Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 20.02.2025 w Odpowiedzi
-
Jest w końcu link do EVO Europe 2025-1. Na teraz torrent, ale postaram się wszystko wrócić. Z linkiem do ROUTE EAST też był problem, bo był WEST wstawiony. Zaraz tu wszystko poprawiam. Na teraz link do EVO torrent. Road Map Europe EVO 2025-1(torrent) https://mega.nz/file/HNgnXKIL#LE8l5VPSLnUVvXubr4DGRMy491ezVjhD9H_Tdh5A7Rk Road Map Europe EVO 2025-1(chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+EVO+2025-12 punkty
-
Jakby ktoś chciał to znalazłem chyba najlepszy sposób na otwartą klapę wydechu (cały czas otwarta). Początkowo myślałem o OBD BimmerCode czy tam Bimmerlink ale... kostka 500 zł + 300 zł za aplikację. Dodatkowo po zgaszeniu silnika klapka się zamyka. Trzeba mieć kostkę cały czas wpiętą w OBD i po następnym uruchomieniu silnika znowu tam klikać... Odpinanie kabla bezpośrednio przy wydechu - nie podoba mi się bo trzeba się pieścić z kablem potem żeby nie wisiał. Znalazłem na amerykańskich forach (bimmerpost) jak to robią. Jest dedykowany bezpiecznik od klapy wydechu. Czytałem mnóstwo postów i nie ma żadnych check engine itp. Ludzie jeździli z tym latami i zero skutków ubocznych. Podejrzewam że jest tylko w logach tzw "cichy błąd" zapisany który serwis może widzieć. Procedura wygląda następująco: Odpalamy silnik. Ustawiamy tryb Sport lub Sport + lub Sport Individual (z ustawionym zawieszeniem na sport i skrzynią na sport). Dodatkowo trzeba włączyć "Iconic Sounds". Wtedy klapka wydechu się otwiera (no chyba że silnik jest wciąż na ssaniu). Następnie wyciągamy bezpiecznik 7,5 A nr 203 który znajduje się w bagażniku po prawej. Wyciągamy go na odpalonym silniku. 2 minuty roboty. Właśnie to zrobiłem i działa. Iconic sounds potem wyłączyłem. Zastanawiam się teraz tylko jaki to ma wpływ na silnik itp. No ale robią straight pipe'y i się nie martwią. Lepszy przedmuch teraz jest i wolniej wydech będzie się nagrzewał do roboczej temperatury i chyba tyle. A filtr GPF - nie wiem jaki to ma efekt na niego. Szybciej się zapcha lub będzie miał problemy z wypalaniem? Nie wiem. Zawsze można włożyć bezpiecznik z powrotem (na zgaszonym silniku) i odwrócić całą zmianę.2 punkty
-
2 punkty
-
Z uwagi na to, że mróz nie odpuszcza - najlepiej pomarznąć w garażu. Przebieg 265 466 - Wleciał nowy olej. - Wpadły nowe końcówki wydechu bo już mnie nosiło jak widziałem stare... Może stare uda się wypolerować i będą na podmiankę kiedyś. - Wymieniłem też sondę nox za katem SCR. Oczywiście do eksperymentów wpadła używka za 45zł a nie nowa za 1000 czy nawet 2800 z ASO Od jakiegoś czasu pojawiał się błąd: - 26F500 - SCR sprawność za niska - 2AC600 - SCR Sprawność za niska, wykryta zła jakość AdBlue - 26EC00 - SCR Za wysokie przesunięcie sygnału NOx w trybie jazdy z hamowaniem silnikiem. Sonda jak była zimna to mocno zawyżała wartości za katem do tego stopnia, że noxy rosły nawet do 1000ppm jak odpuszczało się całkowicie pedał gazu. Swoją drogą, czy ktoś wie co oznaczają numery po numerze części? tzn 8580408-01, 8580408-02, 8580408-03, 8580408-04 - To są rewizje? Czym różni się wprowadzanie kolejnej rewizji zamiast zastępowanie numeru części nowym numerem? Poza tym do pracy został też przyjęty nowy pomocnik, w barwach idealnych do pracy ze smarami2 punkty
-
No ale zawsze w ASO możesz powiedzieć że się spalił ten bezpiecznik i dlatego to nie działa, i jeszcze ich zje.ać czemu nie ma błędu na desce.1 punkt
-
Paski tylko Conti, inne mogą piszczeć. Części szukaj po VIN na realoem.com i wtedy porównaj z tym co jest w aukcji. Następnym razem pisz w tytule jakiego silnika dotyczy problem.1 punkt
-
1 punkt
-
Wtedy problem ze stukiem przy odpalaniu znika zupełnie1 punkt
-
