Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
1) Szum opon to bardzo indywidualna sprawa - zalezy od marki opony, rodzaju nawierzchni , stopnia zużycia (mialem przypadki ze nowe opony szumialy, a po jakiś 5 tys km sie uspokoily) 2) ASO - niektorym sie to zdarza , sa na to tipy 3) Lekko w lewo-jezeli masz 21 i 22 - bardzo ci będzie trudno znaleźć asfalt, który jest idealnie gładki, bez kolei etc i przez szeroki profil z tylu opony zawsze moze delikatnie cię ściągać w prawo albo w lewo. Rzadko kiedy będziesz mógł puścić kierownicę prosto i auto pojedzie jak po sznurku. Czasami aby pojechało auto prosto kiera będzie musiała być lekko w prawo lekko w lewo. Często ludzie tego nie widzę.. i mówią, że moje BMW jedzie prosto ;). Są to tak minimalne odchyly, że tylko nieliczni je widzą. Co do kierownicy.. dla mnie ona też jest nie symetryczna i też mam wrażenie że czasami leci w lewo - TTTM. U mnie auto jedzie bardzo prosto i nie trzeba kontrować na zimowych 20 ... a na r22 zaczyna się lekka kontra. Na r20.. mam kierowcę idealnie prosto, na r22 ściąga lekko w prawo i kontruje w lewo. Geometra sprawdza w kilku najlepszych zakładach w Polsce w tym chwalonym tutaj AUTOREST i wszystko pokazał ideał i to własnie AUTOREST mi wszystko wytłumaczył. Zachwyt opadł autem i będzie widział kilka pierdól, smaczków które będą cię irytowały, a inni na to nie będą zwracać uwagi. Ciesz się autem, jeździć i trudno nie ma idealnego auta. Pierwsza rysa na lakierze, pierwszy odprysk na feldze będzię bolał najbardziej a potem to przechodzi. Sumarycznie jest to bardzo dobre auto .. i ma najmniej bolączek w porównaniu do konkurencji .. mowię to od silnika, po wykończenie. p.s co do zdjęcia - widzę, że masz folię na zegary nałożoną - sprawdzałeć czy w korkach ACC samo rusza i nie wyskakuję bład nie znaleziono kierowcy. Ja testowałęm różne folie i finalnie jeżdzę bez.. bo w korkach musialem dodawać gazu aby ruszył, a bez folii auto rusza samo w korkach ..
-
fold obserwuje zawartość 530i gumy stabilizatora, zawieszenie sport. Jak wyjąć stabilizator
-
Dosyć często sypią mi się gumy stabilizatora. Stukają lub skrzypią. Myślę że przyczyną może być rdza na stabilizatorze. Cały wygląda dobrze a pognił dokładnie pod gumami Jak dużo trzeba zdemontować żeby go zdjąć? Już kiedyś próbowałem i nie wiem jak go wyjąć. Co potem, malowanie proszkowe? Może jest jakiś patent na to? Poliuretany ? Miałem zawieszenie sportowe. Obecnie ostatni element jaki z niego został to grubszy stabilizator, jeśli to ma jakieś znaczenie. Gumy wsadzałem lemfordera albo meyle.
-
To nie złudzenie. Problem znany od czasów F15 - kierownice są zamontowane z lekkim offsetem vs płaszczyzna oparcia fotela. Bubel BMW który się często zdarza.
-
Właśnie tego nie mogłem rozkminić, bo zdjęcia elektroniki sugerują CAS2, ale realoem nic o tym nie mówi. Wszędzie występuje EWS4.3 od 1997. Poza tym mam cały komplet kluczyków do auta włącznie z takimi bez pilota wiec tam transponder musi być jako osobny element. Mogę kupić z ciekawości taki zestaw z pestką i sprawdzić czy to pójdzie przez AK90+. Gdzie to znalazłeś (?), bo ja tego nigdzie nie widziałem.
- Dzisiaj
-
Nie ważne gdzie skopiujesz. Jak odpalisz installer to się zainstaluje
-
Uklad immo w diamencie to mała kostka? Podpisana Elmos?
-
Akcji przywoławcza 0032730300 na poduszkę powietrzną z dnia 11.07.2025r
sztukes odpowiedział(a) na an6968 temat w E90, E91, E92, E93
Jest ktis z de ? Tam tez jest ta akcja ? - Wczoraj
-
O ile dobrze kojarze M+S jest deklaratywne, natomiast 3PS to certyfikat. W krajach gdzie wymagane jest ogumienie zimowe faktycznie M+S moze nie spelniac wymogów i skutkowac mandatem, o ile kontrole drogowe wiaza sie ze sprawdzeniem ogumienia...
