Skocz do zawartości

Krzyś111685053072

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 041
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8

Ostatnia wygrana Krzyś111685053072 w dniu 8 Maja

Użytkownicy przyznają Krzyś111685053072 punkty reputacji!

2 obserwujących

O Krzyś111685053072

  • Urodziny 21.02.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004
  • Lokalizacja
    UK
  • Zawód
    Stolarz

Ostatnie wizyty

3 459 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzyś111685053072

  1. Tak, podstawa ma tylko jeden kanał wodny i aż jeden kanał wodny bo jakby go nie było to tylko wymiennik ciepła do wymiany by był a jak jest ten kanał to istnieje ryzyko że na uszczelce podstawy przeciekało a nie wymieniając tej uszczelki można sobie dołożyć roboty z płukanien układu. Ja u siebie dodatkowo splanowałem tą podstawę filtra tak profilaktycznie bo miała minimalne wygięcie.
  2. Olej jest wszędzie samo wycieranie niewiele da trzeba zlać cały płyn z układu zalać wodę destylowaną z preparatem do płukania pojeździć trochę i znowu zlać i tak aż będzie wypływać czysta woda ja za każdym razem wyciągałem i płukałem zbìrniczek wyrównawczy bo tam się zbiera najwięcej oleju. To czy wymiennik ciepła zawiódł czy uszczelka podstawy filtra to ciężko stwierdzić bo w obydwu miejscach są kanały wodne i olejowe. Ja ze skutkami oleju w płynie walczyłem jeszcze kilka miesięcy po awarii bo na niektórych łączeniach węży olej dostał się na oringi i puchły korek od zbiorniczka też musiałem wymienić.
  3. @theanci88 a wiesz o tym że w BMW jest takie zabezpieczenie że sterownik poduszek wysyła sygnał do sterownika centralnego zamka żeby odryglował zamki w tym samym czasie jak odpala poduszki.
  4. Tak za pierwszym razem wymieniłem sam wymiennik ciepła z uszczelką ale dalej pchało olej do płynu to wymieniłem jeszcze uszczelkę podstawy filtra i pomogło, jakieś 2 lata później znowu zaczęło mi pchać olej w płyn tyle że dużo mniej niż poprzednio i wtedy sam wymiennik pomógł jak na razie spokój.
  5. Nr 8, 10 i 11 z rysunku, wpisz swój VIN na RealOEM i sprawdź czy to te same części jak do mnie.
  6. Wymiennik ciepła na podstawie filtra oleju albo uszczelka podstawy filtra oleju, przerabiałem temat 2 razy.
  7. A termostat był wymieniany przed tą zagadką? Może jest źle założony.
  8. Najszybciej komputerem, a jak nie masz to fizycznie wyciągasz moduł i sprawdzasz co jest nadrukowane na naklejce modułu. Ten pierwszy to zwykły przedliftowy i na nim nic nie zrobisz. @tomaszj1990 to też zależy od miesiąca produkcji.
  9. To musisz sprawdzić jaki masz moduł świateł jak LM to nie zakodujesz welcome lights a jak LM2 to go kodujesz i masz welcome lights.
  10. No tak, I tu wyszło brak styczności z sinikami benzynowymi a jeszcze tak niedawno były 2 litrowe 6 cylindrowe potwory, tylko kwestia czasu jak będziemy mieli okazję kupić 350i z 2ma cylindrami.
  11. Z którego roku masz autko?
  12. A co było przyczyną? Usunięcie błędu?
  13. Do układu wejdzie pewnie z 7~8 litrów <strike>{tyle co w większości 6 cylindrowych silników}</strike> Im więcej uda Ci się spuścić z układu tym więcej wejdzie świerzego.
  14. Podstawowe pytanie, jak podłączyć 6 kabli do 4 pinów?
  15. Krzyś111685053072

    Serwis olejowy

    A ile pokazuje idrive? Jak nalejesz na max to auto może krzyczeć że jest za wysoki stan.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.