dyferencjał o zwiększonej sile tarcia czyli tzw. szpera.
bo nie zdazyl mi powiedziec ????
Zaciekawiłeś mnie, co z tym twoim ojcem, mam nadzieję że ojciec jeszcze żyje.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

z tego co pamietam to w 520 nie było opcji dokupienia szpery - wiec to mało prawdopodobne - chyba ze ktos kombinował z dyfrem...

 

mogło mu sie tak wydawac poniewaz poniewaz e34 to dosc ciezkie auto - ja teraz nie mam szpery ( a wczesniej miałem ) i nie czuje roznicy - wiadomo ze pewnie jakbym wjechał gdzies jednym kołem w błoto to byłby problem - ale przy normalnym uzytkowaniu nie ma wielkiej roznicy.....

 

pozatym szpery sa tylko 25% - a to jest mało .......

Opublikowano
No nie tak znowu mało, miałem e28 535 z niby zajechaną szperą, ale jak poszła bokiem to poszła nie ma to tamto, poza tym są szpery o większej procentowości, ale normalnie w beemkach jest tak jak mówisz czyli 25%
www.sosen.pl
Opublikowano
tak jak mowi RAdek - przestancie filozofowac :D - we wszystkich E32 i E34 ( oprócz tych z ASC+T ) mozna było zamowic szperę 25%. A szpera 50% pojawiła sie dopiero w E46 M3 .
Opublikowano
tak jak mowi RAdek - przestancie filozofowac :D - we wszystkich E32 i E34 ( oprócz tych z ASC+T ) mozna było zamowic szperę 25%. A szpera 50% pojawiła sie dopiero w E46 M3 .

 

zapomniales o hartge czy alpina itd itp, tam byly 40% i wiecej - tez mozna bylo zamowic

[email protected]

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Opublikowano

W E32 nie było innej szpery niz 25% - B11 i B12 miały własnie taką.

Poza tym nie mowimy o tunerskich eksperymentach tylko o serii BMW :wink:

Opublikowano

Nie przepraszaj ale jesli nawet w E34 M5 3.8 była szpera tylko 25% to chyba nie ma co drążyc dalej tematu .

 

jak znajdziesz jakąs oryginalną szpere 80% z e34 to wrzuc fotki na forum :wink:

 

P.S. nawet w oryginalnym prospekcie AC S dotyczacego E34 S5 3.7 nie ma mowy o zmianie szpery - jedynie o zmianie przełozenia głównego na 3,73:1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.