Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 1) Szum opon to bardzo indywidualna sprawa - zalezy od marki opony, rodzaju nawierzchni , stopnia zużycia (mialem przypadki ze nowe opony szumialy, a po jakiś 5 tys km sie uspokoily) 2) ASO - niektorym sie to zdarza , sa na to tipy 3) Lekko w lewo-jezeli masz 21 i 22 - bardzo ci będzie trudno znaleźć asfalt, który jest idealnie gładki, bez kolei etc i przez szeroki profil z tylu opony zawsze moze delikatnie cię ściągać w prawo albo w lewo. Rzadko kiedy będziesz mógł puścić kierownicę prosto i auto pojedzie jak po sznurku. Czasami aby pojechało auto prosto kiera będzie musiała być lekko w prawo lekko w lewo. Często ludzie tego nie widzę.. i mówią, że moje BMW jedzie prosto ;). Są to tak minimalne odchyly, że tylko nieliczni je widzą. Co do kierownicy.. dla mnie ona też jest nie symetryczna i też mam wrażenie że czasami leci w lewo - TTTM. U mnie auto jedzie bardzo prosto i nie trzeba kontrować na zimowych 20 ... a na r22 zaczyna się lekka kontra. Na r20.. mam kierowcę idealnie prosto, na r22 ściąga lekko w prawo i kontruje w lewo. Geometra sprawdza w kilku najlepszych zakładach w Polsce w tym chwalonym tutaj AUTOREST i wszystko pokazał ideał i to własnie AUTOREST mi wszystko wytłumaczył. Zachwyt opadł autem i będzie widział kilka pierdól, smaczków które będą cię irytowały, a inni na to nie będą zwracać uwagi. Ciesz się autem, jeździć i trudno nie ma idealnego auta. Pierwsza rysa na lakierze, pierwszy odprysk na feldze będzię bolał najbardziej a potem to przechodzi. Sumarycznie jest to bardzo dobre auto .. i ma najmniej bolączek w porównaniu do konkurencji .. mowię to od silnika, po wykończenie. p.s co do zdjęcia - widzę, że masz folię na zegary nałożoną - sprawdzałeć czy w korkach ACC samo rusza i nie wyskakuję bład nie znaleziono kierowcy. Ja testowałęm różne folie i finalnie jeżdzę bez.. bo w korkach musialem dodawać gazu aby ruszył, a bez folii auto rusza samo w korkach ..
  3. Dosyć często sypią mi się gumy stabilizatora. Stukają lub skrzypią. Myślę że przyczyną może być rdza na stabilizatorze. Cały wygląda dobrze a pognił dokładnie pod gumami Jak dużo trzeba zdemontować żeby go zdjąć? Już kiedyś próbowałem i nie wiem jak go wyjąć. Co potem, malowanie proszkowe? Może jest jakiś patent na to? Poliuretany ? Miałem zawieszenie sportowe. Obecnie ostatni element jaki z niego został to grubszy stabilizator, jeśli to ma jakieś znaczenie. Gumy wsadzałem lemfordera albo meyle.
  4. To nie złudzenie. Problem znany od czasów F15 - kierownice są zamontowane z lekkim offsetem vs płaszczyzna oparcia fotela. Bubel BMW który się często zdarza.
  5. Właśnie tego nie mogłem rozkminić, bo zdjęcia elektroniki sugerują CAS2, ale realoem nic o tym nie mówi. Wszędzie występuje EWS4.3 od 1997. Poza tym mam cały komplet kluczyków do auta włącznie z takimi bez pilota wiec tam transponder musi być jako osobny element. Mogę kupić z ciekawości taki zestaw z pestką i sprawdzić czy to pójdzie przez AK90+. Gdzie to znalazłeś (?), bo ja tego nigdzie nie widziałem.
