Skocz do zawartości

Danielsky

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X4 M40i G02

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Danielsky

  1. Witam, Przymierzam się do wymiany wydechu z downpipem w B58 i chciałbym trochę pologować auto pod tym kątem w aktualnym fabrycznym stanie, a następnie porównać to na nowym setupie. Interesuje mnie ogólnie egt, lambdy plus czujnik ciśnienia/różnicy spalin. Zakupiłem vLinker i BimmerLink. Udało mi się znaleźć odczyt z pierwszej lambdy (przed katalizatorem), oraz temperaturę ogólnie gazów wydechowych (zakładam, że to też odczyt z pierwszej lambdy). Natomiast nie mogę znaleźć odczytu z drugiej sondy (za katalizatorem) oraz z tego czujnika ciśnienia/różnicy spalin. Podpowie ktoś proszę co mam szukać? Ewentualnie jaki inny soft. użyć, który ma ten odczyt i zaloguje mi go w czasie. pozdrawiam, Daniel
  2. Dziękuję kolego. tak, ja sobie zdaje sprawę ze skomplikowania tej wymiany - BMW wyceniło mi samą robociznę na 3,5k - i tak się wahałem trochę czy robić to samemu czy dawać do nich. Ale też bardziej chodzi mi o części - gdzie wycenili same relingi plus nakrętki i to mi nie pasuje właśnie, bo relingi są krótsze od zaślepek.
  3. Mógłby ktoś proszę cyknąć fotkę G02 z relingami dachowymi z perspektywy jak na moim zdjęcie? Przygotowuję się do montażu ich u siebie i zaczynam nabierać wątpliwości czy to takie hop-siup, że wystarczy zastąpić listwy zaślepiające w dachu -> relingami. Coś mi się wydaje, że relingi zaczynają się trochę dalej na dachu i zostanie dziura, która powinna być wypełniona chyba dłuższymi listwami bocznymi przy szybie czołowej. A może ktoś montował je u siebie i coś podpowie... pozdrawiam, Daniel
  4. Panowie, poradźcie. Zbliża się mój termin w mg-motorsport na poprawę wydechu. Motywacja jest podwójna - 50%/50% - przejście na 4-rurke (z trapezów) oraz mocniejsze podgłośnienie na otwartych klapach (fabryczny wydech nawet na otwartej klapie nie jest w ogole słyszalny). I teraz pytanie - czy wystarczy ograniczyć się do wymiany samego tłumika końcowego? czy musi iść to razem downpipem sportowym? Boję się, ze z DP będzie już za głośno, a muszę utrzymać komfort ciszy na długie trasy. Głośno ma być tylko na otwartych klapach w Sport. Na YT też ciężko znaleźć swapy samej końcówki, więc nie wiem jak zdecydować.. pozdrawiam, Daniel
  5. podłącze się w temacie odnośnie szyb akustycznych.. Jedyny hałas (przy wyższych prędkościach) jaki słyszę to bezpośrednio od szyb bocznych (czołowa jest OK). Czy w takim razie ma sens wymiana samych szyb w drzwiach na akustyczne? Odczuję różnicę? I czy wystarczy wymiana samych "szkieł" czy jeszcze coś dochodzi w stylu uszczelki, prowadnice, nie wiem.. siłownik jakiś? Robię audio i tak pojawił się temat wyboru zakresu dodatkowego wyciszenia, i tak jeżdżę od paru dni i analizuję, i szczerze hałas tylko z szyb mi przeszkadza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.