Dzięki Adam, masz w tym duży udział, spieraliśmy się nie raz, ciągle dopytywałem gdzie ta przewaga technologii, teraz już "trochę" wiem. Adam TMY RWD, nie trójka Wiem, że Cię zaskoczyłem, bo jak juz byłem za to sie nie wygadałem, nigdy nie mówię, że kupuje, tylko dopiero po zakupie . Najlepsze jest to, że przesiadłem się z V8 do elektryka. Chciałem mieć V8 i miałem, Tyle. Teraz chciałem przede wszystkim nowe auto, gwarancja itd. Ludzie się pytają jak się jeździ elektrykiem. W trasie jak by ktoś miał gorszy słuch i nie usłyszał braku dźwięku silnika to nie ma różnicy, normalny samochód. Brak dźwięku silnika już po 1 trasie uważam za plus. nie jest potrzebny na trasie. Nigdy nie byłem tak zrelaksowany po trasie, jechałem tylko na aktywnym tempomacie.
1. Czemu nie poczekales jeszcze 1-2 mies na odswiezona wersje (dodali kilka bajerow a nie podniesli ceny) - dostales jakas dobra oferte na stock?
Tak jak pisałem TMY, 14 tys taniej i mam nadzieję na dofimansowanie. Jak dają trzeeba brać.
2. Mam nadzieje, ze bedziesz tu sumiennie raportowal o wszystkich wadach i usterkach TM3, pisz za kazdym razem jak odpadnie kierownica czy dach podczas jazdy
Oczywiście.
3. Daj znac jak juz sie oswoisz z GUI po kilku dniach jak wrazenia z uzywania "tabletu", jak to jest jezdzic bez licznika i zrob jakies porownanie z OS BMW!
Sam sie sobie dziwie, zmiana poglądów o 180 stopni w ogóle nie potrzebuje tych wszystkich przycisków. Schowka jeszcze nie otworzyłem GUI to klasa, proste, w ogole nic nie ustawiałem po odbiorze, wszystko było w automacie. Powiedziałem do mikrofonu adres i jazda. To mega. Po co mi te liczniki, prędkość wystarczy Hmm porównanie do OS BMW. A mogę nie? BMW M2 jest świetny do jazdy, ale wybranie celu w nawigacji gdzie trzeba pisać literkę po literce to nie, stanowcze nie. Mówienie do auta jest dla mnie najwyzszym levelem. Prostota, łatwośc obsługi, cisza, świetne przyspieszenie aż się boje tak cieszyć, ale na serio jest mega. Dzisiaj zobaczyłem statystyki zużycia. To mi sie w głowie nie mieści. Ostanie 50 km akurat po zjechaniu z autostrady droga podmiejska, trochę obwodnicy, żadnego ograniczania sie i jakiejś jazdy o kropelce i zuzycie 15 z kawałkiem kW/100 km. NIEWIARYGODNE. Trasa dom-praca uwaga Jeep 24 litry LPG, Tesla 12,9 kWh.