  6. Dzisiaj
  7. Nie ważne gdzie skopiujesz. Jak odpalisz installer to się zainstaluje
  8. Uklad immo w diamencie to mała kostka? Podpisana Elmos?
  9. Jest ktis z de ? Tam tez jest ta akcja ?
  10. Wczoraj
  11. O ile dobrze kojarze M+S jest deklaratywne, natomiast 3PS to certyfikat. W krajach gdzie wymagane jest ogumienie zimowe faktycznie M+S moze nie spelniac wymogów i skutkowac mandatem, o ile kontrole drogowe wiaza sie ze sprawdzeniem ogumienia...
  12. Zainstaluje Waze ponownie i sprawdze jeszcze jutro, ale dalbym sobie reke uciac! Zreszta testowalem to tylko dlatego, ze bylo to omawiane na forach.
  13. Standard... W 1-ce mi poprawili po kilku zgłoszeniach, w 3-ce raz to zgłosiłem i oczywiście nikt niczego nie słyszał. Póki co sobie odpuściłem
  14. U mnie zrobione już 2000km i mam kilka zagwozdek: 1. Szum opon przy prędkości powyżej 80-100 km/h. Szkoda, że wyciszenie w tej kwestii jest słabo rozwiązane. 2. Delikatne, ale wkurzające strzelania plastików na kierownicy. Powstają na srebrnym plastiku podczas manewrowania. 3.Miałem drobny incydent - zahaczyłem tylnym kołem o krawężnik (ciasna uliczka, za bardzo zbliżyłem się do krawędzi). Od tamtej pory musiałem delikatnie kontrować w lewo jadąc na wprost. Umówiłem się na pierwszą wymianę oleju i zbieżność/geometrię. Wiecie ile ASO BMW zażądało sobie za taką usługę? 1500zł. O mało co z krzesła nie spadłem Kilka razy wymieniłem z doradcą rozmowy telefoniczne i udało się uzyskać rabat do 40% na poszczególne pozycje. Znów zgubiło mnie to, że chciałem się trzymać swojego salonu / ASO, gdzie konkurencja oferując odrobinę taniej wymianę oleju, zaproponowali dodatkowo zbieżność za 99zł Dojeżdżając do domu zauważyłem, że kierownica znowu jest lekko w lewo. Na postoju ustawiłem ją według plastików z tyłu kierownicy, które były względem siebie prosto, mam wrażenie, że lewa część kierownicy - tu gdzie przyciski, jest niżej względem prawej strony - (tak muszę ją trzymać jadąc na wprost). Zastanawiam się, czy nie jest to złudzenie, bo kolumna może być ustawiona lekko pod skosem względem fotela? Zdjęcie poniżej, ale nie oddaje tego w pełni
  15. mam os 8,5 X5 LCI .. na Headupie nie dziala mi Waze nadal - wlasnie sprawdzalem. Ios najnowszy, OS 8,5 tez najnowszy .. ciekawe dlaczego..
  16. Na zegarach na wyświetlaczu ,trzeba tam poklikać żeby wyświetliło.Zresztabdla pewności podpiałem bimmer-tool i taka sama temperatura. Dzis jeszcze raz sprawdzałem i temperatura oscyluje od 109 do 112 Na postoju bez gazowania,z klima i bez klimy z włączonym i wyłączonym ogrzewaniem. W sumie to się nie dziwię że te plastiki nie wyrabiają jak tam ciśnienie i taka temperatura.
  17. @Galba, @luk_byd mam takie coś skopiować na C i odpalić installer?
  18. Gdzie sprawdzałeś temperaturę płynu? Bo na zegarach to temperatura oleju
  19. odkopie stary temat, ma ktos z kolegow spolszczenie do ista 4.39.40 ? Te z chomika nie działają...
  20. Ja zrobiłem akcję w swoim E90 w Bawarii w Warszawie, umawiałem jeszcze w lipcu, terminów było pełno. Robota na 1,5h.
  21. po wymianie maglownicy dalej to samo?
