Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawa propozycja, ale mimo wszystko pozostaję przy serii, na razie :mrgreen:

A tak już na marginesie, to jeszcze się mi nie udało zejść od 0-100km/h poniżej 5,7s więc te katalogowe 5,5s raczej jest poza moim zasięgiem.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Odpowiedzi 88
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ciekawa propozycja, ale mimo wszystko pozostaję przy serii, na razie :mrgreen:

A tak już na marginesie, to jeszcze się mi nie udało zejść od 0-100km/h poniżej 5,7s więc te katalogowe 5,5s raczej jest poza moim zasięgiem.

Jakieś profesjonalne pomiary robiłeś, czy tylko ze stoperem ;)?

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Przyspieszenie niesamowite, ale bez sensu trzyma go do czerwonego pola i na tym traci. Mógł zdać się na automat.

http://www.1addicts.com/forums/attachment.php?attachmentid=638653&d=1328124427

Nie ma wielkiego znaczenia.

 

Gang silnika zabija :twisted: (jak na diesla)

 

Edit:

on na 5500 wszedł!! matko boska. racja, powinien zmieniać wczesniej :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bym miał juz kupić coś takiego to wolałbym M5.
Opublikowano

Jest już M550d w konfiguratorze. Trzeba zapłacić dokładnie 100 tys. zł. za 68 KM. To jest różnica pomiędzy 535xd a 550xd.

525xd - 220 tys

530xd - 260 tys

535xd - 270 tys

550xd - 375 tys !

 

Najrozsądniej chyba brać 525 lub 535, cena 530 i 550 jest irracjonalna w porównaniu z pozostałymi modelami.

Opublikowano
Po doposażeniu wyszło mi 550k zł. Za tą kasę wolałbym pójśc w kierunku F12 lub Jaga XJ.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Popatrzmy 'na chłodno': między 550i xD a M550d jest niecałe 30k różnicy. Prawie to samo jest w Niemczech (ok. 7k EUR, chociaż tam m.in. dzięki innym podatkom cena jest niższa - odpowiednio 73 i 80k EUR). Osiągi diesel ma troszkę, ale jednak lepsze. Tankować też za często go nie trzeba. Sam M pakiet do 550i to ok. 20k PLN. No i wychodzi, jak wychodzi... Cena nie jest z sufitu, AG na pewno dokładnie wszystko przemyślało, zanim rzuciło na rynek M550d. U nas i tak najmocniejsze wersje F10 są niezbyt popularne, raczej - jak już tu wielu pisało - bardziej egzotyczne marki mają większe szanse.
Opublikowano

W 100% zgadzam się z Badgerem. Cena bezwzględna bardzo wysoka ale czy konkurencja oferuje auto w tej klasie, tak wyposażone i z takimi parametrami za znacząco mniej ?

Nie sądzę .

Pozdrawiam

Robert

Opublikowano
Po doposażeniu wyszło mi 550k zł. Za tą kasę wolałbym pójśc w kierunku F12 lub Jaga XJ.

 

ano, nie ograniczając się wyszło 544 tys ... biały. M5 na full skórze 604...

Opublikowano

Ja ostatnio byłem w salonie Mercedesa z ciekawości.

Siedziałem sobie w CLS 350 CDI. Myślę sobie, fajny. Skórka, elegancki lakier, 19" AMG, Harman Kardon, wentylacja + grzanie + elektryka foteli, nawigacja i inne fajne smaczki. Myśle sobie, że pewnie przerzuci 400k PLN. Jakie było moje zaskoczenie gdy zobaczyłem cenę 520k PLN za jakby nie było 350 CDI !!! :)

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

U mnie wyszło 520tys za 550xd natomiast m5 580 tys bez zabawy w indywiduala.

 

Najlepsze jak polecieli z cenami na x6 - właśnie jest nowy cennik :

 

40d wychodzi jakieś 480 tys !!!! natomiast 50d około 520 tys.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A tutaj filmik z przyspieszenia do 250http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc&feature=player_embedded
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niemiec wezmie 550d zamiast 550i, bo mniejsze spalanie, wiekszy moment. No i nowosc, ktorej nie ma konkurencja, w to znaczy ze sasiad w swoim brzydkim Audi czy ten drugi w Mercedesie moze o tym pomarzyc - kupujemy :mrgreen:

 

Podatek od nowosci wcale nie jest tu duzy. Sam wzialbym 550d pewnie zamaist 550i, bo jednak nowe ma to do siebie, ze pociaga. Tym 4.4 nowym jezdzilem i bez rewelacji (super silnik jednak nie zapiera dechu w piersi), ale to pewnie kwestia jezdzenia v8 kilka lat.

Opublikowano
A to ciekawe, bo ten silnik 4,4 407 hp- 600 nm to niezwykle potężne bydlę i każdy kto przejechał się autem z tym motorem nawet w Siódemce jest zachycony niesamowitymi osiągami :).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A to ciekawe, bo ten silnik 4,4 407 hp- 600 nm to niezwykle potężne bydlę i każdy kto przejechał się autem z tym motorem nawet w Siódemce jest zachycony niesamowitymi osiągami :).

 

Wiesz, do wszystkiego sie mozna przyzwyczaic :D

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jak by ktoś chciał zobaczyć na żywo to podrabiane M to jest w Bawarii na Czerniakowskiej (WWA). Niestety w sedanie. Nie chciało mi fotografować bo wygląda tak samo jak zwykłe f10.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.