-
Zainstaluje Waze ponownie i sprawdze jeszcze jutro, ale dalbym sobie reke uciac! Zreszta testowalem to tylko dlatego, ze bylo to omawiane na forach.
-
Standard... W 1-ce mi poprawili po kilku zgłoszeniach, w 3-ce raz to zgłosiłem i oczywiście nikt niczego nie słyszał. Póki co sobie odpuściłem
-
U mnie zrobione już 2000km i mam kilka zagwozdek: 1. Szum opon przy prędkości powyżej 80-100 km/h. Szkoda, że wyciszenie w tej kwestii jest słabo rozwiązane. 2. Delikatne, ale wkurzające strzelania plastików na kierownicy. Powstają na srebrnym plastiku podczas manewrowania. 3.Miałem drobny incydent - zahaczyłem tylnym kołem o krawężnik (ciasna uliczka, za bardzo zbliżyłem się do krawędzi). Od tamtej pory musiałem delikatnie kontrować w lewo jadąc na wprost. Umówiłem się na pierwszą wymianę oleju i zbieżność/geometrię. Wiecie ile ASO BMW zażądało sobie za taką usługę? 1500zł. O mało co z krzesła nie spadłem Kilka razy wymieniłem z doradcą rozmowy telefoniczne i udało się uzyskać rabat do 40% na poszczególne pozycje. Znów zgubiło mnie to, że chciałem się trzymać swojego salonu / ASO, gdzie konkurencja oferując odrobinę taniej wymianę oleju, zaproponowali dodatkowo zbieżność za 99zł Dojeżdżając do domu zauważyłem, że kierownica znowu jest lekko w lewo. Na postoju ustawiłem ją według plastików z tyłu kierownicy, które były względem siebie prosto, mam wrażenie, że lewa część kierownicy - tu gdzie przyciski, jest niżej względem prawej strony - (tak muszę ją trzymać jadąc na wprost). Zastanawiam się, czy nie jest to złudzenie, bo kolumna może być ustawiona lekko pod skosem względem fotela? Zdjęcie poniżej, ale nie oddaje tego w pełni
-
mam os 8,5 X5 LCI .. na Headupie nie dziala mi Waze nadal - wlasnie sprawdzalem. Ios najnowszy, OS 8,5 tez najnowszy .. ciekawe dlaczego..
-
(pękająca)Rurka powrotu płynu chlodniczego
przemko216 odpowiedział(a) na przemko216 temat w F30, F31, F34, F80
Na zegarach na wyświetlaczu ,trzeba tam poklikać żeby wyświetliło.Zresztabdla pewności podpiałem bimmer-tool i taka sama temperatura. Dzis jeszcze raz sprawdzałem i temperatura oscyluje od 109 do 112 Na postoju bez gazowania,z klima i bez klimy z włączonym i wyłączonym ogrzewaniem. W sumie to się nie dziwię że te plastiki nie wyrabiają jak tam ciśnienie i taka temperatura. -
-
(pękająca)Rurka powrotu płynu chlodniczego
jacekmury1 odpowiedział(a) na przemko216 temat w F30, F31, F34, F80
Gdzie sprawdzałeś temperaturę płynu? Bo na zegarach to temperatura oleju -
Michalirlandia obserwuje zawartość SQLiteDBs PL do ista 4.39.20 or 4.32.15
-
SQLiteDBs PL do ista 4.39.20 or 4.32.15
Michalirlandia odpowiedział(a) na antek1001 temat w Oprogramowanie
odkopie stary temat, ma ktos z kolegow spolszczenie do ista 4.39.40 ? Te z chomika nie działają... -
Akcji przywoławcza 0032730300 na poduszkę powietrzną z dnia 11.07.2025r
tomek9210 odpowiedział(a) na an6968 temat w E90, E91, E92, E93
Ja zrobiłem akcję w swoim E90 w Bawarii w Warszawie, umawiałem jeszcze w lipcu, terminów było pełno. Robota na 1,5h. -
BMW F31 przeskakiwanie kierownicy
PiotrLublinBMW odpowiedział(a) na duch94 temat w F30, F31, F34, F80
po wymianie maglownicy dalej to samo? -
Pierwsza naprawa gwarancyjna - zamek klapy bagażnika
Pe.te odpowiedział(a) na pulower temat w X3 (G01, F97)