@Damianero74 pełna zgoda świetne auto ale trzeba mieć na uwadze że pomimo że taycan to najlepszy ev na rynku to dalej w Alpy będziesz musiał zrobić minimum 5 postojów a nie 2 czy 3. Ładowarki nie zawsze są przy autorstradzie, czasami trzeba że 2-3 km odjechać no i nie zawsze jest jakakolwiek infrastruktura. Chciazby IONITY w Poznaniu. Z jeden kilometr trzeba zjechać, niby jest na shellu ale w nocy stacja jest obsługiwana z okienka więc nawet z ubikacji nie skorzystasz. poza tym jakoś nie widzę że ev przyjmie się na szersza skalę. W wakacyjny weekend bramki a1 przekracza niemal sto tysięcy pojazdów dziennie co daje jakieś 15 tysięcy pojazdów na godzinę. Nawet niech ev będzie 10 procent to jest 1500 pojazdów i nawet niech tylko połowa będzie potrzebowała się naładować. Zakładając średnia ładowania pół godziny to potrzeba by było 750 stanowisk ładowania co około 200km. W przypadku gdyby ice całkowicie znikły to potrzeba będzie z 10 tysięcy stanowisk co 200km. Wyobrażasz to sobie? 10 tysięcy stanowisk obłożonych w 100%. To jest jak dla mnie utopia. Posiadacze ev w szczycie sezonu będą musieli zostać w domu.1 punkt
-
@kamsku2930 jutro jadę w trasę to będę testował. Ale chyba dopiero w niedzielę jak z kamery z auta sobie zgram filmy na kompa to wtedy najlepiej będzie słychać różnice. Czyli w niedzielę się odezwę. Jak będzie słychać różnice to wrzucę wam filmiki1 punkt
-
dobrze znalazłeś ale brałbym raczej stąd skoro różnica w cenie jest znikoma. Pisze że do g20: https://allegro.pl/oferta/bmw-g20-g30-g11-uchwyt-mocowanie-trojkata-ostrzegawczego-klapy-bagaznika-171392085911 punkt
-
Dobrze że zwracasz uwagę, ale "gwarancja na GPF lub katalizator" - jak to wgl śmiesznie brzmi. Srał ją pies że tak powiem. Jest tu wgl jakiś wątek że komuś się zepsuł katalizator albo GPF? Nie obrażaj się, nie mam na celu tutaj Ciebie urazić tylko po prostu mam bardzo lekceważące podejście do tych 2 podzespołów które wymieniłeś ;D Niech sobie zabierają tą gwarancję.1 punkt
-
To ochrona komponentów, było już od BDC G05 - lipiec 2019. Może coś sofotowo nie zdążyło się wczytać stąd błąd.1 punkt
-
Piękny koteł ! Brałeś końcówki z Ali ? Bo mam do wymiany również, z tym że moje są w czarnym połysku i nie wiem czy warto.1 punkt
-
Oczywiście w określonej kolejności i określoną ilość szarpań. Znajomy ma 750d long od ponad 10 lat. Zajeżdża na miejsce, naciska "P" (albo i nie) i nic nie szarpie, nic się nie psuje, nic nie stuka. Ja robię tak samo i tyle. Żadnej magii i zaklinania.1 punkt
-
1 punkt
-
LIVE jest do MGU, Do NBT (ID5/6) idzie EVO1 punkt
-
Ludzie wydają ponad 1 mln zł na Gelendę żeby tylko usłyszeć trzaskanie drzwi jak w dawnym Żuku.1 punkt
-
No to jest myślenie, które zabija. I tacy ludzie wchodzą na przejście na zielonym nie patrząc czy nic nie jedzie.1 punkt
-
1 punkt
-
Czyli wygląda podobnie jak nowa 5. Czy się G20 cofa do powszedniej epoki? Na pewno bo na 100% będzie kolejne cięcie kosztów oraz wjedzie morze pianoblack w środku, dobre jakościowe wnętrza odchodzą. Może też dadzą te klamki w środku z X3. A te klamki zewnętrze to fajnie wyglądają, na pewno są aerodynamiczne, ale kolega w S klasie zimą nie mógł kilka razy otworzyć samochodu, a ASO: no cóż taka konstrukcja samochodu, my z tym nie zrobimy nic Dla mnie jakby tak miała wyglądać nowa trójka, to jest ewolucja nie rewolucja. Rewolucja to będzie gdy samochód zacznie sam jeździć, póki co mamy tą samą sytuacje jak wszędzie indziej. Co roku zwiększają się wydajność, nowy design ale realnych usprawnień w komforcie nie ma. Są różnicę w postaci osiągów, ale co z tego jak coraz bardziej dokręcają śrubę, samochody są coraz szybsze, a będziemy jeździć coraz wolniej. Ja od pewnego momentu nie wiem czy dojrzałem, ale przestały mnie elektryzować wszystkie premiery. Nowe urządzenia, kupuję jak coś mi się zepsuje/zużyje straci jakieś walory estetyczne. Kupując nowy sprzęt nie ma jakiegoś wow. Wręcz bym powiedział, że im coś bardziej jest futurystyczne tym bardziej udaje coś czym nie jest. Zaraz samochody mogą przypominać statki kosmiczne, ale co z tego jak nie polatasz tym Btw. USA wyszło z porozumienia Paryskiego, więc może motoryzacja jaką znamy i kochamy jednak przetrwa :D1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00