  22. To prawda, że zdarza się iż różne ASO różnie interpretują. Dla mnie jednak te zasady są jasne - nawet czytając powyższy cytat: - generalnie przedłużonej gwarancji podlegają wszystkie awarie, które nie zostały spowodowane z winy użytkownika (czyli tak samo jak w normalnej 2-letniej gwarancji) - nie podlegają czynności przeglądowe i te które wykonywane są w ramach przeglądów, wraz z filtrami itp. (od tego jest BSI) - nie podjegają uszkodzenia (albo może raczej kwestie dykomfortu) jak różnego rodzaje piski w desce rozdzielczej, świsty uszczelek, odbarwienia tapicerki, itd. (i to jest ta główna różnica w stosunku do standardowej 2-letniej gwarancji) Prawdę powiedziawszy nie zdarzyło mi się nigdy (poza jednym wyjątkiem poniżej - a to nawet było reklamowane w ramach standardowej gwarancji 2-letniej), aby ASO odmówiło wykonania naprawy, a korzystam z przedłużonego BRI i BSI we wszystkich kupowanych autach, począwszy od 2012 roku. A ten wyjątek to opony - temat rzeka. Nawet w miesięcznym aucie jest olbrzymi kłopot z reklamowaniem ogumienia (nieważne czy tego założonego fabrycznie na auto czy z oryginalnego kompletu opon zimowych, kupionego dodatkowo miesiąc wcześniej w salonie za jedyne 26.000 zł) Pisałem na ten temat w dziale iX, zresztą dotyczy to nie tylko BMW, ale generalnie wielu innych marek.
  23. Jeśli nigdy nie wymieniałeś rozrusznika to jest to pierwsza rzecz do sprawdzenia. Druga stan akumulatora. Trzecia to kabel masowy od spodu z lewej strony pod kierowcą.
  24. @Pe.te To BRI jest napisane trochę na kolanie, chyba oczekujesz za dużo. Poza tym każdy doradca w ASO mówi co innego – ale tak jest w każdej branży.
  25. Znalazłem artykuł - recenzję X3M40d https://evomagazine.pl/testy/bmw-x3-m40d-test,aid,329 Generalnie samochody, które bierzesz pod uwagę mają dokładnie ten sam silnik 3.0D B57 - 340 KM (250 kW) przy 4400 obr/min. Wybierając X3 będziesz miał mniejszy komfort. A co do zabawy SUVem - tutaj chyba wszyscy są zgodni, że przy tych gabarytach trudno o sport. Hołek jednak miał inne zdanie.. https://brd24.pl/filmy/holowczyc-pochwalil-sie-swoim-bmw-i-nagral-jak-dwa-razy-powaznie-przekracza-predkosc-na-publicznych-drogach/?utm_source=onet&utm_medium=referral&utm_campaign=post Ale coś jednak mu nie wyszło, bo... https://motoryzacja.interia.pl/polskie-drogi/news-krzysztof-holowczyc-skasowal-prywatne-bmw-x3-m-a-za-chwile-w,nId,6357597 Z drugiej strony nie wiem, jak byłoby z odsprzedażą samochodu. Kombi cieszą się mniejszą popularnością niż SUVy, mimo, że 5tka to oczko wyżej niż X3.
  26. Tak. Najpierw oddałem samochód bez takiego filmiku. W serwisie za każdym razem klapa się otwierała, więc nie mogli zdiagnozować co się zepsuło i co trzeba wymienić. Oddając mi samochód doradca serwisowy poprosił o nagranie filmiku. Później do prawie każdego otwierania klapy włączałem na telefonie nagrywanie Ostatecznie dwa razy uchwyciłem, jak klapa się zacinała. Zrobiłem zgłoszenie serwisowe przez aplikację i załączyłem link do filmiku na google. Po tym zamówili zamek i naprawa to już był moment.
  27. a robił ktoś rozeznanie czy w samochodzie z 5AS (martwe pole) można dołożyć tempomat aktywny? Samochód nie przy przygotowania pod 5AT
  28. Już zdjąłem. Po temacie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.