To prawda, że zdarza się iż różne ASO różnie interpretują. Dla mnie jednak te zasady są jasne - nawet czytając powyższy cytat: - generalnie przedłużonej gwarancji podlegają wszystkie awarie, które nie zostały spowodowane z winy użytkownika (czyli tak samo jak w normalnej 2-letniej gwarancji) - nie podlegają czynności przeglądowe i te które wykonywane są w ramach przeglądów, wraz z filtrami itp. (od tego jest BSI) - nie podjegają uszkodzenia (albo może raczej kwestie dykomfortu) jak różnego rodzaje piski w desce rozdzielczej, świsty uszczelek, odbarwienia tapicerki, itd. (i to jest ta główna różnica w stosunku do standardowej 2-letniej gwarancji) Prawdę powiedziawszy nie zdarzyło mi się nigdy (poza jednym wyjątkiem poniżej - a to nawet było reklamowane w ramach standardowej gwarancji 2-letniej), aby ASO odmówiło wykonania naprawy, a korzystam z przedłużonego BRI i BSI we wszystkich kupowanych autach, począwszy od 2012 roku. A ten wyjątek to opony - temat rzeka. Nawet w miesięcznym aucie jest olbrzymi kłopot z reklamowaniem ogumienia (nieważne czy tego założonego fabrycznie na auto czy z oryginalnego kompletu opon zimowych, kupionego dodatkowo miesiąc wcześniej w salonie za jedyne 26.000 zł) Pisałem na ten temat w dziale iX, zresztą dotyczy to nie tylko BMW, ale generalnie wielu innych marek. -
E90 320i nie odpala na ciepłym silniku
buli1984 odpowiedział(a) na Damios04 temat w E90, E91, E92, E93
Jeśli nigdy nie wymieniałeś rozrusznika to jest to pierwsza rzecz do sprawdzenia. Druga stan akumulatora. Trzecia to kabel masowy od spodu z lewej strony pod kierowcą. -
Pierwsza naprawa gwarancyjna - zamek klapy bagażnika
M4R10 odpowiedział(a) na pulower temat w X3 (G01, F97)
@Pe.te To BRI jest napisane trochę na kolanie, chyba oczekujesz za dużo. Poza tym każdy doradca w ASO mówi co innego – ale tak jest w każdej branży. -
Dylemat zakupowy ;-) X3M40d czy 540xd M kombi ?
pulower odpowiedział(a) na Abelardo temat w X3 (G01, F97)
Znalazłem artykuł - recenzję X3M40d https://evomagazine.pl/testy/bmw-x3-m40d-test,aid,329 Generalnie samochody, które bierzesz pod uwagę mają dokładnie ten sam silnik 3.0D B57 - 340 KM (250 kW) przy 4400 obr/min. Wybierając X3 będziesz miał mniejszy komfort. A co do zabawy SUVem - tutaj chyba wszyscy są zgodni, że przy tych gabarytach trudno o sport. Hołek jednak miał inne zdanie.. https://brd24.pl/filmy/holowczyc-pochwalil-sie-swoim-bmw-i-nagral-jak-dwa-razy-powaznie-przekracza-predkosc-na-publicznych-drogach/?utm_source=onet&utm_medium=referral&utm_campaign=post Ale coś jednak mu nie wyszło, bo... https://motoryzacja.interia.pl/polskie-drogi/news-krzysztof-holowczyc-skasowal-prywatne-bmw-x3-m-a-za-chwile-w,nId,6357597 Z drugiej strony nie wiem, jak byłoby z odsprzedażą samochodu. Kombi cieszą się mniejszą popularnością niż SUVy, mimo, że 5tka to oczko wyżej niż X3. -
Pierwsza naprawa gwarancyjna - zamek klapy bagażnika
pulower odpowiedział(a) na pulower temat w X3 (G01, F97)
Tak. Najpierw oddałem samochód bez takiego filmiku. W serwisie za każdym razem klapa się otwierała, więc nie mogli zdiagnozować co się zepsuło i co trzeba wymienić. Oddając mi samochód doradca serwisowy poprosił o nagranie filmiku. Później do prawie każdego otwierania klapy włączałem na telefonie nagrywanie Ostatecznie dwa razy uchwyciłem, jak klapa się zacinała. Zrobiłem zgłoszenie serwisowe przez aplikację i załączyłem link do filmiku na google. Po tym zamówili zamek i naprawa to już był moment. -
a robił ktoś rozeznanie czy w samochodzie z 5AS (martwe pole) można dołożyć tempomat aktywny? Samochód nie przy przygotowania pod 5AT
-
[F30/F31] Wygłuszenie drzwi i bagażnika
Daroo odpowiedział(a) na Krzysiek.P. temat w Zrób to sam - gotowe recepty
Już zdjąłem. Po temacie